شارژ اکانت پلی استیشن اوکراین ( گیفت کارت ) – فروشگاه های معتبر اینترنتی

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات شارژ اکانت پلی استیشن اوکراین ( گیفت کارت ) – فروشگاه های معتبر اینترنتی هستید با مجله رز همراه باشید.

شارژ اکانت پلی استیشن اوکراین ( گیفت کارت ) – فروشگاه های معتبر اینترنتی

معرفی:

بازی های پلی استیشن راهی عالی برای فرار از دنیای واقعی و غرق شدن در ماجراجویی های هیجان انگیز هستند. با پلی استیشن می توانید به دنیایی از بازی های اعتیادآور دسترسی داشته باشید و ساعت ها سرگرم شوید.

اما برای لذت بردن از این تجربه، باید اکانت پلی استیشن خود را شارژ کنید. اگر منطقه حساب شما اوکراین است، ممکن است شارژ کردن حساب پلی استیشن کمی چالش برانگیز باشد.

در این محصول، ما انجام این کار را برای شما آسان کرده ایم.

مراحل شارژ حساب کاربری:

    • مقدار کارمزد را انتخاب کنید: در مرحله اول میزان کارمزد مورد نیاز را انتخاب می کنید.
    • ارسال اطلاعات حساب کاربری: در مرحله دوم باید مشخصات حساب شامل ایمیل اکانت، رمز حساب و کد پشتیبان را در فیلد مربوطه وارد کنید.
    • کد پشتیبان: شما باید کد پشتیبان را ارسال کنید و بدون کد پشتیبان امکان ورود به حساب وجود ندارد و در صورت ارسال نشدن در صورت نیاز به کمک برای دریافت کد پشتیبان شارژ حساب بیشتر طول می کشد. از این صفحه دیدن کنید.
    • سفارش: پس از طی مراحل فوق می توانید وارد مرحله پرداخت شوید و منتظر تکمیل سفارش باشید. در حالت معمول در صورت عدم وجود مشکل، سفارشات بین 30 دقیقه تا 8 ساعت زمان می برد که با پیامک اطلاع رسانی می شود و از طریق پنل کاربری نیز می توانید آنها را مشاهده کنید.

نکات مهم:

  • برای شارژ کردن حساب PlayStation Ukraine خود، باید یک حساب PSN در منطقه اوکراین داشته باشید.
  • پلی استیشن اوکراین کارت هدیه ندارد، باید جزئیات حساب را ارسال کنید.
  • سفارشات بین 30 دقیقه تا 8 ساعت طول می کشد.
  • خرید پلاس با بارگذاری اکانت امکان پذیر نیست، پلاس ها به صورت جداگانه در سایت قرار می گیرند و می توانید آنها را سفارش دهید.

نتیجه:

با کمی دقت و حوصله می توانید به راحتی اکانت پلی استیشن اوکراینی خود را شارژ کنید و از بازی های مورد علاقه خود لذت ببرید.

شارژ اکانت پلی استیشن اوکراین ( گیفت کارت ) – فروشگاه های معتبر اینترنتی

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا