مشخصات کرم سفت کننده، لیفت و ضدچروک تراست اسمارت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کرم سفت کننده، لیفت و ضدچروک تراست اسمارت هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی کرم سفت کننده، لیفت و ضدچروک تراست اسمارت

افتادگی پوست و از بین رفتن استحکام آن ناشی از عوامل متعددی از جمله: افزایش سن، عوامل ژنتیکی، کاهش وزن بیش از حد، سیگار کشیدن، سبک زندگی ناسالم و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید همگی مرتبط هستند. بسیاری از افراد متوجه تغییرات ناگهانی در پوست خود و افتادگی و کاهش خاصیت ارتجاعی آن می شوند. این به طور مستقیم با کاهش کلاژن، اسید هیالورونیک و الاستین در پوست مرتبط است. پوست بزرگترین عضو بدن ما است که به عنوان یک سد محافظ در برابر عناصر مختلف عمل می کند. با افزایش سن، پوست به طور طبیعی کلاژن کمتری تولید می کند و الاستین خود را از دست می دهد. الاستین پروتئینی است که به حفظ خاصیت ارتجاعی و بازگرداندن پوست به حالت اولیه کمک می کند و به وفور در لایه درم یافت می شود. در صورت تغییرات محیطی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، سوء تغذیه و سایر عواملی که در بالا ذکر شد باعث می شود پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست بدهد و حالت ارتجاعی و سفتی پوست را بازیابی کند. در زمینه انتخاب کرم سفت کننده و فرم دهنده، محصولی حاوی مواد موثره با خاصیت ضد پیری و تقویت کننده استحکام و ساختار پوست مناسب است. برخی از این محصولات حاوی کلاژن هستند. کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بافت همبند و در لایه پوستی یافت می شود. همچنین کلاژن هیدرولیز شده می تواند به صورت خوراکی از طریق روده جذب شود و از طریق جریان خون به پوست برسد. هیالورونیک اسید ترکیب فعال دیگری است که به طور طبیعی در بافت همبند پوست یافت می شود. این ترکیب پوست را آبرسانی می کند و در برابر اشعه های مضر UV و پیری پوست به طور موثر عمل می کند. استفاده از سرم ها یا کرم های حاوی اسید هیالورونیک به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. یکی از علل اصلی و شایع پیری و افتادگی پوست مربوط به تولید و فعالیت رادیکال های آزاد یا گونه های فعال اکسیژن است که در اثر قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر خورشید ایجاد می شوند، از جمله؛ اشعه UV ایجاد می شود. رادیکال های آزاد باعث افزایش تولید آنزیم هایی می شوند که باعث تجزیه کلاژن و تجمع نامناسب و غیر طبیعی الیاف الاستین می شوند. راه دیگر مراقبت از پوست، حفظ سد محافظ طبیعی پوست در برابر عواملی مانند؛ از دست دادن آب، نفوذ میکروارگانیسم‌ها و آلرژن‌های مختلف به پوست، تشعشعات و گونه‌های اکسیژن فعال به طور موثر عمل می‌کنند. پوست به طور طبیعی فقط به ترکیبات خاصی اجازه ورود می دهد. بنابراین محصولی مناسب است که با مواد موثره می تواند از تخریب اجزای اصلی محافظ پوست مانند; جلوگیری از کلاژن و الاستین و در نتیجه جلوگیری از ورود عوامل بیماری زا مختلف، ایجاد چین و چروک در پوست و شل شدن آن. به همین دلیل است که کرم سفت کننده و فرم دهنده تراست با ترکیبات فعال کلاژن، اسید هیالورونیک، پپتیدهای تشکیل دهنده، کمپلکس سرامید و پروتئین های لوپین که تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند، به طور موثری از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت می کند و پوست را حفظ می کند. سفت شدن پوست و جلوگیری از شل شدن و افتادن آن کمک می کند.

فواید کرم سفت کننده، لیفتینگ و ضد چروک:

  • کرم فرم دهنده حاوی ماده موثره Duraquench IQ است که با عملکردی هوشمند لایه ای محافظ بر روی سطح پوست ایجاد کرده و از خروج رطوبت و خشکی و التهاب پوست جلوگیری می کند.
  • عملکرد سفت کننده و لیفت کننده پوست صورت با مواد فعالی که خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست را بهبود می بخشد، مانند عصاره سلول های بنیادی رز آلپ، لیفت بیوتیفرم، هیالورونات سدیم، رتینیل پالمیتات، سیمدتوکس، روغن آرگان، کره شی، تتراپپتید-21، کمپلکس سرامید، ویوندین و پروتئین کلاژن هیدرولیز شده
  • محصولی که با آنتی اکسیدان های فعال و مواد مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش مانند عصاره سلول های بنیادی رز آلپ، میتوکوینیل، سیمدتوکس، ویوندین، آمیتوز 3AG، کافئین، عصاره هسته انگور، روغن آرگان، PCA سدیم و توکوفریل استات، پوست را هیدراته و رفع چین و چروک می کند.
  • التهاب پوست را با ترکیبات ضد التهابی ویوندین و آلانتوئین تسکین می دهد
  • جوانسازی و بازسازی پوست صورت با ترکیبات فعال BeautiFerm Lift، Simdetox، Amitose 3AG، Viondin و Retinyl Palmitate

ترکیبات موثر کرم سفت کننده، لیفتینگ و ضد چروک تراسT:

1. عصاره سلول های بنیادی رز آلپ

عصاره سلول های بنیادی گل رز آلپاین یک ترکیب فعال ویژه است که در فرمول کرم سفت کننده و لیفتینگ تراست عملکرد منحصر به فردی در افزایش استحکام و لیفت پوست صورت دارد. این ترکیب با اثر بر روی سلول های بنیادی پوست، فعالیت و تکثیر سلولی را افزایش داده و با کمک به ساخت سلول های جدید پوست، سد محافظ پوست را تقویت می کند. بنابراین افزایش قدرت سد محافظ پوست از خروج رطوبت از سطح پوست جلوگیری می کند و تاثیر اشعه ماوراء بنفش و عوامل محیطی مضر را به حداقل می رساند. عصاره سلول های بنیادی رز آلپاین با کمک به عملکرد بهتر سلول ها و افزایش انعطاف پذیری، التهاب پوست را تسکین می دهد و در نتیجه چین و چروک های پوست را به طور چشمگیری کاهش می دهد. این ترکیب فعال باعث افزایش مقاومت پوست در برابر تغییرات دمای محیط و سرما یا گرمای شدید می شود و در نتیجه به عنوان یک ترکیب منحصر به فرد به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می کند.

2. لیفت BeautiFerm

لیفت بیوتیفرم با کمک به ساخت کلاژن و الاستین در پوست، استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. این ترکیب باعث افزایش فعالیت سلول های پوست می شود، بنابراین با افزایش تکثیر سلول های پوست، پوست بازسازی شده و قدرت آن افزایش می یابد و اثری شبیه بوتاکس برای پوست ایجاد می کند.

3. Duraquench IQ

این ترکیب عملکرد منحصر به فردی برای نرم کردن، آبرسانی، افزایش قدرت و تقویت پوست دارد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این ترکیب فعال در فرمول کرم سفت کننده و بالابرنده اعتماد به نفس، عملکرد احیا و شادابی پوست است. این ترکیب فعال بسیار هوشمند عمل می کند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح پوست و تقویت سد محافظ طبیعی پوست، از خروج رطوبت و خشک شدن پوست جلوگیری می کند. این ترکیب همچنین دارای خواص ضد التهابی است و خشکی و قرمزی پوست را بهبود می بخشد. بنابراین، Duraquench IQ به حفظ سلامت پوست شما به عنوان یک ماده موثر مراقبت از پوست کمک می کند.

4. میتوکوینیل

پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش و استرس محیطی آسیب دیده و خشک و تیره می شود. میتوکوینیل یک ترکیب فعال ضد آلودگی و بازدارنده رادیکال های آزاد است که با جذب آلاینده ها و تقویت سد محافظ پوست به بازسازی و جوان سازی پوست کمک می کند. این ترکیب فعال به طور انحصاری در فرمول کرم سفت کننده و لیفتینگ استفاده می شود و با خواص منحصر به فرد خود تیرگی و چین و چروک پوست را بهبود می بخشد.

5. Sim Detox

سلول های پوست ما به طور طبیعی از پوست در برابر آلودگی و عوامل محیطی مراقبت می کنند. اگر به دلایلی سد محافظ پوست ما از بین برود یا تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش باشد، سلول ها مکانیسم حفاظتی طبیعی خود را از دست بدهند، پوست شل و چروک می شود. سیمدتوکس یکی از مواد فعالی است که با پاکسازی و حمایت از بازسازی سلول های پوست و کمک به حفظ سلامت پوست، عملکرد محافظتی طبیعی پوست را بهبود می بخشد.

6. ویوندین

ویوندین مجموعه ای متشکل از مواد فعال با خاصیت ضد چروک و ضد التهابی است که توانایی بالایی در نفوذ به لایه اپیدرمی پوست و تاثیر ویژه بر سلول های اپیدرمی دارد. این مجموعه با خاصیت آنتی اکسیدانی منحصر به فرد از چین و چروک پوست جلوگیری و بهبود می بخشد و ظاهر پوست را جوان می کند. بنابراین ویوندین با استفاده از آن در کرم سفت کننده و فرمول لیفت کننده اعتماد به نفس مستقیماً التهاب پوست را تسکین می دهد.

7. کارنوزین

کارنوزین یک دی پپتید مشتق شده از دو اسید آمینه هیستیدین و بتا آلانین است. غلظت این ماده در بافت های عضلانی بیشتر از سایر قسمت های بدن است به همین دلیل به این ماده کارنوزین عضلانی نیز می گویند. از جمله اثرات تقویتی کارنوزین بر روی پوست می توان به خاصیت ضد التهابی، آنتی اکسیدانی قوی و ضد رادیکال موجود در این ترکیب اشاره کرد و همچنین این ماده به محافظت از DNA سلول ها و در نتیجه سلامت پوست کمک می کند. پوست.

روش استفاده: پس از شستشوی پوست در صبح و عصر، کرم لیفتینگ Trust Smart را به آرامی روی پوست صورت و گردن در جهت رو به بالا و بیرون ماساژ دهید. استفاده از کرم را تا رسیدن به نتیجه دلخواه ادامه دهید.

توجه: مصرف این محصول برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی شود. پس از هر بار استفاده درب محصول را ببندید. دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

کرم سفت کننده، لیفت و ضدچروک تراست اسمارت

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا