مشخصات سرم آبرسان پوست هیالورونیک ‌اسید تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم آبرسان پوست هیالورونیک ‌اسید تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم آبرسان پوست هیالورونیک ‌اسید تراست

بسیاری از ما با وجود استفاده مداوم از محصولات مراقبت از پوست، هنوز از خشکی پوست رنج می بریم. شرایط بد آب و هوایی، تغذیه نامناسب، بروز بیماری ها یا مصرف برخی داروها از جمله مواردی هستند که خشکی پوست ما را تشدید می کنند. قبل از اینکه خشکی پوست باعث ایجاد زخم یا چین و چروک در بدن ما شود و ظاهر زیبای پوستمان را از بین ببرد باید این مشکل را جدی بگیریم.

سرم آبرسان هیالورونیک اسید تراست با استفاده از ترکیبات آبرسان فعال مانند ایزومرهای ساکارید در ساختار خود به حفظ آب در سلول های اپیدرم و لایه های درم کمک کرده و از تبخیر آب از پوست جلوگیری می کند. اسید هیالورونیک موجود در این سرم به صورت هم افزایی با زایلیتول، توانایی بالایی در آبرسانی به پوست و حفظ آب در ساختار آن دارد. همچنین این سرم با داشتن مواد موثره از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و از ایجاد خطوط و چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند. این سرم با استفاده طولانی مدت سد محافظ پوست را تقویت کرده و نرمی و قابلیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد. علاوه بر این وجود اوره و اسید لاکتیک در این محصول از التهاب پوست جلوگیری کرده و به ترتیب باعث شادابی و بازسازی پوست می شود.

روش استفاده: بر اساس نوع پوستتان، از نظر خشکی، روزانه چند قطره از سرم آبرسان تراست را روی پوست خود بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود.

سرم آبرسان پوست هیالورونیک ‌اسید تراست

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا