مجله علمی و پزشکی

نجات کبد چرب با ورزش

آفتابنیوز؛

همه ما مسئولیت زندگی خود هستیم زیرا می دانیم که اگر قلب ما از ضرب و شتم دست بکشد ، آنها از دست می دهند. اندام ، و گاو در بالای کبد ، و اکثر مردم متوجه نیستند که این وجود دارد اما در بدن انسان حداکثر درونی است که می تواند در آن باشد ، و در حد اکثر زندگی ما سلامتی است.

مطابق با گزینه های بهداشت آمریكا ، سم زدایی كبد در بدن مقصر است. این اتفاق می افتد که اعضای بدن حمل مواد زاید را وارد ریه ها ، لبه پوست می کند. ضایعات شامل موارد زیر است:

– افزودنی های مواد غذایی

– مواد شیمیایی مجلس

– آخرین حرارتی

– هورمونی

– هورمون

کبد متهم ، بدون هیچ گونه مکمل ویتامین همراه با غذا وارد بدن می شود ، زیرا او به طریقی بدن را شامل می شود ، صفرا کبد باعث می شود که غذا از بین برود و با استفاده از آن شکسته شود.

چربی کبدی که وی به صنعت کار شکسته است ، به این ترتیب در طول روز انبارها ، قند خون را تأمین می کند. همچنین ، کبد در لخته شدن خون دخیل است.

جگر نجات کل زندگی ما ، و از اهمیت زیادی برخوردار نیست. پاپ می گوید هیچ چیز ، او را برای شما به دلیل بیماری که کبد را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، ارائه نمی دهد و در بسیاری از کشورها در سراسر جهان ، چالش های جدی است.

خطر بیماری ، کبد چرب
-بیماری کبد چرب بی بییتور (NAFLD) شرایطی برای تجمع چربی در کبد است.

در صورت عدم درمان ، بیماری کبد چرب-بی بییتور می تواند در شراب غیر الکلی ایجاد شود ، پوکی استخوان حسن ، که در نهایت می تواند منجر به سیروز ، نارسایی کبد و سرطان کبد شود. به این کبد بیمار برای پیوند مگر اینکه ظاهر شود.

برخی دانشمندان معتقدند که بیماری کبد چرب نام مربوط به متابولیک (MAFLD) دقیق تر این بیماری را منعکس می کند ، و دانش به دست آمده در دهه گذشته به روشنی نشان می دهد که این یک بیماری متابولیک است. به نظر می رسد ارتباط مقاومت به انسولین.

با این حال ، ماهیت یک چیز ، این بیماری تبدیل شده است. این یک چیز است ، که یک عامل خطرناک متابولیک برای بیماری های کبدی چرب ناشی از چاقی است ، نباید برای همیشه بماند ، و بنابراین ، وزن ورزش به همراه از دست دادن جنگ ، در نظر گرفته شده از نظر بزرگان پیشگیری می شد.

با این حال ، مطالعه جدید نشان داد که با کاهش چربی علاوه بر کاهش وزن و پیشگیری از بیماری کبد می تواند از ورزش هوازی و تناسب اندام نیز بالاتر باشد.

حتی اگر حالت های غیر تهاجمی دیگری از سونوگرافی وجود داشته باشد ، یا به شکل تمرین چربی خارج از کبد باشد ، برای اندازه گیری در گذشته ، یعنی از کالج ترینیتی ، دوبلین ، و با یک قدم جلوتر در مطالعه و وظیفه محققان بیوپسی های کبد از بین رفت.

بیماری کبد چرب غیر الکلی برای بیست و چهار بیمار در این مطالعه شرکت کرد. برنامه تمرینی هوازی 12 هفته ای 16 هفته هوازی انجام شد که هشت گروه دیگر در گروه کنترل تشکیل شدند.

بیوپسی های کبدی برای مطالعه آغاز پنجاه و دوازده هفته دوازدهم از برنامه تمرینی ، به متخصصانی که آموزش قابل توجهی در بافت کبد زخم و سلول تورم داشتند ، نشان داد.

-بیبیتور بیماری کبد چرب ، و این هیچ بهبودی نیست
محققان می گویند ، به دلیل فواید ورزش در بیماران مبتلا به کبد چرب غیر الکلی و سلامت قلب و عروق ، بیماری کبدی نیز از مزایای استفاده از برنامه ورزش حرکتی ، آخرین نیست ، در صورتی که برای همیشه باقی نماند.

اگر برنامه ورزش بیماری کبد چرب در مورد منظم گرفتن با پزشک خود صحبت کنید. این برنامه باید طوری تنظیم شود که بتواند اولین قدم باشد و به دنبال آن کندی پیشرفت بیماری انجام شود.

اگر کبد سالم باشد ، ورزش منظم هوازی می تواند به سالم ماندن آنها کمک کند.

دیابت ، کلسترول بالا و استروئید در میان موارد استفاده از عوامل خطر بیماری کبد چرب هستند. در صورت وجود هر یک از این موارد ، با پزشک خود صحبت کنید که درمورد بیماری کبد چرب نیست.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا