مجله علمی و پزشکی

احتمال تولید انبوه واکسن کووپارس از پاییز/ اثربخشی واکسن در مقابل جهش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تشریح روند آزمایش بالینی ، واکسن کوپارس را که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخته شده است ، همچنین شرایط و معالجه بیماران در مراکز درمانی را نیز ارزیابی می کند ، ارزیابی شده توسط این دانشگاه.

در مصاحبه ای با مجله رز ، دکتر جلیل کوهپایه زاده آخرین آزمایش بالینی واکسن کوپارس ، موسسه رازی ، گفت: “نتایج اولین آزمایش بالینی واکسن Koopars ، سازمان غذا و دارو ، و ما منتظر پاسخ عزیزانشان هستیم.” از آغاز ماه ژوئن ، ما با یک آزمایش بالینی دوم ، دو گروه 250 نفره شروع می کنیم و زمان آن حدود یک ماه طول می کشد. سازمان غذا و دارو بر رسیدگی سریع به پرونده تأکید دارد.

وی استدلال کرد که فرد انسانی در زمان واکسن 31 مارس کوپاری بر روی 133 داوطلب آغاز شده و تا پایان آوریل تکمیل شده است. به رهبران

وی افزود: “امیدواریم بتوانیم دوره سوم و آزمایشات بالینی را از اواسط تابستان و تجزیه و تحلیل نتایج و پیشرفت زایمان آغاز کنیم و بتوانیم واکسن را در اوایل پاییز تولید انبوه کنیم.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد توانایی تغییر ساختار واکسن از تغییرات جدید در تاج “ادامه داد: با توجه به اینکه واکسن علیه پروتئین S یا پروتئین سطح ویروس است و ویروس را هدف قرار می دهد و اینکه حداقل انتظار می رود این تغییرات باعث ادامه واکسن ها در برابر تغییر شود ، گفته می شود که در سطح بدن همیشه م mostثرترین نیست.

وی گفت: “انسان و سایر دوزهای واکسن واکسینه می شوند و به خودی خود واکسن را دریافت نکرده اند.” و یکی از گروه های کوچک در دوره اول ، واکسن اوریون تزریق شد ، اما این بار واکسنی مانند اوریون وجود ندارد. اگر دارونما دریافت کرده اید یا میزان ایمنی واکسن در دوز پایین مربوط به افراد متواضع است و مشاوره کسانی که نیازی به واکسیناسیون ندارند مطمئناً آنها را واکسینه می کند.

عوارض جانبی واکسن در مرد پریود اول ، که گفت: “عارضه واکسن کوتاه و قابل پیش بینی بوده و این علائم است.” به طور خلاصه ، هیچ یک از رویدادهای مهم برای اولین بار مشاهده نشد.

تعداد تخت ها هنوز تاج زیادی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و در مورد وضعیت دانشگاه تحت نظارت مراکز درمانی گفت: “شکی نیست. تعداد ارجاعات به بخش بستری و خدمات بیمارستانهای مراکز بهداشتی اندکی کاهش یافته است. با این حال ، بسیاری از بیماران هنوز در روز روشن در بیمارستان بستری می شوند و هنوز هم به خصوص فارغ التحصیل می شوند. این صفحه هفته گذشته بود ، وضعیت ما بسیار بهتر شده است ، طراحی های آن برای کاهش جمعیت است ، و آنجا به احترام به مردم شهر است.

وی می افزاید: از نظر پزشکی در زمینه داروهای تزریقی (Ramdsavier) با مشکلاتی روبرو هستیم که با کمک سازمان غذا و دارو روند به حالت عادی برگردد و امیدواریم بتوانیم دارو و تجهیزات مورد نظر را در روزهای آینده ” از نظر اکسیژن مشکل خاصی وجود ندارد و این بار مراکز تهیه نشده اند و اگر وی با همکاری شرکت های مختلف تولید اکسیژن موفق به مقابله با کمک معاون وزیر بهداشت شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه فرآیند و تزریق واکسن قالب سازی در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران ، ما دارای پنج شبکه بهداشتی در ملارد شهر قدس ، رباط کریم ، بهارستان و شهریار و مراکز بهداشتی ، دو مورد در غرب و شمال غرب ، ما همچنین در تهران داریم که 7 شهر را تحت پوشش قرار می دهد تا واکسن ها را با تمام قدرت در تقریباً هفت پیچیده تزریق کند و به طور متوسط ​​، 80٪ افراد 80 ساله ثبت شده در سیستم ها واکسینه می شوند . از آنجا که مفهوم فعال سازی salamat.gov.ir در انتظار ما است ، به همین دلیل ، دامنه دامنه شهر بیشتر شده است.

کوهپایه زاده ، بلافاصله اضافه کرد: “در روزهای اول او را به کاخ جمع زیادی منتقل کردند مراکز گرد هم آمدند ، اما بعد از دیدن آنها برای افزایش درجه هماهنگی و پشت سر گذاشتن مراکز واکسیناسیون ، با استفاده از بازی های عالی ، با تخت های ثابت ، یا ، شاید ، مراکز نظامی از بین رفته است ، به طوری که آزادی همه این چیزها ، و تعدادی از آنها وجود دارد ، مراکز ، و تلاش سوال این است ، و من نیز اعتماد دارم قادر به گره گشایی است فرآیند تزریق واکسن و دستگاه را انجام دهید.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا