کسب و کار محلیمجله عمومی

آیا واکس داشبورد خودرو می‌تواند از جمع شدن گرد و غبار بر روی داشبورد جلوگیری کند؟

 

در ادامه مطلب به بیان نکاتی در خصوص نحوه نظافت قسمت های مختلف خودرو بیان خواهیم نمود:

قیمت اسپری دوراکلین خودرو نانو: اجازه بدهید اول از همه از توضیحاتی برای داخل ماشین شروع کنیم. بخش داخلی صندلی و داشبورد ماشین ها که معمولا از جنس پارچه های مخصوص یا چرم یا غیره ساخته شده است، چندین مقصود را دنبال دارد که به عنوان مثال می شود به؛ عایق کردن صندلی و داشبورد در مقابل سرما، گرما، باد و یا لرز­ه­های آن اشاره کرد. البته همان طور که گفته شد این قسمت نقش زیبایی خودرو را نیز بر عهده دارد و چراغ­ ها و بلندگو و غیره در آن نصب می شود.

اگر صندلی های شما از چرم باشد می توانید از جرم گیر هایی همچون مایع تمیز کننده، محافظ و مرطوب کننده چرم استفاده کنید که علاوه بر تمیز کنندگی می تواند محافظی برای چرم ها باشد. البته ابتدا باید کل ماشین را از هر گونه شی خارجی و آشغال خالی کنید که هیچ گونه گرد و خاکی در آن دیده نشود. با استفاده از جاروبرقی صنعتی این کار می تواند به خوبی انجام شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از جاروبرقی صنعتی خشک و تر است که با خیال آسوده می توانید انواع آلودگی های تر و خشک را با قدرت خیلی بالا جمع آوری کنید.

قیمت محصولات نانو شرکت بیز: در رابطه با شست و شوی صندلی ها البته ما پیشنهادات بهتری هم داریم که برای صرفه جویی در وقت و تمیزی بالاتر و صفرشویی کامل می توانید از دستگاه صندلی شوی فوم ساز و یا دستگاه صندلی شوی معمولی استفاده کنید. همچنین برای خوش بو شدن و جلوگیری از خشکی صندلی چرم می توانید از خوشبو کننده قطره ای و دستمال تمیزکننده چرم و وینیل استفاده نمایید.

  شیشه شوی خودرو نانوسان: در سقف ماشین بخش وسط و عایق آن از جنس فایبرگلاس و یا موادی این چنینی می باشد که با چسب قوی به قسمت بالایی چسبیده است و در آخر پارچه و یا لایه درونی به آن ها متصل شده است. البته در بیشتر موارد این سه بخش قبلا تهیه گردیده و و سپس استفاده می شود.

برای تمیز کردن سقف ماشین قبل از هر چیز شما به یک دستمال مرطوب خودرو چند منظوره دارید، که با آن اقدام به پاک کردن لکه های سطحی و البته گرد و غبار روی سقف کنید که با همین حرکت ساده شما قادر خواهید بود بسیار از لکه ها و جرم های که به سقف چسبیده اند را پاک کنید. همچنین با تمیز کننده داخل خودروی سوناکس که یک جرم گیر بسیار قوی است می توانید یایر جرم ها را پاک کرده و سقف را نیز خوشبو کنید.

معمولا داشبورد ها از جنس چرم هستند و به همین دلیل برای تمیز کردن آن ها باید مواظبت های لازم را در نظر داشت. حال به سراغ تمیز کننده و محافظ چرم می رویم که البته از لوسیون چرم هم می توانید استفاده کنید که نتیجه آن درخشندگی و براق شدن داشبورد خودروی شما است. مقداری از لوسیون چرم را به داشبورد خودرو بزنید و سطح ان را پاک کنید. شما با این روش جرم ها و لکه ها پاک کرده اید. حال از همان لوسیون کمک گرفته و شروع به تمییز کردن داشبورد کنید. با استفاده از مقداری فشار و آلودگی ها، سیاهی و جرم را پاک خواهید کرد.

اگر به موتور ماشین و شست و شوی آن برخورد کردید به سراغ اسپری موتور شوی می رویم که این محصول شوینده سطح موتور بدون آب است. حواستان باشد از محصول می توانید به تنهایی استفاده نکنید. حال با توجه به شرایطی که ماشین دارد با موتورشوی سرد به راحتی تمام لکه ها و جرم ها را در خود حل کرده و این در حالی است که هیچ جایی از خود باقی نمی گذارد. اجازه دهید موتور خشک شده و سپس مجدد از موتورشوی سرد کمک بگیرید.

  بوی خوش داخل ماشین باید همیشگی باشد و علاوه بر همیشگی بودن دار جلوه ی زیبایی هم باشد. البته زمانی که صندلی و سقف ماشین شسته می شود نیز، نیاز به اسپری خوش بو کنده دارد که می توان از بوبر قوی سوناکس برای آن استفاده کرد. حال به سراغ خوشبو کننده های داخل ماشین همچونخوشبو کننده فانوسی، خوشبو کننده آویز ادکلنی، خوشبو کننده جنتالین و غیره بروید و آن ها را استفاده کنید با این کار به خاطر زیبایی محصولات فضای درون خودروی شما زیباتر خواهد شد.

آیا کار به پایان رسیده است؟

تقریبا می شود گفت بله… اما در آخر استفاده از واکس های مختلف همچون واکس داشبورد و محافظ سطوح پلاستیکی نانو ، پولیش نرم خودرو ، پولیش واکس براق کننده بدنه به زیبایی خودروی شما کمک خواهد کرد. امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. شما چطور خودروی خود را تمیز می کنید؟ برای ما از تجربیات خود بنویسید

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا