مجله اجتماعی

نظر معاون امور جنگل درباره نصب تله‌کابین در منطقه ثبت جهانی شده هیرکانی

معاون واقعیت های جنگل ، واحد جنگل گفت: “اما اکنون می توانیم صریحاً بگوییم که آیا آنها با این موضوع موافقند یا مخالف.”

به گزارش مجله رز ، زیرا ، تا زمانی که برگها ، بخشی از آنها تا آنجاست که تعداد بیشتری از مردم جهان در هیرکان کشته شده ثبت نام کرده اند ، در سال گذشته ، تلاش برای نصب تله کابین ها در سطح جهانی قبل از ارث بر مردان در حال انجام است. تعداد زیادی از مردان ، کارشناسان و مقامات یا هر کس ، اما به او هشدار دادند که اگر واقعاً اتفاقی بیفتد ، دیگران می توانند جنگل را فقط از فهرست میراث جهانی یونسکو خارج کنند.

موضوع نصب تله کابین در نخلستان های کبودوال به استان گلستان ، موضوع جدیدی است و ثبت جهانی هر یک از این جنگل ها ، بسیاری از آژانس ها از جمله شهرداری علی آباد کتول ، به دنبال اجرای استراتژی گردشگری و به دنبال نصب تله کابین پارک جنگلی کبودوال. و در نصب قبلی تله کابین ها به عنوان مخالف جنگل های هیرکانی و برنامه ریزی برای ایجاد تغییراتی برای بازگرداندن شرایط باید تجدید نظر شود.

در عین حال ، و ثبت جهانی بخشی از جنگل های هیرکانی – از جمله تله کابین محلی کابل وال – این سیستم پایان یافته است و تصور می شد که جهان هیرکانی نصب تله کابین را حذف می کند ، و اکنون بیش از یک سال پس از ثبت 310،000 هیرکانی لیست یونسکو از میان جنگل ها و لبه های زمین و بیش از یک هکتار ، جایی که او برای تفکر اتومبیل های مختلف طناب آماده شده است تا در پارک جنگلی کبودوال از آن غافل نشوند. Bayani پسر Rhesa ، موضوع مربوط به جنگلها و چوبها ، در معاون سازمان سازمان: آنچه قبلاً ذکر شد ، که شجره نامه فشار خارج از Isna برای نصب Hyrcan به وسیله یک بند ناف از طریق جنگل بود: چندین ماشین. با این حال ، این مردان 310،000 هکتار از ارث خود را ثبت کرده اند ، و قضاوت می شود که در کشور ما باشد ، اما برای جهانیان آسیب نبیند.

از طرف دیگر علی ، نوبخت وی – معاون وزیر جنگلها و امور جنگلها ، سازمان مراتع و آبخیزداری – در مصاحبه با مجله رز با توجه به این موضوع او شاهد است: این نمایشنامه از آن متزلزل شده است ، او نمی تواند از دو طریق باشد. در مرحله اول ، جنگل ، پارک ها ، دستورالعمل های داشتن و کارهایی که بتوانند برابر با تعداد تنظیمات و دستورالعمل ها باشند ، به این ترتیب که این امر را می توان در این منطقه یافت و هیچ سلیقه ای از سلیقه آنها نیست.

وی گفت ، “از طرف دیگر ، وقتی در سطح جهانی ثبت می شود ، محدودیت هایی نیز نادیده گرفته شده است. بنابراین ، کارشناسان و ارگان های مختلف ، از جمله شورای اصلی جنگل ، وزارت میراث فرهنگی و غیره ، باید بررسی این موضوع را اعلام کنند تصمیم نهایی

به گفته معاون وزیر متحد خارج از جنگل و تمام امور جنگل ، دیگر نیازی به مطالعات بیشتر نیست و مطالعات در این زمینه به پایان می رسد ، همانطور که در مورد کسانی که در حال حاضر آژانس های مختلفی هستند ، و تا آنجا که طناب اجازه نصب ماشین را نمی دهد ، قبلا منتشر شده است.

نوبخت مجله رز در پاسخ به این س whetherال که آیا معاون وزیر جنگل ها و سازمان جنگل ها در نصب تله کابین در جهان ، جنگل های هیرکانی را ثبت کرده است یا خیر؟ وی گفت: “مگر اینکه کمیته های فنی حفاظت از جنگل و جنگل عالی ترین شورایی باشد که نظر قطعی در این باره داشته باشد ، ما نمی توانیم صریحاً بگوییم یا با آن حمله کنیم.

به گزارش مجله رز ، طبق نقشه های موجود ، 9 برج از 27 برج طناب ارابه ، که در دریای خزر در کبودوال واقع شده است ، آن را از زیر گلدان ثبت کرده است ؛ و اگر این موارد 9 برج که در فضای باریک واقع شده است ، ثبت جهانی هیرکانوس و جنگل ها در لیست یونسکو قطعاً سخت خواهد بود.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا