مجله علمی و پزشکی

استان مرکزی در شاخص ابتلا به کرونا رکورد زد/تخت اضافی برای بستری بیماران کرونایی نداریم

مجله رز / مرکزی حدود نیمی از استاندار گفت: “امروز استان مرکزی تعداد رکوردی از بیماران کرونا ویروس را در مقایسه با سال ثبت کرده و تقریباً در استان بیماران کرونا ویروس از رختخواب خارج است.”

سید علی آقازاده در جلسه 21 آوریل جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در 24 ساعت گذشته در استان مرکزی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 835 استان به تاج آلوده شده اند که حداقل یک است حداکثر سال اخیر به مدت یک سال طولانی شد.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور ما تعداد عفونت رکورددار 26000 نفر در کشور آلوده به شریان کرونا ویروس است ، اظهار داشت: در صورت عدم رعایت احتیاط خوابیده به پشت ، تعهدات دور از دسترس نیست ، و این انتظار در مورد این است که در صورت ادامه گسترش ، و صنایع می توانند تحت تأثیر قرار گیرند.

رهبر رسانه با اشاره به مرگ 18 نفر در 24 ساعت گذشته که یک افتخار در استان است ، افزود: در دهه اول آوریل ، مرده هایی که سه بار در روز می رسند ما در برابر انسان هیولا و وحشتناک افزایش می دهیم. این صفحه هفته گذشته بود که 90 مورد بستری در استان ما پررنگ بود ، در حالی که در 24 ساعت گذشته این تعداد به 125 عدد رسیده است.

با تأکید بر اینکه اکنون هیچ تخت اضافی برای بستری شدن در بیماران کرونا ویروس در استان وجود ندارد و ما منتظر آزاد شدن تخت های اشغال شده توسط بیماران کرونا ویروس هستیم ، می گوید که این کار بسیار دشوار است ، و افزود: بسیار سریع ، و آیا هماهنگی بین دولت استانی و ملی دشوار است؟

آقازاده دیگر ، برای تعیین آمار صادرات غیرنفتی استان در سال 1999 ، و وی گفت: “سال گذشته 915 میلیون دلار صادرات غیرنفتی استان مرکزی انجام شده است ، متشکل از شرایط سال گذشته ، مانند من منتظر نیستم که به چنین تعداد دسترسی داشته باشم ، تلاش های صادرات بخش خصوصی به استان وی رسیده است ، اما اکنون برای فیور خوشحال است و از طرف دیگر ، تراز مثبت و واردات استان 475 میلیون دلار بود و برای افراد خصوصی در استان نشان می دهد که از رعایت یک گاوصندوق.

وی گفت: در پایان سال گذشته در استان با 6.8 درصد ، کمترین نرخ بیکاری در کشور و همچنین کمترین نرخ تورم در کشور ، که بخشی از تلاش های بخش خصوصی است ، و صنعتگران و کارگران ماهر ، و در آن زمان تعداد کارگران به تعویق افتاده حقوق در کمتر از 500 از دو سال پیش از 5000 کاهش یافته و خوشبختانه این شاخص 10 برابر کاهش یافته است.

رهبر مرکزی اظهار داشت: “ممکن است در جلسه بعدی گفتگوی شورای استان ، اتفاقات مثبتی در امور مدنی و امور مالی در کشور رخ دهد و شاید ایالات متحده به شورای امنیت سازمان ملل برگردد ، تحریم ها کاهش یابد یا هر تور را متوقف کرد. “بنابراین ، اگر من منع شدم ، ما باید بدانیم که جنبه فرضیات ما چیست و برای زمان برنامه در نظر گرفته می شود ، کارشناسان باید انجام شوند ، به نظر می رسد که او بعد از بخش خصوصی در استان بسیار دور است ، و صمت آمت لیبرو. و اجازه نمی دهد.

وی افزود: بازگشت ایالات متحده برج یک شمشیر دو لبه است که می تواند تهدیدی برای تولید داخلی باشد ، و از طرف دیگر ، از نظر استفاده از فرصت های پس از تحریم ، این کشور یک فرصت است و ما باید پیشنهادات و شرایط برزخی داشته باشیم. “البته اجازه ندهید که اکنون برای سیاست های اقتصادی معاون استانداری 1400 استان آماده شده است ، طراحی شده به گونه ای که بتواند همانطور که در شورای بعدی توضیح داده شده است نامه ارسال کند 1400 فرم سوال.

آقازاده گفت: “دولت علیرغم هر اتفاقی که افتاده و زحمات شخصی آنها عملکرد قابل قبولی و قابل دفاعی داشته است و ما امیدواریم که تلاش های این روند منجر به برنامه ریزی بهتر استانهای کالاها تا سال 1400 شود”.

وی گفت ، در مورد انتخاب علفهای هرز اعضای گفتگوی شورا بودند كه به گفته وی ، زیرا در این هشت سازمان مطابق با قانون انجام می شود ، وی اضافه می كند ، در صورت مشاهده ، آنها به معادن منجر می شوند ، خانه یکی از هشت عضو پیشنهادی است که در میان آنها ، انجمن صنفی کارفرمایان کارگری ، صنایع مدیران شرکت و متخلفین در شرکت کار همکاری می کنند. نیازهای گوشت دهان ، اتحادیه عجله شاوه ، خانه کشاورزان ، تجهیزات نفت ، گاز و پتروشیمی استان هیچ ارتباطی ندارد ، انجمن صنفی صنعت استان و اتحادیه صادر کنندگان فوتبال و خنده دار استان خالی است ، اما برنامه سه رئیس اتاق از تجارت ، تعاونی و کالج می توان استفاده کرد.

آقازاده افزود: “به غیر از این هشت سازمان ، سازمانهای دیگری نیز برای شرکت در جلسات دعوت می شوند. البته این روش کار برای 4 سال گذشته نیز انجام می شود ، امسال نیز دنبال می شود.” هیچ مشاور دیگری شش ماه وجود ندارد سازمانهای دیگر در آن سال تصمیم خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی در حضور سازمان ها ، همه شهرها و سایر امکانات وجود ندارد ، حتی قبل از 6 ماه گذشته برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است ، بررسی تخصصی برای انتخاب سایر سازمان ها انجام می شود ، تحویل داده شده.”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا