مجله عمومی

جزئیات طرح مالیات بر خانه‌های خالی

با توجه به شبکه خبری پایگاه داده

سید احسان خاندوزی ، معاون اقتصادی کمیسیون مجلس ، گفت: یکی از راه حل های کوتاه مدت برای تأمین مسکن تحریک مسکن به پیشنهادهای موجود در پیشنهادات موجود در بازار سبت است.

در قانون مالیات در سال 1994 ، و این شرط و املاک و مستغلات کشور ما را آورده است که دلیل طیف وسیعی از خدمات پشتیبانی ، از جمله مالیات بر خانه های خالی است.

جزئیات طرح مالیات بر خالی خانه

خاندوزی اظهار داشت: به دلیل ضعف در سیستم املاک و مستغلات و اسناد و همچنین نرخ عدم بازدارندگی و در جمع آوری مالیات در سال 1994 موفق به این کار نشدیم. در سال 1995 ، 2.5 میلیون خانه خالی افزایش چهار برابری در خانه های خالی نشان دادند ، اکنون آمار دقیق در خانه های خالی هیچ افزایشی وجود ندارد ، طبق توصیه شورا این است که به طور ابهام مشخص شود که این خانه ها خالی از مالیات بسیار مؤثرتر هستند ، که در آن دستگاه ها نیاز به همکاری و اعلامیه متعلق به خود دارند.

وی افزود: در سال اول این پروژه ، شهرهای بزرگی با بیش از 100000 نفر در آن گنجانده می شوند که این مسئله مساله جدی تر مسکن است اما در سال دوم ، تمام شهرهای فلسطین مشمول مالیات خانه های خالی خواهند شد.

یک مناسبت اخیر به نمایندگی از خانه های آنها ، برای ساخت و ساز ، یا اخذ مجوز برای پایان دادن به غذا ، نیازی به گزارش کار ماه های اخیر سال ، شش نشانه ماه نیست.

وی افزود: براساس این قانون ، سازندگان مسکن و انبوه سازان ، و آنها در نظر گرفته نمی شوند انحصارگر و دلالان باشند ، که بیش از 100 یا 200 واحد مسکن ندارند و نمی توانند تأمین کنند ، مشمول این قانون هستند و مشمول مالیات خالی می شوند. خانه ها. ‘

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از آنجا که دستگاههای اجرایی از جمله ثبت اسناد املاک و مستغلات و واحد ثبت احوال اسلحه ، این نشانگر آن است که مردم موظفند بدون هیچگونه شرط و دریافت شرایطی را به سیستم املاک و مستغلات و مسکن ارائه دهند. تخلف توسط وزیران و دستگاهها براساس قانون مجازات اسلامی ، اما از ابزار و خدمات مالیاتی برای شهروندان استفاده می شود که برای دریافت اطلاعات در مورد کسانی که قادر به ارائه اطلاعات و اطلاعات نادرست نبودند ، در خانه دیگری جریمه نمی شوند.

خاندوزی گفت: “اگر افرادی که می دانند نمی توانند اطلاعات خانه خالی را بیان کنند ، موضوع را تشویق می کنند تا اطلاعات اضافی در مورد درآمد و درآمد را ارائه دهند و این اطلاعات به سیستم املاک و مستغلات و کشور ما منتقل می شود.”

وی افزود: از زمان تصویب قانون ، خانه های خالی مشمول مالیات های اضافی خواهند شد و قوانین مالیاتی و وزارتخانه امیدوارند در یک یا دو سال آینده در مقایسه با وضعیت فعلی شاهد تغییر جدی در آگاهی از مسکن باشیم.

وی افزود: این تکنیک ممکن است یک قوه مقننه انگیزه و ارائه اطلاعات و بیان مالکان باشد.

خاندوزی ، معاون رئیس کمیسیون اقتصادی یکی از منابع اصلی شناسایی خانه های خالی دستگاه اجرایی است.

به همین دلیل انتظار می رود مجدداً جلسه شورای عمومی در اواخر هفته دوباره برپا شود.

پروانه اصلان ، مدیرکل خدمات مالی مسکن از وزارت راه و شهرسازی گفت: “با این استراتژی در سال 1371 اما فقدان آمار و اطلاعات دقیق یکی از دلایل تأخیر در اجرای هر برنامه است.”

جزئیات طرح مالیات بر خالی خانه

مدیرکل خدمات مالی مسکن از وزارت راه و شهرسازی گفت: نگرانی های زیادی در مورد خانه های خالی وجود دارد زیرا اگر خانه ای وجود نداشته باشد موضوع این مالیات نیستند و همچنین اجرایی و وعده در قانون ارائه می شود و خانه های خالی برای فروش

اصلان افزود و در نظر دارد نرخ های کنگره را اصلاح کند تا مشکلی ایجاد نشود ، بنابراین هیچ مشکلی برای مشاوره سرمایه گذاری و نحوه جمع آوری مالیات از تاجران در بازار مسکن وجود ندارد.

بیش از 100000 خانه مشاغل خالی مشغول برنامه های مالیاتی برای پر کردن این بخش از خانه های خالی قسمت هایی از بازار مسکن و بیش از دو برابر ظرفیت تولید کشور هستند.

وی اضافه کرد: مشوق هایی برای بازار اجاره بها برای رعایت موازین ثبت نام واحدها فراهم شده است ، به این ترتیب پایین آوردن خانه های خالی موجر آنها تا شهریور تاکنون از مالیات معاف خواهد بود.

اصلان گفت: “اگر بتوانید 50٪ خالی از طریق قانون را در بازار خانه بیاورید موفق خواهید بود.”

جزئیات طرح مالیات بر خالی خانه

محمود علیزاده معاون فنی و حقوقی و سازمان امور مالیاتی در رابطه با برنامه گفت: “و ساز و الگوی اره بدون سرنشین قبلاً دیده شده است و طبق آنچه در قانون مشاهده می شود ، خانه های خالی را شناسایی کنید ، یعنی برای به دست آوردن اطلاعات امروز تصویب شد. برنامه ، اما هدف اصلی اثربخشی مالیات است.

علیزاده گفت: در پایان نرخ مالیات محاسبه می شود ، اگر شما در بازار مسکن و درآمد اثربخشی ایجاد کنید ، و به تمام تلاش کنگره برای بهبود سطح این سیستم کافی است.

وی افزود: جزئیات این طرح در جلسات بعدی مرجع عالی قضایی است. اقدامات کنگره برای اجرای برنامه اقتصادی و تجاری که خانه های خالی را شناسایی می کند ، صورت گرفته است.

امور سازمان یا قانون ، رئیس و عموم مردم ، و وی گفت: یک تکنسین گفت: “بنابراین ، این توصیه این است که آنها ممکن است محل آن را فراهم کنند ، خانه های خروجی برای اجاره و اگر یک چیز باشد ، و در تعادل نیست و در عرضه و تقاضا رو به افزایش است ، عواقب ثروت اوضاع را هم می دهد.”

وی افزود: در این طرح اگر واحد اجاره ای نباشد ، که مشمول مالیات شود ، مطمئناً به همان میزان پرداخت زمان در هر زمان جریمه می شود تا بتواند خالی بماند ، گویی کسی اطلاعات بد و داده های مشخص شده در دلیل و مطمئناً جریمه کافی برای آن جریمه شده است. ”

علیزاده ، معاون رئیس و امور مالیات دهندگان سازمان: با توجه به کسی که هنوز در خانه های درآمدهای ما است ، می توان گفت افزایش بازار مسکن در عرضه و ایجاد تعادل است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا