مجله علمی و پزشکی

آموزش مجازی شوخی تلخی است | بچه ها قبلا انیمیشن می‌دیدند حالا مجبورند گوش به فرمان معلم باشند

دستاورد تبدیل مترجم می نویسد: “یکی از نکات در اوقات بحرانی بحران ، سرانجام من قهرمانی را پیدا کردم که به من اعتقاد داشت و من قبلاً نمی دانستم وجودش را دارم. اگر از کسی که قبل از من کنفرانس کنید ، در اواسط مارس سال 2020 فیلم بگیرید ، و احتمالاً شانه های خود را بالا بکشید و آنها می گویند “این چیز خوبی است.” اما اکنون کمی نظر او را تغییر ندهید. برای همه خوب نیست این یک چیز وحشتناک است ، این نوعی شکنجه روحی است ، هم از من متنفر شده است ، هم از آن متنفر شده است ، این فرم بدن است ، به طوری که نفرت ، چیزی شبیه به واکنش آلرژیک وجود دارد.

و این او را انجام داد ، یک غیر حرفه ای بسیاری از عوامل محیطی است که در من تجربه شده است ، من نمی توانم مجبورم کنم ، می توانم به صورت اشتراکی و میزگردهای آنلاین و سمینارها در همه موارد ادبی (این یک چیز بسیار تأسف آور است ، سپس من را متولد کن و هر هفته در ساعات نرم افزار امن شرکت کن. برای گذراندن آن در کنار بستگان خودم) . برای اینکه بتوانم از قبل برنامه ریزی کنم و بکوشم: برای زحمت کف کسی است که به من می آید ، این می تواند برای او باشد که آن را روی نوک خود اعمال کند و بعد از روزهایی که از مغز من پر است از زندگی من خسته شود ؛ بزرگنمایی و روح را بکشد. اما بیشتر از این که از این پنج سال فرصت داشتند تا پسرم رافی را به آموزش واقعی مجازی تربیت کنند متنفرم. بار در پاییز ، با اضافه کردن برخی کلاس ها ، امتیاز حذف شد. من فکر می کنم که دوست دارم اشتباه او را ثابت کنم تا اینکه بدتر از هر کاری باشد ، و شخصیتی آشنا و بی نظیر است.

اگر بخواهیم بگوییم که این کلاسهای آمادگی چندان مناسبی نیست ، غیرقانونی است. در روز اول رافی با صدای بلند فریاد زد ، و کسی پدرش را زد ، و او فنجان آب مواد من را تخلیه کرد ، و مایل است به ترمز ضربه بزند. روز بعد همسر دوباره تلاش کرد ، اما آنها این کار را کردند. اما ما نمی دانستیم چه باید بکنیم ، می گفتیم ، او تلاش می کرد چیز دیگری را مجبور کند. آنچه باید انجام شود در من گیر کرده بود. سرانجام ما را متقاعد کرد که قبل از پارک صبح چند حرف از نام اعداد رافی در دست او بنویسیم. بزرگنمایی فقط وقتی کلاس Cicero بود در کلاسها می نشست. با این حال ، حتی اگر این کار انرژی و همه اش را از او بگیرد. اینها دیده شدند و هنوز هم ندارند ، ما در روحیه باقی ماندیم و پشتیبانی کل روز رافی را ترک کرده بود.

یادگیری مجازی

طی سال گذشته در یک بازی که می توانست کمی دورتر از خطاهای کوچک ما بایستد. فکر می کنم اولین اشتباه هیجان انگیز بازی آنلاین رافی بود که پیش بینی می کنیم. برای ما بسیار جالب است که باید استاد او را ببینیم ، و آنها بسیار مشتاق بودند که او نتواند به همراه شاگردانش در آن لحظه تجربه تجربه درد را داشته باشد ، زیرا من رافی که در تلویزیون هستم و مردم را می دیدم ، حتی تا به امروز ، که آنها برای عروسک ها برای خودشان اختراع کرده اند. پیش از این ، از تجربه تعامل آنلاین محدود به FaceTime بود که برای جلسات یک به یک با پرنده بیمار استفاده می شود. بنابراین ، ما انتظار واقعی رافی در آن نداریم. از نظر خداوند نیازی به انتظار برای پخش در صفحه ای نیست که موتور جستجو از آن استفاده نمی کند.

انتظارات رافی بدون ابهام است و با دوستان خود چت کرده است تا دستانشان را به حالت سر خوردن بگیرد. در پایان ، منبعی که در آن زمان تعداد زیادی از او را داریم ، “چند قطعه پرنعمت را ترک کرد ، به عمد لگد زد به دست بچه ای که در چشم او برای حفاری برده شده بود”. البته ، مطابق آن عمل نمی کند ، او کسی است که آن را دارد ، اما همانطور که بود ، با صدای شگفت انگیزتر اینکه هرویدیاس نزاع کرده است ، همان چیزی است که روز اول باز می شود. اما سر و صدا از خلأ ، تمایل به این؛ سپس ، ممکن است کودک هنوز بخواهد دست خود را لگد کند؟ صحبت های رافی که در گروه های رقص استفاده می شود. او هرگز در زوم بسته شدن صدا را بلند نمی کند. در مرحله دوم ، ممکن است گفته شود که فرصت خوبی برای یادگیری این مهارت ارزشمند بود. با این حال ، رافی نظر متفاوت است. اینکه کاملاً مطمئن است که من فکر نمی کردم و مطمئن هستم که جنگیدن باعث نمی شود که او مجبور شود با آنچه که تحت نظر شما داشتم انجام ندهد ، من باید چیزی شبیه او بسازم.

رافی اندکی پس از بزرگتر شدن بهار ؛ به عنوان مثال ، آیا باید اخیراً از برادرش كه من و همسرم راه خود را بلد نیستیم خواسته باشیم: “اگر برادر شما گریه می كند یا نه ، نیازی به آن ندارید!” برای چند روز تب شدید ، و در تابستان ، تا مرد خود را آماده می کند ، او بر همه مردم اختیار دارد ، و من در قدرت اعمال استاد نظم ، و بهترین قسمت ، با استفاده از چیزهای شخصی خود ، که مالکیت بهتری داشته است ، هستم و می بینم که برای رسیدن به امیدهایی که تبرئه خواهد شد ، برای برخی از کودکان ، نه برای بسیاری از چهره به چهره یا نقدینگی تربیت خوب است. هیچ کس نمی خواهد و شناخته شده است ، از آموزه های این روش: یک دوره از مطالعات ، اما من می دانم که معلمان تمام تلاش خود را می کنند تا در این فرم گنجانده شود. و اینکه فکر می کنم رافی می تواند آداب دیجیتال آنها را بهبود بخشد – به عنوان مثال ، چون بی حوصله است ، رایانه را خاموش نمی کند و برایش توضیح نمی دهد ، او یاد می گیرد که دوباره صبر کند ، و سپس صحبت کند ، یا بدون اینکه جیغ بزند همیشه در کلاس می نشیند.

اما چرا این ادبیات دیجیتالی است من می خواستم به هیچ وجه به عنوان سن 50 سالگی برای یادگیری چگونه رافی؟ تا پایان عمر خود ، فرصتی برای یادگیری در مورد پیچیدگی های لنز کامپیوتر ندارد به طوری که با دیگران روی صفحه نمایش کار می کند. او خودش را مجبور به رفتن به مدرسه می کند تا بعضی از اینها را عادت دهد ، من نمی توانم. وقتی احساس خیلی بدی دارم و ممکن است بعد از میزگرد و صنعت آنلاین همه چیز از دست برود ، کلاسهایی که نمی تواند کمک کند اما درمورد چیزهایی که باعث می شود مغز با حروف کوچک باعث مغز شود یک کودک فکر می کند؟ ما فکر می کنیم که طولانی مدت به نبود او آسیب می رساند ، بچه ها کسانی هستند که این رقابت را می دانند ، اما من از دیدن سردرگمی و درماندگی آنها متنفرم. منتقل شده اند به دنبال ، لازم است که من فکر کرده ام ، با این حال ، اینطور نیست ، من راه حل دیگری نمی دهم.

یادگیری مجازی

وقتی اوضاع رافی و من فکر می کنم بدترین وضعیت پاییز است ، آنها نشان می دهند چیزهایی که می بینم فریاد یک هجوم به در می کوبد ، من این کار را خواهم کرد و به سختی می توانم ، همه آنها را گرفته ام ، همانطور که امروز این کار را می کنیم کاملاً درست است. چه موقع می توان بهترین شرایط را تصور کرد ، اما پسری که برای دیدن از دست دادن کودکی که از سختی تمرین رنج می برد و این کار را انجام داده است ، جنگیده است باعث می شود که او را برای خود خشنود سازد ، زیرا این کسی است که به کسانی که بعد از ورزش غذا نمی خورند قول داده است. ترسناک نیست ، اما قطعاً ناراحت کننده است.

بدترین آن این است که او ، در واقع ، با شما ، یک برکت در یک حالت در است. آنچه دیگر برای گرفتن مکان های زباله وجود دارد این است که والدین باید آن را به صورت تحلیلی انجام دهند. او و همسرش در خانه برای کمک به مراقبت از برخی از پرستار بچه. بسیاری از والدین که در خارج از کشور کار می کنند پرستار کودک برای والدین و والدین نیستند نه تنها برای کنترل عفونت های خطرناک پرستار کودک بسیار بدتر است. هیچ کس در وضعیت خوبی نیست. تولد زودرس ، و به نظر می رسد آموزه مدرسه ، بچه ها ، که اولین جنگی بود که در پاییز به رافی تبدیل شد ، بیان می کند. به حدی که او آنها را فقط به اندازه و تا زمانی که تحویل نداده باشد ، و در واقع من پیام آور بلایی هستم که می خواهم قبل از جنگ داشته باشم.

منبع: آتلانتیک

2121

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا