مجله اجتماعی

بهبود نرخ و میانگین زمان رسیدگی پرونده‌های قضایی در استان سمنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری سمنان، محمدجعفر عبدالهی در حاشیه بازدید از دادگستری بی ارجمند بیان کرد: مسئولان قضائی تکلیف دارند نحوه ارائه خدمات قضائی از سوی کارکنان قضائی و اداری را به دقت بررسی و مشکلات مردم را بررسی کنند.

وی افزود: بهبود نرخ و میانگین زمان رسیدگی، تعیین تکلیف قانونی پرونده‌های مُسن و معوق، خودداری از تجدید اوقات پرونده‌ها بدون توجیه قانونی و کاهش نرخ گردش پرونده‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به پیگیری مطالبات قانونی مردم در حوزه حقوق عامه تاکید کرد: به دادرس حوزه قضائی بخش بی ارجمند دستور داده شد، با قید فوریت و به صورت جدی درخواست‌های سهام داران سیمان بی ارجمند را در جهت افتتاح این واحد تولیدی از هیأت مدیره پیگیری و روند پیشرفت با رشد چشمگیری همراه باشد.

عبدالهی در خاتمه متذکر شد: مراجع قضائی ملجاء و پناهگاه مردم بشمار می‌آید؛ وقتی در یک وسعت سرزمینی مسئول قضائی حضور دارد باید مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف اعم از آب، جاده، بهداشت و درمان و هر آنچه دغدغه مردم تلقی می‌شود به صورت قانونی رفع و منجر به افزایش رضایتمندی شود.

نمایش بیشتر

گروه تحریریه مقالات اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تجربه در بررسی نگرش‌ها و اعتقادات عمومی در جامعه.
دکمه بازگشت به بالا