مجله اجتماعیکسب و کار محلی

آموزش نصب برنامه BAY IPTV + شارژ لایسنس مادام العمر 100 درصد تضمینی

معرفی نرم افزار BAY IPTV برنامه مناسب پخش آیپی تیوی

برنامه BAYIPTV Media Player یک برنامه جدید است که در سال 2021 منتشر شده است و می توانید در تلویزیون های هوشمند سامسونگ و فروشگاه تلویزیون های هوشمند ال جی و همچنین دستگاه های اندروید باکس و یا تلویزیون های اندرویدی همچون سونی استفاده کنید .

باید توجه داشته باشید که برنامه BAYIPTV Media Player هیچ گونه محتوایی را شامل نمی شود . برای قرار دادن محتوا بر روی این نرم فزار می توانید با خرید IPTV از سایت های معتبر از دیدین بهترین فیلم ها و سریال ها لذت ببرید .

اطلاعات نمایش داده شده در صفحه اول برنامه BAY IPTV شامل آدرس MAC و همچنین وب سایت رسمی برنامه BAYIPTV Media Player است تا کاربران به صورت مادام العمر برنامه را فعال کنند (تقریباً 10 یورو برای مدت زمان: 36500 روز).

برنامه BAYIPTV Media Player یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه را پس از نصب بر روی تلویزیون هوشمند شما برای چک کردن عملکرد برنامه ارائه می دهد. آدرس MAC و URL برای بررسی عملکرد برنامه ضروری هستند.

برنامه BAYIPTV Media Player یا توسعه دهندگان آن نمی توانند مسئولیتی در قبال کیفیت  یا وقفه های محتوای استفاده شده در BAYIPTV MediaPlayer داشته باشند .

نحوه تمدید لایسنس مادام العمر برنامه BAY IPTV :

برای فعال کردن لایسنس برنامه BAY IPTV نیاز به داشتن حساب ارزی خواهید داشت . این کار برای کاربران داخل ایران به دلیل محدودیت های تحریمی امکان پذیر نمی باشد . برای همین می توانید جهت تمدید لایسنس برنامه BAY IPTV می توانید از سایت SIBIPTV اقدام کرده و به صورت مادام العمر برنامه را شارژ کنید . توجه داشته باشید شارژ لایسنس برنامه هیچ گونه محتوایی به کاربران ارائه نمی شود .

نحوه نصب و استفاده از برنامه BAY IPTV

اول از همه، تلویزیون هوشمند شما باید به اینترنت متصل باشد تا بتوانید برنامه ها را دانلود کنید.

2- به فروشگاه تلویزیون خود بروید، سپس اپلیکیشن BAY TV را جستجو کنید، سپس دکمه نصب را فشار دهید.

3- پس از نصب برنامه BAY TV بر روی تلویزیون ، “Open” را فشار دهید.

4- در اینجا برنامه شما نصب شده است. حالا به قسمت پیکربندی می رویم.

 

نحوه راه اندازی برنامه BAY IPTV

  • پس از باز کردن برنامه، مک آدرسی که روی آن نمایش داده شده است را کپی کنید.
  • سایت برنامه “https://bayip.tv” را باز کنید .
  • “UPLOAD” را فشار دهید که در منوی سایت نمایش داده می شود.
  • – سه کادر برای پر کردن خواهید داشت .

– سه کادر برای پر کردن خواهید داشت:

4-1: آدرس مک خود را که در تلویزیون خود کپی کرده اید تایپ کنید.

4-2: نام دلخواه خود را قرار دهید (SIBIPTV)

4-3: لینک لیست پخش خود (M3U) را قرار دهید.

توجه: لینک m3u اشتراک IPTV است که برای قرار دادن آن در برنامه خود باید خریداری کنید ، می توانید آن را از سایت ما “SIBIPTV” سفارش دهید.

  • سپس بر روی “I am not a robot” کلیک کرده و “Send” را فشار دهید.

در نهایت برنامه BAY IPTV را Restart کنید و باید نام لیست پخش خود (SIBIPTV) را داشته باشید . وقت آن رسیده است که با تهیه یک اکانت تست رایگان iptv خود نهایت استفاده از امکانات این برنامه را ببرید و در صورت تمایل نسب به تمدید لایسنس ان اقدام کنید .

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا