مجله علمی و پزشکی

لزوم آگاهی مادر از وضعیت رشد جنین با غربالگری دوران بارداری

“غربالگری برای سقط جنین بهانه اینکه دلیل این امر این است که بسیاری از افراد بدون افراد خام و نابالغ وجود دارند به طوری که توسط” یک محقق زن که از طریق ارائه حمایت برای واکسیناسیون در معاملات با ایران صحبت کرد. برای اثر تست های غربالگری با یک دستورالعمل دنبال می شود. از طرف دیگر ، موضوعات اصلی اجتماعی حمایت از نسل سالم است.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر ندا حاجی وثوق وی گفت: “حتی اگر مادری کودک را به دنیا بیاورد ، معلولیت نباید آمادگی برنامه ریزی و آموزش ویژه را داشته باشد.” “ژنتیک به مادر اجازه می دهد تا از وضعیت رشد جنین در رحم آگاه باشد.” وضعیت جدید را بیابید و در صورت وجود نقص یا نقص خود را برای احتمال آماده کنید. این خود یک تجربه منحصر به فرد و تبدیل شدن به مادری متفاوت است و اگر این مادری در شرایط دشواری مانند به دنیا آمدن کودک اتفاق بیفتد ، یک زن برای اشتیاق حیوانات به اندازه کافی آماده ضروری است.

اعتقاد بر این است که افسردگی پس از زایمان حاجی وثوق با این افزایش میزان زیاد است ، و زنان جامعه درگیر هستند ، و صدمه می بیند ، و دو نوع کودک در رحم مادر مادر است که یک بار سنگین به دنیا می آورد ، و گزارش شده است ، برای محافظت از کمک های مالی گذشته است و آنچه باید برای او اتفاق بیفتد. از جمله آگاهی کافی از این مراحل ، و قضاوت ها ، می تواند باشد. و آسیب نبینید ، برای رسیدن به هوشیاری کودک نمی توانید آنها را به طور ناگهانی تحمل کنید ، اکنون در توسعه موارد شفاعت کنید.

برای معلولان ، نمی توان گفت که بعد اجتماعی پاسخ؛

مشاور سیاسی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: این پسر در اثر تولد خانواده و کل جامعه درگیر او آسیب ندیده است. سیستم اجتماعی در برابر مردم پاسخگو است. این شرایط جامعه هنوز زندگی خواهد کرد ، دارای قدرت کامل برای ارائه خدمات در او ، نه با مردان ، ساده ، و حتی با تمام معلولیت های خود است. همچنین برای انطباق کامل با مردم شهرها وجود ندارد ، یک مسئله ساده وجود دارد و بنابراین ، بسته به شغل این است که وقتی یک مرد به دنبال یک معلولیت جسمی است ، مانند حضور یک مرد از تحقق کامل او در صندلی چرخدار امکانات لازم است و آنها در دسترس هستند.

وقتی گفته می شود که یک معلول جسمی حرکتی می تواند به راحتی در فضای شهری حضور داشته باشد ، چقدر می توانیم با نیازهای کودکان معلول به زندگی سالم کمک کنیم.

لغو شرط غربالگری پیشنهادی غیرمنتظره است

حاجی وثوق اظهار داشت: اگر بخواهیم عوامل زایمان زودرس را شناسایی کنیم و این موارد را شناسایی نکنیم ، عوامل مختلفی مانند آلودگی هوا و غلات ، و به خوبی ها ، و از رحم و غیره ، وجود دارد تا بتوانیم در همه جامعه بتوانیم آدرس دهی کنیم. روش های مختلفی برای کاهش سقط جنین در انسان وجود دارد ، و او رشد می کند ، و در محافظت از من بر سلامتی فرد و خانواده تمرکز می کند.

وی گفت: “این یک پیشنهاد غیرمنتظره است ، جمعیت ایران در حال پیر شدن است و به دلیل رشد جمعیت ، اما ما می توانیم روش های خوبی برای این کار انتخاب کنیم.” اول از همه ، و در آخر ، لازم است شرایط اقتصادی روحی و روانی بهبود یابد ، حرکات ازدواج بهبود نیافته و جمعیت افزایش می یابد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا