مجله علمی و پزشکی

کبد چرب و 15 نشانه آن

آفتاب نیوز:

بسیاری از مردم در سراسر جهان از بیماری کبد چرب رنج می برند. این امر به دلیل وجود چربی اضافی در بدن به طور صحیح متابولیزه و ناتوانی در او است. چربی در سلولهای کبدی ذخیره می شود که باعث التهاب آنها می شود و مقادیر زیادی تری گلیسیرید را به همراه دارد.

چربی بالاتر از کبد ، کبد ، کمبود کافی اغلب نباید چنین کاری انجام دهد ، اگر یک مرد کامل باشد ، و ما باید بگوییم که این ارگان قدرت نیاز به تولد مجدد است ، حتی او را نیز ارسال کنید. اگر از رژیم غذایی مناسب پیروی می کنید و اقدامات پیشگیرانه ای را برای بهبود آسیب های کبدی انجام می دهید. در اینجا برخی از علائم شایع و بیماری کبد چرب وجود دارد.

علائم آسیب کبد
با بدن رنج می برد ، با فراهم کردن شرایط این چیزهایی که به شما هشدار می دهم سعی در نشانه ها و علائم دارد. اگرچه کبد با هیچ استانداردی نمی تواند از یک عضو نامرئی در بدن صحبت کند.

الگوهای خواب نامنظم
آیا می دانید که علت سیروز کبدی ، کمبود خواب است؟ به طور صحیح نیست ، کبدی استراحت شب خوبی بوده است. یک مطالعه دانشگاهی در مورد مشکلات کشف شده در کبد ، 30 مصر ، خارج از بیمارستان و کمبود خواب آنها در تماس با بیمار ، مونوپ.

خارش پوست
خارش پوست اولین نشانه اختلال عملکرد کبد است. نام بالینی این بیماری جاده های کلانژیت صفراوی اولیه است. آسیب صفرا و کبد به اختلالات مسیر منجر به تجمع صفرا و خارش پوست می شود.

چشمان زرد
رنگ سفید ، زرد در چراغهای بخشی از پوست ، به طوری که تجمع بیلی روبین سلطنتی بسیار زیادی از بدن ایجاد می شود. هنگامی که کبد انجام می دهد ، با رشد زیاد بیلی روبین در بدن ، کار درست آنها نیست. زرد شدن سفیدی چشم می تواند سیروز کبدی کبد و هپاتیت B باشد

مشکلات حافظه
اخیراً خیلی فراموش کرده اید؟ عملکرد کبدی که انجام شده است ، باعث افزایش خون سموم نسبت به اثرات منفی مغز می شود. اصطلاح بالینی این بیماری انسفالوپاتی کبدی و یک وضعیت جدی است که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد.

خستگی مداوم
خستگی که می تواند در اثر بیماری های مختلف ایجاد شود. به عنوان مثال ، در نظر بگیرید که کبد ناسالم می تواند باعث خستگی شما ادامه یابد. مطالعه ای در سال 2006 توسط استرس اکسیداتیو کالج پزشکی کریشنا در هند نشان داد که می تواند عامل دیگری باشد ، یا ناشی از بیماری کبد چرب ، عملکرد کبد باشد که اختلال ایجاد کند. همیشه ایده خوبی برای رفع خستگی است ، اگر بدون دلیل بر وضعیت کبد شما انداختند.

نوسانات وزن
در صورت عدم وجود نوسانات وزن می تواند نشانه بیماری کبد باشد. آسیب به سیروز کبدی کبد ایجاد می شود و با گذشت زمان ، بافت اسکار سالم کبد ایجاد می شود.

عملکرد کبد اوولنر به درستی انجام می شود ، بدون این که مایعات تغییر کنند. افزایش وزن 10 تا 15 پوند بیشتر از افزایش یا کاهش یافته ، نیاز به ارزیابی دقیق دارد.

بزرگ شدن پستان در مردان
اگر بیماری کبد چرب ممکن است افزایش در بافت پستان انسان را تجربه کند. این یک بیماری شایع با بیماری کبد چرب الکلی است ، افراد نمی توانند وجود داشته باشند. زنیکوماستی (تقویت سینه مردان) که هورمونهای بدن را می توان در اثر عدم تعادل کبد ایجاد کند. از آنجا که شرایط دوم شرایط تولید استروژن و تستوسترون در آنها دخالت داشت.

تورم پاها
چاقی ، بیماری کبد یا روح ، دو ناخن نیستند ، بنابراین از گناه جلوگیری می شود. از آنجا که تجمع مایع اضافی در پاها ، از کبد سؤال می کند.

تورم می تواند ناشی از انواع مختلفی از مشکلات قلبی باشد. اما ، تورم پاها ، به ویژه با توجه به چنین شخصی ، می تواند نشانه اختلال عملکرد کبد باشد.

کبودی آسان
به دلایل بسیاری مانند پوست نازک تر است و اصطکاک با افزایش سن ضعف بدن انسان از آن ناشی می شود. با این حال ، حتی بدون کبودی آسان و مشکل کبدی. در یک مشکل جدی کبد در درگیری هایی که نمی توان خرد کرد بدتر است.

کف دست قرمز
بیماری کبد چرب می تواند برای قرمز شدن باشد. حتی کسانی که الکل نمی نوشند آنقدر زیاد شده اند که نمی توان در اینجا و آنجا از سیروز کبد به دلیل بافت زخم عمل کرد یا نتوانست انجام دهد. شرایط یکی از این مراحل باعث کاهش عملکرد کبد ، صفرا در عصبانیت وی و بسیاری از آنها در بدن سموم نمی شود و حتی می تواند باعث تغییر رنگ و کف دست های او شود.

ادرار تیره؛
موارد ادراری تیره وجود دارد که یکی از آنها کبد چرب است. سطح بالایی از بیلی روبین ، پوست در اثر زرد شدن سفیدی چشم ها ایجاد می شود و می تواند باعث مشکلات مثانه شود. کلیه ها نمی توانند آن را پاک کنند و همه عواقب مضر برای کبد ، ادرار بیلی روبین زیادی در ادرار است.

خشکی دهان و چشم ها
چشم یا خشکی دهان یک مشکل شایع است. اثری که وضعیت برخی داروها دارد. اما به نظر نمی رسد این مسئله بزرگ با چشمان خشک دهان نشانه یک مشکل باشد.

یک آسیب کبدی می تواند در پشت خشکی دهان یا چشم ها واقع شود. حالت اول این است که وضعیت کبد می تواند باعث نقص عملکرد مجاری صفراوی شود که به کلانژیت مربوط می شود.

اختلال تمرکز
تمرکز چیزهایی که همیشه نمی توانند نشانه ای روشن از این باشد که یک مرد بالای کبد است ، هر از گاهی مشکلات را به عنوان استفاده از خود نشان می دهد. اما اگر تمرکز اختلال مداوم است ، بهتر است به معاینه دقیق پزشک نیاز داشته باشید.

در این راستا ، باید توانایی موضوع دیگر مانند اختلال بیش فعالی کمبود توجه یا بیماری قلبی در نظر گرفته شود. همچنین ، با توجه و تمرکز مشکلات می تواند در اثر نارسایی کبد و اثرات آن بر مغز ایجاد شود. بیلی روبین تأثیر منفی بر روی بدن می تواند این کار را انجام دهد.

بی اشتهایی
بی اشتهایی می تواند نشانه مشکلات کبدی باشد. هنگامی که به طور ناگهانی مصرف می کنید دلایل زیادی مانند افسردگی و بیماری کبد وجود دارد.

معده تورم
خوردن و زیاد نخوردن نیز می تواند باعث نفخ شود ، و به همان میزان نمک باعث نفخ شود. همچنین ، ایجاد مایعات در شکم و نارسایی کبد می تواند نشانه سکته مغزی باشد. آسیت ها می توانند باعث احتباس مایعات ، نفخ یا افزایش بدن سموم شوند.

کبد با پشیمانی هیچ کس متعهد نبود و به خوبی فیلتر سموم ، احتباس مایعات و نفخ را انجام نمی دهد تا بتواند این شرایط را ایجاد کند. اینکه چنین چیزی وجود دارد ، در شکم زن باردار نیز وجود داشت ، مانند تورم محل سکونت مردان است. زنان در دوران بارداری نیز می توانند تصور مرد را شکل دهند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا