مجله علمی و پزشکی

خوراکی‌هایی که هنگام سرماخوردگی توصیه نمی‌شود

با خنک شدن هوا ، سرماخوردگی بیشتر سرفه می کند و به شکل کلی تری در می آیند: توصیه می شود از بعضی غذاها استفاده نکنید یا سرما بخورید.

به گزارش مجله رز ، با تحت تأثیر قرار گرفتن هوا و هرگونه تغییر در بدن ، هوا خنک است و سازگاری با وضعیت جدید بدن زمان می برد. به همین دلیل ، به اندازه سرماخوردگی و سرفه مزمن کاهش یافته است و هیچ نوع تقویت کننده ای نباید به شکل توجه به غذا باشد.

قرار گرفتن در موقع وعده با بعضی از غذاهایی که برای هوای سرد توصیه نمی شود و علائم سرفه در افراد:

غذاهای سرخ شده: اما همچنین می توانند باعث افزایش وزن ، غذاهای سرد و سرخ شده برای تشدید علائم سرفه نشوند. روغن چربی های غذایی که آنها ایجاد می کنند یک سرماخوردگی و سرفه همراه با مخاط افزایش می یابد. جلوگیری از مصرف غذا و تقویت آرامش و نگرانی توجه.

شیر نر: مصرف شیر برای بهبود سلامت مفید است ، اما اگر مجبور به سرفه و علائم سرماخوردگی باشید نیز می تواند مشکل ساز شود. همچنین ، انواع دیگر مصرف بیشتر لبنیات زیرا می تواند مشکل ساز باشد ، زیرا ویروس می تواند در بدن تولید شود. بنابراین مصرف غذا و سرماخوردگی ، سرفه ، تمیز کردن توصیه می شود.

جولیوس نوشیدنی های کافئین دار و غذاهایی مانند قهوه ، چای ، نوشابه و علت تولید ویروس. مصرف بیش از حد غذا برای او ، و تشدید آنها ، و برای سرفه ، سرماخوردگی و تمایل مخالف به تضعیف سیستم ایمنی بدن.

شکر ، یک شیرین کننده ؛ عارضه التهابی سرفه و غذای سرد بدن perentur eu را تحریک می کند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا