مجله علمی و پزشکی

ظرفیت بیمارستان‌های خوزستان به سمت پذیرش بیماران کرونا رفته

آفتاب نیوز:

رضا نجات ، در مورد قطع آمارهای استان در مورد تاج گفت: “این تصمیم توسط وزارت بهداشت گرفته شد تا همه استانها در شرایط خوزستان با سایر استانها متفاوت باشند و استانهای خوزستان باید با سایر استانها متفاوت باشند.”

وی افزود: “و صحبت از وزارت بهداشت اعلام كرد كه قرمز خوزستان و نقشه برداری در مقام دوم خود است.” آماری مرکزی از آثار مردان ، به دلیل شهادت ، تغییر این در حالی است که این یک توصیه است ، یک اشاره به موضوع مردم است.

امکان دریافت بیمارستانهای خوزستان ، جایی که بیماران به جلال منتقل شدند

نجات تصریح کرد: آمار شهر با یک رهبر بزرگ در منطقه ارائه شده و توانایی آن را مطابق با کتابها افزایش می دهد ، اما همانطور که قبلاً گفته شد ، این گزارش باعث تغییر استان ها نمی شود.

از صحبت کردن به مدیریت ستاد افتخار در خوزستان ، گفت: “تعداد زیادی از خوزستان و تاج به دلیل افزایش بیماری سل مطابق با ایمنی و عدم وجود پروتکل است ، که در آن باید تصمیم گیری شدیدتر شود.”

وی با اشاره به مرگ و شیوع بالای عفونت کورو ویروس گفت: “جاده ها می توانند به کاهش و تحمیل محدودیت در کتابها کمک کنند و عدم موفقیت می تواند به افزایش آمار کمک کند.” مشخص است که این بیماری ناشناخته است ، اما واکسن سرفه یا مصرف مواد مخدر وجود ندارد ، و ما چیز زیادی در مورد او نمی دانیم و مشخص نیست که این بیماری چه مدت ادامه خواهد داشت ، بنابراین ما باید با این بیماری زندگی صلح آمیز داشته باشیم. پروتکل های ایمنی را رعایت کنید.

مبادا این را گفت و گفت: این چیز خوبی است؛ باید رفتارهای اجتماعی ما را تغییر دهد. در این زمان ، مهمترین پیروی از دستورالعمل ها در نجات مردم است و نه برای مردان. عده دیگری نیز وجود دارند که در مرگ اقامت در خانه وجود دارند ، اما یقین نجات آنها جلب می شود ، و به رفاه دیگران. خطر جنایتی وجود دارد که آن را برای نجات دیگران تنظیم کرده است. و تعدادی از مشاغل کوچک برای روشن شدن

دیشب در یک برنامه تلویزیونی صحبت کرد و گفت: “و این توانایی خود را در کلیه بیمارستانها برای بیمارانی که از افتخار و تعدادی دیگر از بیماران در بیمارستان دریافت می کنند ، آغاز می کند زیرا آنها باید خدمات دریافت کنند یا نترسند.”

از سخنان من در ستاد مدیریت خوزستان که در حال گفتن به جلال به خدا هستم ، افزود: “این کار نجات کسانی است که برای تعیین پروتکل کار نمی کنند.” اما اگر نزد خویشاوندان من بروید ، و در زمان مردم 99٪: زیرا ما خاندان من هستند ، می گوید حتی یک درصد هم که بی فایده است.

به بیان دیگر ، وی گفت ، به دو کالج تقسیم می شود: کم خطر و خطر. هنر زندگی در پروتکل های ایمنی و تحویل کم خطر است ، اما هنوز هم بسیاری از مدارس پرخطر مجاز به فعالیت هستند زیرا به دلیل اجازه کار مجاز به فعالیت نیستند.

اقدامات مهدکودک ها ، نجت اظهار داشت: یکی از آسیب پذیرترین گروه های این کودکان و در عین حال اجازه فعالیت در خوزستان را ندارند و مهدکودک ها اجازه ندارند برای بهبود شرایط در استان کار کنند. کلیه مراکز آموزشی مطابق ، از جمله مدارس ، دانشگاهها ، مهدکودک ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای تعطیل شده اند ، اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار است جلسه بعدی را برای تصمیم گیری در مورد سؤالات مورد نیاز ستاد مدیریت افتخار برگزار کنند.

وی گفت: “و با این وجود سالن ها بسته شده اند ، و هیچ کس قرار نیست مراسمی برگزار کند ، اما بیشترین توجه را دارد. سالن هایی که یک زمان فعال خواهد بود.

از صحبت کردن به مدیریت افتخار ستاد مدیریت در خوزستان افزود: روز جمعه و یك كودك از گله Summa HOSTIENSIS و رهبر خوزستان در بین ما حضور دارند و فعال نخواهند شد برای این هفته مساجد شد و مساجد شد و هفته آینده برنامه ریزی كرد.

فعال سازی مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی ، اظهار داشت: هیچ گونه ترافیکی به سمت زمین نمی رود ، به طوری که انتقال تاجی مهیا نشده است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا