مجله عمومی

سپاه بیت‌المقدس ۸۰ میلیارد تومان به نیازمندان کردستان کمک کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار امان‌اله گشتاسبی ظهر دوشنبه در رزمایش همدلی و کمک مومنانه سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: کمک‌های مومنانه و توجه به مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه با حفظ صیانت آنها از وظایف سپاه است.

وی بیان کرد: یکی از راهبردهای اساسی سپاه و مأموریت‌های مهم و حساس سپاه در کنار سایر مأموریت‌های خطیر توجه به اقشار نیازمند است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: سپاه در کنار سایر نیروهای خدمات‌رسان در تبعیت از اجرای فرامین مقام معظم رهبری مأموریت خدمت به محرومین را هم در سرلوحه اقدامات خود دارد.

گشتاسبی، افزود: بر همین اساس سپاه بیت‌المقدس سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان در حوزه‌های محرومیت‌زدایی استان صرف کرده است.

وی عنوان کرد: با استفاده از توان فرماندهان نیازمندان واقعی شناسایی و کمک‌ها در جای درست و واقعی خود صرف شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: ۲۲ هزار بسته معیشتی، کالای خانگی و جهیزیه، خدمات آبرسانی و محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق محروم استان از عمده عناوین کمک‌های مؤمنان بوده است.

گشتاسبی خاطرنشان کرد: اضافه کرد: علاوه بر آب‌رسانی روستایی، در جاده و سایر مؤلفه‌های عمران روستاها در کنار دولت سپاه استان در بخش شهرستانی فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

وی گفت: توزیع ۸ میلیارد بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضانی و هزار قلم لوازم خانگی و کمک‌های بلاعوض توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: حل مشکل مردم به دلیل اینکه مردم مهم‌ترین افراد در انقلاب و پای ثابت دفاع از کیان کشور هستند اساس کار ما است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا