بررسی مونوپاد یانتنگ YT-1288

اگر شما هم به دنبال بررسی مشخصات
مونوپاد یانتنگ YT-1288
هستید با مجله رز همراه باشید.

مونوپاد یانتنگ YT-1288

بررسی کنید
مونوپاد Yantang YT-1288

مونوپاد حرفه ایپد مونو Yunteng

پایه مونوپاد برای عکاسی Simple به شما این امکان را می دهد که گوشی موبایل یا دوربین خود را روی آن نصب کنید و با افزایش طول پایه مونوپاد برای عکاسی از 42.5 به 123 سانتی متر، به راحتی می توانید عکس یا فیلم بگیرید. پایه عکاسی مونوپاد دارای شاتر بلوتوث است که با تمامی گوشی های موبایل اندرویدی سامسونگ، سونی، اچ تی سی، هواوی یا آی او اس آیفون سازگاری کامل دارد و کاربر می تواند به راحتی با آن عکس یا فیلم بگیرد. مونوپاد به کاربر خود اجازه می دهد از مکان های شلوغ یا مکان هایی که دسترسی به آنها تقریبا غیرممکن است عکس و فیلم بگیرد.
نحوه استفاده از مونوپاد:
تلفن همراه یا دوربین وارد موقعیت دوربین شوید، پایه مونوپاد را به اندازه دلخواه باز کنید، دوربین را روی حالت تایمر قرار دهید و دکمه عکس یا فیلم را فشار دهید. مهمترین وظیفه شما این است که مطمئن شوید در قاب عکس هستید سایت فروشگاه های معتبر او توصیه می کند هنگام گرفتن سلفی لبخند بزنید. (-:
این مدل مونوپاد اتصال شاتر یا بلوتوث ندارد و شاید برایتان سوال باشد که چگونه می توان با آن عکس گرفت؟ پاسخ ما این است که به جای پرداخت هزینه بیشتر و خرید مدل بلوتوث، می توانید از برنامه های تایمر رایگان گوشی و آیفون اندرویدی استفاده کنید. اما اگر قیمت برای شما مهم نیست می توانید شاتر بلوتوث را از این لینک تهیه کنید مونوپاد این است که در جمع دوستان باعث می شود بیشتر متمایز شوید و شیک تر باشید. در پایان به شما این اطمینان را می دهیم که با کمک مونوپاد عکس های خاص و زیبایی می گیرید چرا که زوایای عکاسی شما به کلی تغییر می کند و چون. که نوآوری بیشتری خواهید یافت.

استند سلفی مونوپاد YT-1288 برای عکسبرداری از راه دور در مهمانی ها و زمانی که می خواهید در عکس باشید و خاطرات خود را ثبت کنید مناسب است. نگهدارنده گوشی و تبلت از وزن دستگاه های تا 1 کیلوگرم پشتیبانی می کند. بدنه این محصول از آلومینیوم ساخته شده است. شما می توانید سایز این محصول را در سه مرحله بلندتر و کوتاه کنید که طول آن از 42.5 به 125 سانتی متر قابل تغییر است لوازم جانبی گوشی موبایل است

مشخصات فنی مونوپاد حرفه ای Yantang YT-1288

  • وزن: 235 گرم
  • مناسب برای گوشی ها: قابلیت اتصال به تلفن های همراه با اندازه صفحه نمایش تا 5.5 اینچ و همه دوربینعکاسی
  • امکان عکسبرداری از راه دور
  • طول پایه را از 42.5 به 123 سانتی متر تغییر دهید
  • دارای ریموت برای تیراندازی

مونوپاد یانتنگ YT-1288

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا