مجله هنر و فرهنگ

میکروبلیدینگ به روش فیبروز ابرو

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز را چگونه یاد بگیریم؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اگر از دارویی استفاده میکنید یا هر گونه بیماری و ضایعه پوستی دارید و قصد دارید که استفاده از روش میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو را پیش بگیرید حتما با پزشک مشورت نمایید. یعنی هیچ جریان برگشتی به عقب ندارد و هیچ بیماری انتقال نمی یابد و تمامی اجزای که درگیر با صورت مشتری می باشد یکبار مصرف و قابل تعویض است. تفاوت اصلی میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ ابرو این است که میکروپیگمنتیشن یک روش دائمی و میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی می باشد. آکادمی لی لی فاطمه حبشی در این مورد آموزش های کاملی منتشر نموده است.

آموزش فیبروز ابرو در تهران

به یاد داشته باشید: اگر هاشورها در متد فیبروز، عمیق زده بشن و از رنگهای جدید فیبروز استفاده بشه، ماندگاری هاشور فیبروز خیلی بیشتر میشه. می‌توانید در ماساژ صورت از روغنهای مخصوص نیز استفاده کنید.

در صورت وجود هر کدام از موانع روش جایگزین به شما پیشنهاد خواهد شد. مشاوره حضوری در کلینیک دکتر هنرور رایگان است. باید به این نکته توجه داشته باشید که شما نمی توانید پس از یک جلسه میکرونیدلینگ نتیجه ای مطلوبی از آن را مشاهده کنید زیرا این زمان کافی نمی باشد. افرادى كه طى شش ماه گذشته جوش فعال داشته اند.(بهترین درمان جايگزين آراف فركشنال می باشد.

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن که دو روش از هاشور ابرو هستند در فاکتورهای مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند. از جمله این فاکتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد. قبل از انجام میکروبلیدینگ حتما دوش بگیرید و تمیز باشید، زیرا ممکن است چند روز اجازه حمام رفتن نداشته باشید. به دلیل کشیده شدن تیغ بلیدینگ روی پوست همراه با فشار فیزیکی دست بافت دچار تخریب می گردد. اگر قصد دارید در دوره آموزش فیبروز ابرو در تهران شرکت کنید به وب سایت فاطمه حبشی مراجعه کنید.

البته که آستانه تحمل افراد، با هم متفاوت است اما درد ناشی از میکروبلیدینگ، معمولا برای همه قابل تحمل به نظر می رسد. طب روز تنها یک وب سایت معرفی پزشکان نیست. ما در طب روز به روز ترین اطلاعات پزشکی در زمینه ها مختلف از جمله ، زیبایی و جراحی های زیبایی ، روش های درمان ، جدیدترین تکنولوژی های حوزه پزشکی و بهترین روش های درمان را در اختیار کاربران عزیز قرار خواهیم داد.

لینک شرکت در دوره آموزش فیبروز ابرو تهران فاطمه حبشی:

https://fatemehhabashi.com/microblading/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا