مجله عمومیکسب و کار محلی

خرید و قیمت تلویزیون سونی 65x80j اندازه 65 اینچ

در مورد تست روشنایی HDR بیش از یک پنجره 10٪ ، ما توانستیم 420 نیت در تلویزیون سونی 65X80J بدست آوریم که خیلی خوب نیست و در صورت لزوم نمی تواند موارد برجسته ای ایجاد کند. با حالت Vivid می توانید کمی روشنایی بیشتری به دست آورید.

اما این برای دقت رنگ هزینه شما را خواهد داشت ، بنابراین اساساً این یک معامله است که باید با آن زندگی کنید. اما صادقانه بگویم این تغییر آنقدرها هم بزرگ نیست که تفاوت زیادی را نشان دهد. در تست روشنایی SDR ما از حالت عکس سفارشی با درجه حرارت رنگ Expert 1 و حداکثر روشنایی استفاده کردیم.

تلویزیون سونی ۶۵x80j

در داشتن تصویر عالی حرفی برای گفتن دارند و از قدیم الایام یکی از بهترین تولیدات صوتی و تصویری متعلق به این کمپانی می باشد. اگر از محدودیت های آن کاملاً آگاه باشید ، برای تلویزیون کم هزینه Sony X80J بد نیست. اگر به دنبال یک تلویزیون 4K کاملاً کم هزینه هستید که برای استفاده گاه به گاه استفاده شود ، X80J مطمئناً متناسب با این قانون خواهد بود ، از نظر کیفیت تصویر و عملکرد HDR هیچ انتظاری ندارید.

ورودی و خروجی های تلویزیون X80j سونی

فناوری Object-based HDR Remaster که درواقع ارتقاء دهنده سطح HDR است، از دیگر ویژگی های مهم این تلوزیون است. به کمک این تکنولوژی رنگ اجزاء تصاویر به صورت مستقل آنالیز شده و کنتراست جزء به جزء آنها بهبود پیدا می کند. به این ترتیب عمق و بافت تصاویر افزایش یافته و صحنه هایی طبیعی و واقع گرایانه را شاهد هستیم. سونی ادعا می کند که نمایشگر تلویزیون قادر است بیش از یک میلیارد رنگ زنده را به کمک فناوری TRILUMINOS PRO نمایش دهد.

مشخصات و قیمت تلویزیون 4k سونی مدل 65x80j

رفرش ریت صفحه نمایش این تلویزیون sony x80j 50 هرتز واقعی است و به کمک تکنولوژی Motionflow XR 200 صحنه های اکشن و سریع را واضح نمایش می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت + FRC) برخوردار است.

قابلیت 2 تلویزیون 65 اینچی که بر روی رنگ‌ها موثر است TRILUMINOS PRO نام دارد. این تکنولوژی جزء بهتر و جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در تلویزیون‌های سونی است که علاوه بر تقویت رنگ به نمایش بیشتر و متنوع‌تر رنگ‌ها در پالت‌های بزرگ‌تر کمک می‌کند. ضخامت بدنه‌ی تلویزیون بسیار کم است و از ضخامت زیاد در بخش بدنه خبری نیست.

این تلویزیون با ضخامت کمی که دارد از وزن مناسبی هم برخوردار بوده و البته برای قرارگیری روی دیوار نیز گزینه‌ای عالی خواهد بود. این تلویزیون ال ای دی از فرمت‌های رایج HDR10 ، HLG و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند که مهمترین آن‌ها تکنولوژی دالبی ویژن است. این فرمت‌ها در تلویزیون سونی می‌تواند رنگ‌ها را تقویت کنند و تصاویری دارای دنیایی رنگ به همراه جزئیات دقیق را ارائه دهد.

تلویزیون یکی از پیچیده ترین کالاهای بشر است و تکنولوژی های مختلفی در آنها بکار رفته است بخصوص در تلویزیون های جدید تر این تکنولوژی ها بسیار بیشتر هستند. علاوه بر تکنولوژی های سخت افزاری، از نظر نرم افزاری نیز تفاوت هایی باهم دارند. سونی همیشه از نظر سخت افزاری و نرم افزاری جزو برند های پیشرو بوده و تلویزیون های این شرکت امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند.

حداقل به گفته سونی ، درایور X متعادل با شکل خاص بهترین های هر دو جهان را ترکیب می کند. برتری صوتی تلویزیون 65X8000J با به کار گیری قابلیتی مانند XR Sound Position یا موقعیت صدا خود را نمایان کرده است. این فناوری می تواند با توجه به صدایی که در حین فیلم برداری ضبط شده است، شگفتی صوتی برای شما به همراه آورد.

سونی به کمک تکنولوژی Dolby Atmos، Dolby Audio و DTS Digital Surround صدای بسیار با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون اسمارت سونی 65X80J مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 10 می باشد و از رابط کاربری Google TV بهرمند می باشد. این تلویزیون دارای ریموت کنترل هوشمند است و از دستورات و جستجوی صوتی پشتیبانی می کند.

همچنین دارای Chromecast داخلی است و از AirPlay 2 و HomeKit شرکت Apple نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید موبایل هوشمند اندرویدی و iOS خود را به تلویزیون متصل نمایید. سونی، تلویزیون 65X80J خود را به تکنولوژی Ambient Optimization نیز مجهز نموده است.

همچنین برای بالا رفتن خوانایی، فاصله بین پاراگراف ها و بالت گذاری را رعایت کنید. اگر سوال پرسیده شده مربوط به تخصص یا تجربه شماست، بدون تعصب، پاسخ مرتبط را به شیوه ای که خواننده بتواند از آن استفاده کند، ارائه دهید. یعنی قرمز، سبز و آبی دست بالایی دارد و این کاری است که برای بیشتر تلویزیون های معمولی بسیار دشوار می باشد.

کیفیت تصویر 4K در تلویزیون سونی X80J‌

کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون سونی با امکانات تصویر بی‌نظیر همچون پردازشگر تصویر 4K HDR Processor X1 همراه شده تا کیفیت تصویری بی‌نظیر با وضوحی عالی را ارائه دهد. موتور ارتقاء دهنده کیفیت در تلویزیون سونی X80J‌ وضوح تصاویر را ارتقاء می‌بخشد و فناوری دالبی ویژن به نمایش طیف رنگی گسترده با وضوحی بهتر کمک می‌کند.

اگر بخواهیم راجع به بلندگوهای داخلی این تلویزیون صحبت کنیم باید قید کنیم که کیفیت صدای بسیار بالایی دارد و صداهای بسیار واضحی را ارائه میدهند، اما مانند اکثر تلویزیون ها بیس خیلی بالایی ندارند. با پشتیبانی از این قابلیت در تلویزیون سونی رنگ‌ها و سایه رنگ‌ها در طیف گسترده‌تری بر روی صفحه نمایش ال ای دی به اجرا در می‌آید و کاربر می‌تواند میلیون‌ها رنگ متنوع شفاف و زنده را از قاب این تلویزیون 65X80J پیشرفته مشاهده کند.

وظیفه این موتور شناسایی تصاویر دارای کیفیت پایین است که قبل از نمایش نسبت به بالا بردن کنتراست و رزولوشن آن‌ها اقدام می‌کند و آن‌ها را با کیفیت نزدیک به 4K نمایش می‌دهد. بنابراین تلویزیون 65 اینچ سونی می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت یکسان به نمایش بگذارد که همگی از کیفیت، وضوح و شفافیت بالا برخوردار هستند و کاربر می‌تواند از دیدن فیلم‌های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند.

سونی برای لذت بخش تر کردن تماشای فیلم ها و مسابقات ورزشی از یک سیستم صوتی قدرتمند دو کاناله 20 وات در این تلویزیون بهره می برد. این سیستم صوتی دو کاناله برای متمرکز ساختن بیننده بر تماشا، صدا را به صورت چند بعدی و فراگیر پخش می کند به طوریکه مخاطب بتواند خود را در هر صحنه از نمایش احساس کند.

تلویزیون سونی 65X80J علاوه بر ایجاد صدای فراگیر، از وضوح خیره کننده ای هم برخوردار است که باعث بهبود سطح شنود خواهد شد. تلویزیون 65 اینچ سونی X80J را می‌توان یک تلویزیون پیشرفته‌ی سونی در نظر گرفت؛ زیرا مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته‌ی صدا و تصویر را در این مدل وجود دارند. این ویژگی‌ها دلایل قانع کننده‌ای برای انتخاب و خرید این محصول در میان مصرف کنندگان بوده است.

چرا خرید تلویزیون سونی 65X80J مقرون به صرفه است؟

با توجه به قیمتی که دارد می‌توان گفت که خرید تلویزیون سونی 65X80J انتخاب مقتصدانه‌ای می‌باشد. سونی از تکنولوژی های اختصاصی خود در تولید تلویزیون استفاده می کند و همین موضوع باعث شده تا کیفیت تصویر تلویزیون های سونی به طور کلی بهتر از سایر رقبا باشد.

تلویزیون های اسمارت جدید سونی مانند تلویزیون 2017 سونی و تلویزیون های 2018 سونی جزو بهترین های بازار خصوصا بازار ایران هستند و با استفاده از سیستم عامل اندروید و لینوکس ویژگی های هوشمند عالی را در اختیار شما قرار می دهند.

تلویزیون هوشمند سونی با سرگرمی هایی که در اختیار شما قرار می دهد، تلویزیون را به وسیله ای فراتر از تماشای برنامه های محلی تبدیل می کند. در مدل های جدید سونی مدیریت خانه هوشمند نیز به تلویزیون های هوشمند سونی اضافه شده است. بنابراین اگر به صورت حرفه ای به تماشای محتوای HDR می پردازید این تلویزیون مناسب شما نیست و بهتر است سراغ مدل های بالاتر بروید.

این تلویزیون از فناوری هایی مانند Object-based HDR remaster و Dynamic Contrast Enhancer نیز برخوردار است و از طریق آن عمق محتوای HDR و کنتراست تصاویر را بهبود میبخشد. تلویزیون 4K سونی از فناوری Triluminos Pro برخوردار است و رنگهای زنده و طبیعی را به نمایش میگذارد. کارشناسان ما اماده ارائه مشاوره خرید به شما عزیزان می باشند. با ما تماس بگیرید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا