مجله عمومی

افزایش بیماران تشدیدمشکل کمبود تخت بیمارستانی را درپی خواهد داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مطابق گفته های متولد مقتدا ال شاووری به مناسبت محرم در یک کنفرانس ویدئویی که بعد از ظهر سه‌شنبه در یک کنفرانس ویدئویی برگزار شد ، اظهار تسلیت کرد و اظهار داشت که در تیرماه سال جاری به دلیل کاهش احساس نسبت به رعایت پروتکل های ایمنی و شاهد “ما هستیم. وی گفت: “و امروز باید افزایش یابد که بیماری عروق کرونا قلب افزایش یابد. امروز باید طوری عمل کنیم که در موجی از استانهای دیگر اتفاق نیفتد.”

اکنون تأکید بر این است که نیمی از سلاحهای قدرتمند در زمین treatment درمان است که همیشه در این زمینه در زمینه های مختلف حضور دارد و امروز آنها برای پشتیبانی و ایفای نقش آن ضروری هستند و مسلم است: “در شرایط فعلی باید از قدرتهای مختلف استفاده کنیم. از جمله برنامه ” اگر آنها خانه داشته باشند ، و بعد از مراسم تشییع جنازه ، و مطابق پروتکل هایی که به حسینیه نگه داشته می شود ، برای خانواده پادشاهی از سلامتی لشکرها و سفیران به روم ، تأسف فراوانی می کردند.

و این مقام مسئول با بیان اینكه در شرایط فعلی كه همانطور كه ​​باید همه برای رفع این شرایط اقدامات لازم را انجام دهم ، ادامه داد: رعایت ایمنی پروتكل ها و فعالیت های اجتماعی ، از راه دور به هیچ وجه نمی تواند خلاف تله باشد ، آنها با قیمت بسیار خوبی در ماه محرم تاسف زدند كه این قانون نیست: او در حال انجام مراسم عزاداری است در امنیت و آرامش ، با افزایش چشمگیر سایه مردم ، و نه کثرت آنها ، و این بیماری روبرو نیستند.

نایب رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در امور اجتماعی با اشاره به اینکه اگر امروز هرگونه اقدامی انجام دهید ، عمل سالهای گذشته تلاش مضاعف کارکنان پزشکی را دو چندان خواهد کرد ، اظهار داشت: بدون شک با توجه به مشکلاتی که در صورت بیماری قلبی قلب در زمینه تخت های بیمارستانی با آن روبرو هستیم. تعداد استان ها در استان افزایش می یابد ، کادر درمانی از این موارد به حادتر می شوند.

شوری با یادآوری اینکه آن روز به نیازهای بخش بهداشت می تواند نوشته و در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی دیده و ارسال شود ، گفت: کادر پزشکی استان زنجان از ابتدا قربانی عاشورا کردند که از ابتدا با افتخار در این منطقه حضور داشتند ، بنابراین این وظیفه همه است ما باید به گونه ای رفتار کنیم که آنها نادان از تلاش نباشند.

همکاران بهداشتی در شرایط سختی قرار دارند

دلایلی که دانشگاه علوم پزشکی دولتی زنجان اظهار داشت: “امروز به دلیل ویروس و افتخار در ابتدا سعی در کاهش رنج های بشری داشتیم ، همکاران ما در زمینه ایمنی در وضعیت سختی قرار دارند.”

و مصطفی محمدی با تأکید بر اینکه لزوم توجه به ایمنی پروتکل ها و قرار دادن آن در محرم سال عیسی است ، اضافه می کند: “همه این پروتکل هایی که من با هدف حمایت از امنیت مشترک کسانی که در غم و اندوه هستند ، می خورند ، اما برای دخالت نکردن آنها حسادت بزرگی را به هر شیوه ای فریاد زدند: برای این که لازم نیست انجام این کار نجات شماست. انسانها و اولویت ها

وی آرزو می کند که مطمئناً امسال به عنوان دستورالعمل های جدی عزاداری محرم در نظر گرفته شود برخی از این موارد می تواند شامل پروتکل های بهداشتی باشد که به خوبی از رعایت دقیق رسانه ها برداشته می شود تا فردی سنگین و ضد عفونی کننده باشند. و قبل و بعد از ضد عفونی کردن مراسم عزاداری … ذکر شده است.

محمدی با یادآوری اینکه پیش بینی ها حاکی از آن است که پس از محرم و آغاز فصل پاییز ، شاهد موج سوم بیماری عروق کرونا قلب خواهیم بود که می تواند برای مردم استان شرایط سختی باشد ، ادامه داد: “به توصیه مقام معظم رهبری تاج ، نه تنها ، اما در تمام تازگی های صحنه ، من در ذهن گفتمان قرار داشتم و امروز که آرزو می کنیم ، یک حاکم خردمند مردم پریشان بودند ، وقتی که او در یک تصور دشوار بود که چیزهای جدید زیادی وجود دارد ، و با تاج نیست ، نه به ویروس.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تأکید بر اینکه این امر در زمینه برنامه ریزی درمانی در شرایط سختی قرار دارد ، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در این زمینه ، از این استان حدود 500 کورو ویروس احساس اضطراب همکاران منطقه درمان با بيماري منعقد شده و همكارانشان در زمينه درمان بيماري زمينه اي به افراد ديگر.

در استان دین از بین همه هیئت های مختلف محمدی به رجیستری مراجعه کرده اند که من در این استاندارد جستجو می کنم ، اظهار داشت: سیستم خود با اشاره به اینکه اقدامات لازم انجام شده و به وی اخطار داده است که با گسترش تاج برخورد نکند و ویروس نیز می تواند برای نجات طرح بازپرداخت کند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا