اقتصادی

توصیه به دانش‌آموزان لرستانی برای برپایی و شرکت در نماز جماعت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز پنج‌شنبه در آئین زنگ نماز دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه یک خرم‌آباد، اظهار داشت: نماز روح انسان را تقویت می‌کند و موجب درک صحیح و رفتار پسندیده انسان در مقابل مسائل فردی و مسائل اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به حدیث پیامبر مکرم اسلام (ص) که فرمود نماز ستون دین است، افزود: اهمیت نماز تا جایی است که اصل و اساس دین شمرده شده و مهم‌ترین شاخصه و ویژگی مؤمن دلبستگی‌اش به نماز و مداومت در بجا آوردن آن است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با توصیه به دانش‌آموزان برای برپایی نماز اول وقت، اظهار داشت: نماز عبادت عملی است که مایه رشد آدمی می‌شود؛ زیرا در آن با خداوند ارتباط برقرار می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی، راه انبیا و اولیای الهی را صراط مستقیم عنوان کرد و افزود: راه شهدا و صدیقین هم در امتداد همان راه انبیا است و همان‌طور که می‌دانیم شهدا برای برپایی نماز و حفظ حجاب و عفاف خون خود را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

وی دانش‌آموزان را به برپایی و شرکت در نماز جماعت توصیه کرد و اظهار داشت: زمینه برای حضور بانوان در همه عرصه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی کشور مهیا است و شما دانش‌آموزان نسلی هستید که برای این عرصه‌ها خودتان را باید آماده کنید و باحجاب و معنویت خود که برگرفته از نماز است آینده کشور را می‌توانید به بهترین شکل رقم بزنید.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا