مجله هنر و فرهنگ

تکریم پیشکسوتان و هنرمندان در نخستین جشنواره اردیبهشت تئاتر آبادان

به گزارش خبرنگار مجله رز از آبادان، محبوبه ضیایی امروز ضمن اشاره به اینکه پیشکسوتان گنجینه فرهنگ و هنر منطقه هستند، اظهار کرد: حضور بزرگان و پیشکسوتان هنر تئاتر در کنار نسل جدید نقش اثرگذاری در پیشرفت این هنر فاخر در شهرستان های آبادان و خرمشهر دارد.

او گفت: سعید سودانی، مهرانگیز شریفی، بهنام حق شناس، اقدس بیگی، محمد سلمانپور، مراد قربانی، کاظم طرفی نژاد و زنده یاد هنرمند فقید امید ابراهیمیان پیشکسوتانی هستند که در این رویداد از آنها تجلیل خواهد شد. 

دبیر اجرایی نخستین جشنواره اردیبهشت تئاتر آبادان افزود: در همین راستا روز گذشته و با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و تنی چند از هنرمندان عرصه تئاتر با حضور در منزل هفت پیشکسوت فوق الاشاره، ضمن مرور خاطره ها و تقدیر از حضور موثرشان در تاریخ فرهنگ و هنر این شهر، از آنها رسما دعوت شد تا در جشنواره اردیبهشت تئاتر در کنار نسل جوان حضور به هم رسانند. 

ضایی در پایان بیان کرد: نخستین جشنواره اردیبهشت تئاتر آبادان(اینجا) با هدف شکوفایی نسل جوان در کنار تجربه بزرگان صحنه نمایش، از 16 تا 20 اردیبهشت ماه در محل تئاتر شهر میزبان گروه های مختلف از اقصی نقاط استان خوزستان خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نمایش بیشتر

تیم خبری علوم هنری

هر کلمه را با قدرت خلاقیتم تنظیم کرده و به شما دنیایی جدید می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا