مجله علمی و پزشکی

رژیم غذایی مناسب کودکان چیست؟

مجله رز/خراسان رضوی رژیم غذایی گیاهی، رژیمی است که مدتاً به طور کامل از غذاهای گیاهی تشکیل شده است. رژیم‌های غذایی گیاهی می‌توانند از الگوهای غذایی پیروی استفاده کنند که شامل مصرف اندک گوشت تا مصرف گوشت یا محصولات حیوانی است و یا یک رژیم کاملاً گیاهی در رژیم غذایی که فقط از نظر گیاهان غنی است. الگوی غذایی درست غلطی برای ودکان در رژیم غذایی گیاهی وجود دارد؟

از هلث‌نیوز، از رژیم غذایی‌های غذایی گیاهی استفاده می‌شود که می‌تواند باعث کاهش میزان کربن شما شود. .

از وانات می‌توان به نوان واضح‌ترین رای مصرف رژیم غذایی گیاهی و دلیل آن، ر ن نوجوانان باشد. رژیم غذایی گیاهی پیروی می‌تواند کمتر در معرض خطر ماری بیماری قرار گیرد. محصولات وانی حاوی مقدار زیادی از اشباع شده و کاهش می‌یابد به لایل متعددی برای لاستیکی است. رژیم غذایی گیاهی می‌توانچنین کلی را بهبود بخشید با تأثیر مثبت بر نوع دو همراه است.

«آهن م» در گوشت رمز و فرآورده‌های حیوانی یافت می‌شود، بنابراین پیروی از رژیم غذایی اه‌خواری یا اه‌خواری خطر دریای ناهرافت ناکرافت ر ریا. «آهن غیر م» موجود در فرآورده ای حیوانی به اندازه کافی برای ن در دسترس نیست به دلیل مصرف منظم لوبیاآه رس نوبیا م لوبیاآه رس نوبیآه. منین، ترکیب با غذاهای غنی از ویتامین سی(C) به جذب کمک می‌کند و بسیار توصیه می‌شود.

لسیم رای رشد استخوان‌ها مهم الایی دارد. ودکی یک رژیم غذایی گیاهی شامل محصولات لبنی پیروی می‌کند احتمالاً در امین نیاز کلسیم ود مشکلی نخواهد داشت. اگر از لبنیات پرهیز کنید، کودک جایگزین لبنیات غنی‌شده مانند محصولات محصولات سویا یا نخود می‌خواهد. ادام، با برگ تیره نیز منابع خوب کلسیم ند. مقداری که برای رفع نیازها بخورید اد است.

ویتامین ب ۱۲ (B۱۲) به‌طور منظم در غذای گیاهی نمی‌شود. لات غنی شده، ر ویا و مخمرهای مغذی راه‌هایی برای دریافت این ویتامین هستند اما مکمل‌ها برای برخی از اد و.

ویتامین دی(D) شیر در اهای محدودی یافت می شود. یت

پرورش چیزی است که اکثر افراد از گیاهان نگران استفاده می کنند، اما منابع غذایی غیر گوشتی مانند لوبیا، حبوبات، لبنیات و جایگزین های لبنی مانند شیر بادام و جو دوسر و تخممرغ وجود دارد.

بچه‌ها را به چه مقدار از کودکان نیاز دارند، باید آنید کودکان، معمولاً آنقدر که ما فکر می‌کنیم به رانتین د توصیه‌های عمومی عبارتند از یک غذای گرم به ازای هر دو پوند وزن بدن به این معنی که یک بچه ۶۰ پوندی به ۳۰ پرورش گرم نیاز دارد که به راحتی می‌تواند از حیوانات و غیرحیوانی به دست آورد.

رژیم‌غذایی غنی از گیاه برای تمام سنین مفید و کاملا یک الگوی غذایی توصیه شده است. این، زمانی که به حذف کل یک رژیم غذایی از رژیم غذایی فعلی می‌پردازید، باید با الش‌های تغذیه‌ای، اجتماعی و رفتاری انجام شود.

رنامه غذایی گیاهی سالم یا گیاهخواری می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد اما به راحتی نخوردن گوشت نیست.

محققان بیان کردند: مهم است که از هر گونه باور مطلق در مورد غذا آشنا شویم. |

انتهای ام

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا