کسب و کار محلیمجله علمی و پزشکی

لاغری بدون رژیم غذایی با دستگاه

برای لاغری بدون بازگشت هر روز صبحانه بخورید

صبحانه به دلایلی مهم ترین وعده غذایی در روز است. صبحانه سالم خوردن نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه برای لاغری بدون بازگشت نیز ضروری است. بر خلاف تصور عامه، نخوردن صبحانه باعث ذخیره سازی کالری نمی شود، بلکه فرد زمانی که صبحانه نمی خورد، از لحاظ ذهنی خود را برای یک میان وعده و یا ناهار پر کالری آماده می کند.

لاغری با دستگاه لیپولیز: صبحانه قرار نیست یک وعده غذایی کامل و بزرگ باشد، به عنوان مثال مقداری ماست یونانی همراه با کمی میوه، از جمله یک فنجان از انواع توت، گزینه سالم و مناسبی است، این صبحانه سرشار از مواد مغذی و کلسیم است. به این ترتیب با انتخاب یک صبحانه سالم و مقوی می توانید هم در کاهش وزن موفق تر عمل کنید و هم پس از رسیدن به هدف وزن خود را حفظ کنید و لاغری بدون بازگشت اتفاق خواهد افتاد.

وزن خود را زیر نظر داشته باشید

پس از کاهش وزن و رسیدن به وزن مورد نظر، احتمالا تا مدتی وزن شما ثابت بماند، این مسئله باعث ایجاد این تصور می شود که وزن به ثبات رسیده و تغییری نخواهد کرد، اما اگر اصول سبک زندگی سالم، فعالیت بدنی منظم و رژیم غذایی مناسب رعایت نشوند، وزن پس از مدتی افزایش پیدا کرده و حتی ممکن است به اندازه قبل برگردد.

وزن خود را هر چند وقت یک بار اندازه بگیرید تا از ثابت ماندن وزن اطمینان حاصل کنید، البته نیاز نیست مانند دوران رژیم گرفتن هر روز و به طور منظم وزن خود را اندازه بگیرید، اما لازم است از رقم آن مطلع باشید. اگر در طول یک هفته شاهد تغییر وزن و افزایش یافتن آن بودید، مراقب باشید. این افزایش وزن نشان دهنده این است که عادت های ناسالم شما در حال افزایش است.

عامل افزایش وزن را پیدا کنید

دیدن یک غذای خوشمزه و یا حس کردن بوی آن مهم ترین محرک های غذا خوردن بدون برنامه هستند. برخی افراد حتی اگر گرسنه نباشند، زمانی که غذای پرکالری می بینند، تمایل به خوردن پیدا می کنند و اغلب مقاومت کردن برای این افراد ساده نیست. اگر شما هم دارای چنین ویژگی هستید، بهتر است سعی کنید خود را کمتر در چنین شرایطی قرار دهید و مقاومت کردن را تمرین کنید، پس از مدتی تمرین کردن، مقاومت برایتان ساده تر خواهد بود.

نکته دیگری که باعث افزایش وزن می شود اندازه غذایی است که می خورید، حتی پس از رسیدن به هدف بر روی مقدار غذایی که در هر وعده میل می کنید، حساسیت بیشتری به خرج دهید تا لاغری بدون بازگشت داشته باشید.سعی کنید بشقاب خود را از مواد غذایی کم کالری پر کنید، به جای خوردن گوشت و مواد قندی، سبزیجات و سالاد بدون سس بیشتر بخورید. پس از مدتی این سبک غذا خوردن عادت همیشگی تان می شود.

انتخاب سبک زندگی مناسب و استفاده از مواد غذایی سالم مسئله بسیار مهمی است که همواره به همه افراد، حتی کسانی که دچار اضافه وزن نیستند، توصیه می شود. اما کاهش وزن و یا لاغری های موضعی مسئله ای است که به سادگی و با گرفتن یک رژیم غذایی در کوتاه مدت حاصب نمی شود.

اگر به دنبال روشی مطمئن، سریع و بدون عارضه برای لاغری بدون بازگشت هستید، دستگاه های لاغری شرکت مداریا را امتحان کنید. این دستگاه های لاغری بدون عارضه و بدون نیاز به مصرف دارو و یا انجام جراحی، در مدتی کوتاه شما را به نتیجه دلخواه می رسانند. اما به یاد داشته باشید رعایت تمام نکات بیان شده تا به اینجا پس از استفاده از دستگاه های لاغری مداریا نیز توصیه می شوند

شاید باور پذیر نباشد اما تغیرات ساده در زندگی به کاهش وزن بسیار کمک می کند و اگر این تغیرات به صورت مداوم ادامه داشته باشد به راحتی وزن کاهش می یابد.اگر بخواهیم ، دو راه کلی دیگر باقی می ماند: داشتن فعالیت بدنی و استفاده از روش های کاربردی برای کاهش چربی

بسیاری از رژیم های غذایی هستند که به سرعت وزن را پایین می آورند اما برخی از آن ها نامناسب است و باعث ایجاد بیماری در فرد شده و اما برخی از افراد نیز تحمل گرسنگی و رژیم های طاقت فرسا را ندارند.

راه هایی که برای لاغری وجود دارد:

همان طور که گفته شد یکی از ، ورزش و فعالیت بدنی است.

این راه بدون درد بوده اما نیاز به اراده و فعالیت زیاد ی دارد. همینطور اگر همراه با رژیم غذایی باشد به سرعت وزن را پایین می آورد.

اما بعضی از افراد به دلایل گوناگون نمی توانند به انداه کافی فعالیت بدنی داشته باشند و یا می خواهند در زمان کم، وزن خود را کاهش دهند در این مواقع روش های مدرن لاغری را برای آن ها توصیه می کنیم.

زمانی که بخواهیم بدون رژیم غذایی یا ورزش وزن زیادی را از دست بدهیم روش های لاغری با جراحی و بدون جراحی مطرح خواهند شد.

اما روش های نوین و کاربردی برای وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است:

یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها برای لاغری موضعی می باشد و این دستگاه بدون هرگونه عوارضی کاهش چربی را انجام می دهد.

در این روش، بافت چربی که به صورت موضعی در زیر پوست قرار دارد،را مورد هدف قرار داده و بافت های چربی درهمان ناحیه را از بین می برد.

مسلما روش های جراحی به علت استفاده از داروهای بی هوشی و برش های انجام شده عوارضی دارند. اما باتوجه به اضافه وزن بیمار و تشخیص پزشک، ممکن است روش جراحی برای وی مناسب باشد و نتیجه بگیرد.

برای کاهش وزن و چربی، راه های متفاوتی وجود دارد، اما همیشه توسط پزشکان، بیان می شود که کاهش وزن را در شرایطی طبیعی و تحت نظر ، انجام داده تا به سلامت خود آسیب وارد نکنید

برای زیبایی بدن خود با ما تماس بگیرید

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا