مشخصات صابون عصاره شترمرغ

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات صابون عصاره شترمرغ هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی صابون عصاره شترمرغ

روغن شترمرغ حدود 3000 سال است که توسط مصری ها، رومی ها و آفریقایی ها استفاده می شود و بیشتر برای لوازم آرایشی استفاده می شده است. پس راز جذابیت و زیبایی کلئوپاترا ملکه مصر را استفاده مداوم از روغن شترمرغ می دانند. مطالعات و تحقیقات روی روغن شترمرغ ثابت کرده است که این روغن در کاهش التهاب، درد، التیام و بازسازی پوست بسیار مفید است.

روغن شترمرغ به دلیل وجود اسیدهای چرب ضروری امگا 3، 6 و 9 که برای بدن ضروری هستند، منجر به بهبود رشد و جوانسازی سلول های پوست می شود. بنابراین، به بهبود ظاهر پوست کمک می کند. روغن شترمرغ یکی از شگفت‌انگیزترین روغن‌های جهان است که به دلیل داشتن مولکول‌های کوچک تقریباً شبیه اسیدهای چرب موجود در پوست انسان است و به دلیل نقطه ذوب پایین آن، بدون اینکه پوست را چرب کند، با سرعت بالایی جذب می‌شود. بستن منافذ پوست . لازم به ذکر است که روغن شترمرغ سرشار از اکسیژن است و بنابراین گردش خون را در ناحیه مورد استفاده یا آسیب دیده افزایش می دهد.

روغن شترمرغ غنی شده را برای اولین بار با استفاده از فاز سبک روغن شترمرغ کاملا خالص (با خلوص 98 درصد) همراه با کمپلکس ویتامین همراه با روغن گل همیشه بهار و روغن جوجوبا همراه با روغن گیاهی (شی باتر) برای محافظت از پوست در برابر شرایط سخت محیطی مورد اعتماد قرار دهید. روغن شترمرغ سرشار از امگا 3 و امگا 6 است که همراه با روغن جوجوبا با قابلیت نفوذ به لایه های زیرین پوست، علاوه بر بازسازی و بهبود عملکرد پوست، باعث آبرسانی طولانی مدت پوست می شود.

صابون عصاره شترمرغ

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا