اقتصادی

آخرین فرصت طرح بخشودگی جرائم تامین اجتماعی

پایان مردادماه؛

مدیرعامل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: آخرین مهلت بخشودگی جرائم بیمه‌ای پایان مردادماه است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ علی اشرف تابانی با اشاره به اینکه ۷۱۰ کارگاه در ایلام از طرح بخشودگی جرائم تامین اجتماعی استفاده آخرین فرصت طرح بخشودگی جرائم تامین اجتماعیکرده اند،اظهار کرد:آخرین مهلت بخشودگی جرائم بیمه‌ای پایان مردادماه است. 

وی افزود:در استان ایلام سه هزار و ۲۰۰ کارگاه شناشایی شده که یک هزار و ۷۵۰ کارگاه مشمول طرح بخشودگی بیمه‌ای تامین اجتماعی می‌شوند.

مدیرعامل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: در صورتی‌که برای پرداخت اصل بدهی بیمه‌ای، تعداد اقساط ماهانه ۱۲ ماه انتخاب شود، کارفرما از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در صورتی‌که در ۱۸ ماه اقساط بدهی خود را پرداخت کند از ۸۵ درصد بخشودگی جرائم استفاده می‌کند و اگر تعداد اقساط را ۲۴ یا ۳۶ ماه انتخاب کند به ترتیب از ۷۵ درصد و ۵۰ درصد بخشودگی بهره‌مند می‌شود.

تابانی اظهار کرد: براین اساس کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای می‌توانند اصل بدهی بیمه‌ای خود را به صورت نقدی پرداخت کنند و یا طی توافق با شعب سازمان، روش پرداخت اقساطی را انتخاب کنند.

در مجموع ۳۱۱ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا