مجله علمی و پزشکی

معرفی شاهکار Creed؛ ادوپرفیوم مردانه Ontus

نه تنها یک عطر خوب به شما اعتماد به نفس می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا با نت های مختلف به ارمغان می آورد.

همانطور که لباس یا لباس رسمی به راحتی موقعیت و عزت اجتماعی شما را تقویت می کند ، استفاده از روحیه مناسب می تواند تأثیر زیادی در روابط شما با افراد جامعه خود بگذارد. نه تنها یک عطر خوب به شما اعتماد به نفس می بخشد بلکه آرامش ، جذابیت و هیجان را همزمان و یا با نت های مختلف به ارمغان می آورد.

بسیاری از مردانی که به دنبال خرید بهترین عطرهای مردانه هستند ، معمولاً با این پیشنهاد روبرو می شوند: Ontus Creed را بخرید! آنتوس یکی از شاهکارهای ماندگار در صنعت عطر است که از خانه عطرهای کرید پدید آمده و قادر است همه را بدون توجه به جنسیت ، خوشحال کند. این عطر به عنوان گزینه ای کاملاً اشرافی و مجلل در بازار عطرهای مردانه در نظر گرفته شده است ، این عطر ترکیبی جادویی از توت سیاه ، ترنج ، آناناس ، آناناس ، سیب ، توس ، یاس ، مشک و وانیل را ارائه می دهد که به شیوه ای منحصر به فرد جمع می شوند. آنها شما را از لحظه اول از این دنیا جدا می کنند!

درباره Ontus Creed اطلاعات بیشتری کسب کنید

عطر مردانه Creed Aventus برای اولین بار در سپتامبر 2010 راه اندازی شد و به مناسبت 250 سالگی از برند Creed نامگذاری شد. رونمایی از این عطر مردانه محبوب همزمان با افتتاح فروشگاه Creed در شهر آمریکایی مونتاگن بود. رایحه مردانه Creed Ontus که به گفته تایمز ، ترکیبی جادویی است ، توسط تیمی از پدر و پسر الیویه و اروین کرید ساخته شده است.

جالب اینجاست که طراحی عطرهای به کار رفته در این روح الهام گرفته از رزمندگان ناپلئون بناپارت است و به همین دلیل سعی کرده است که عطر و حتی بسته بندی محصول به نوعی با امپراتوری و پادشاهی مرتبط باشد. به عنوان مثال ، پدر و پسر در ترکیبات Ontu از توس توس استفاده می کردند. لوئیزیانا منطقه ای بود که توسط ناپلئون اداره می شد. علاوه بر این ، به عنوان بخشی از این عطر پرفروش می توانید نوعی دانه سیاه از جزیره مدیترانه کرزیکو ، زادگاه ناپلئون بناپارت را ببینید.

اما این شباهت ها به همین جا ختم نمی شود ، بر روی بطری شیشه Creed Ontus می توانید یک اسب شیطانی را با سوار خود مشاهده کنید که در واقع سمبل شکست ناگسستنی و روح پیروز ناپلئون بناپارت است.

Creed Ontus از سال 2011 یکی از موفق ترین محصولات صنعت عطر کرید و کل صنعت عطر در جهان است. بسیاری از مردان و حتی زنان ایران عطر و بوی آن را دوست دارند. علاوه بر این ، ماندگاری و توزیع رایحه فوق العاده این عطر مردانه باعث شد بسیاری از افراد مشهور ، مدیران و عموما افراد شیک با وجود قیمت بالای این عطر ، بخواهند آن را خریداری کنند. متأسفانه در سال 2015 ، کیفیت این عطر کاهش چشمگیری پیدا کرد و بارها مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران ، به ویژه Ontus قرار گرفت. اما سال بعد ، خانه عطر Creed نه تنها بسیاری از اشتباهات آن را اصلاح کرد ، بلکه نسخه زنانه ای از Ontus را نیز برای زنانی که طرفداران این عطر بودند ارائه داد.

Creed Ontus در سالهای اخیر جوایز زیادی را در دسته های مختلف دریافت کرده است. مواد تشکیل دهنده این عطر بسیار با دقت انتخاب شده و معمولاً موارد زیر را شامل می شوند:

نکات اولیه: ترنج ، توت سیاه ، آناناس و سیب

نت های میانی: توس ، نعنا ، گل رز و یاس

نتهای پایانی: مشک ، شیرین بیان ، وانیل و کهربا

اما علاوه بر این ، اگر بینی متخصص و حساس دارید ، ممکن است متوجه ترکیبات دیگری مانند دانه های سیاه ، توسکا ، گل رز ، خزه بلوط و نعناع وحشی شوید. اگرچه نظرات در مورد رایحه این عطر مردانه متفاوت بود اما بر اساس بررسی ها و نظرات افرادی که واقعاً از این عطر استفاده می کردند ، Creed Ontos که تا سال 2013 در بازار وجود داشت ، عطر چوبی غنی تری ارائه می داد ، اما این عطر از بین رفته است. به تدریج او به مرکبات روی آورد.

علاوه بر این ، Creed نسخه جدیدی از این عطر مردانه را از سال 2018 با نام Creed Ontos Clone عرضه کرده است که در واقع ادکلن است و رایحه ای دلپذیر و شیرین دارد.

به گفته Creed ، Ontus عطری سنتی و دست ساز است که از بهترین عناصر طبیعی در طراحی خود استفاده می کند. این ترکیبات با تغییر آب و هوا می تواند کمی تغییر کند ، به همین دلیل در سالهای اخیر مردم متوجه تغییرات جزئی در بو و حتی رنگ بطری Ontus شده اند.

عطر Onto Creed را بخرید

قیمت بالای عطر مردانه Creed Ontus خرید این شاهکار عطر و ادکلن را برای همه افراد جامعه غیر ممکن می کند. به همین دلیل ، برخی از تازه واردان با فریب دادن این افراد برای ارائه کالاهای مشابه و غیر استاندارد با قیمت پایین سعی در کسب درآمد کلان دارند. برای خرید Ontus Creed ، باید نسخه اصلی را تهیه کنید ، زیرا این یک محصول سلطنتی و اشرافی است و برای آزمایش آن هرگز نباید از یک کپی یا مشابه استفاده کنید. چه از صفحه اینستاگرام ، کانال تلگرام ، راهرو یا فروشگاه ناشناخته ای برای خرید دیدن کنید ، نمی توانید تضمین کنید که Ontos Creed خریداری شده اصلی باشد! علاوه بر این ، به دلیل قیمت بالای این عطر ، برای جلوگیری از ضرر مالی ، باید بیشتر مراقب باشید و از یک سایت معتبر که مورد تأیید افراد دیگر یا مراجع ذیصلاح است ، خرید کنید.

برای خرید عطر مردانه Ontos می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی استفاده کنید که قابل اعتماد بوده و خدمات خوبی را ارائه می دهند. فروشگاه اینترنتی Mo Ton Ro یکی از این فروشگاه ها است که علاوه بر تضمین اصالت محصول ، تجربه خرید دلپذیر و مطمئنا ارزان تر در جشنواره های مختلف فروش و همچنین تخفیف روزانه را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر Ontus ، می توانید سایر عطرها و ادکلن های ساخته شده توسط برند Royal Creed را نیز در این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا