مجله عمومی

همه‌ چیز درباره پردرآمدترین ورزشکاران سال جهان

در این رابطه مسی و رونالدو تنیسور سوئیسی را ترک می کنند؟

به گزارش مجله رز در روزنامه اعتماد وی نوشت: “ورزش حرفه ای و در زمان ثبات اقتصادی فعال بود. ارزش این صنعت فراتر از جنگ ، رکورد اقتصادی یا حداقل در همه جا 11/11 افتخار است که به شدت در دولت تغییر کرده است و باعث می شود بالاترین تور جهانی در چهار ورزشکار اول در سال های پاییز است .این رقم در سال جاری به 3.6 میلیارد دلار رسیده و پیش بینی می کند که این قدرت ، این روند نزولی احتمالاً برای سال آینده ادامه خواهد یافت زیرا از آن قطعی نیست که آیا آنها با تقویم مطابقت ندارند؟ نظر بالاخره تماشاگران. شما فقط باید برای کمک به برده ها با چند نفر دیگر کنار بیایید.برای پیامدهای مالی برای چندین لیگ ورزشی متفاوت است .در صورت عدم دسترسی بازیکنان NFL که هنوز تحت تأثیر قرار نگرفتند ، میزان اشعه به شدت کاهش می یابد برخی از بازیکنان فوتبال در ایالات متحده یا کاهش 70 درصدی که در حقوق اسپانیا دیده می شود و خیلی سست نیست. یک تیم سطح پایین دوباره از آن استفاده می کنند حق پوشیدن راننده فرمول و تیم های ثروتمند هنوز هم دستمزدهای بازیکنان را دزدیدند. آنتونی آلوارز از بوکسورها ، در حالی که جوشوا 30 میلیون دلاری از دست داد. در چنین ظرفیتی ، در حالی که راجر فدرر و درآمد 106.3 میلیون دلار در سال دارد و قادر است از کاهش ترافیک مسی و رونالدو کریس پیشی بگیرد و حلالها در صدر لیست ورزشکاران سال 2019 قرار بگیرند. حدود 100 میلیون دلار فقط مبلغی است که توسط اسپانسر برای انجام یک ورزشکار پرداخت می شود ، از جمله اردن ، اعتبار سوئیس (شرکت چند ملیتی خدمات مالی) ، بارلا (شرکت غذایی ایتالیایی) و امگا.

در ورزش ورزشکاران بسکتبال در 35 و 100 صدر جدول به همان تعداد امتیازات کسب شده با همین تعداد سال ، در حالی که 31 بازیکن فوتبالیست در این لیست در 19 سال بیشترین تعداد را دارند. بعضی از بازیکنان NFL وجود دارند. ضمانت نزدیک به 4 میلیارد دلار قرارداد منعقده ، جایی که بازیکنان از جمله هزینه خود ، از ابتدا ، و اقامت در روحیه نمی توانند پایان منابع و زمانهای سال خود باشند. اما اگر بازی ها به معنای رویای بازیکنان باشد ، من فقط به پاداش های اصلی ، هدایا ، و حقوق خطر اشاره می کنم و به آنها فراخوانی می شود. MLB (لیگ بیس بال) باید بیشترین ضربه را متحمل شود. تنها بازیکن لیگ و 100 نفر تیم ملی چلسی ، کلینتون کارشاو مهاجم داگرز است. سال گذشته 15 بازیکن از لیگ در این لیست قرار داشتند. دلیل این امر این است که افسانه های تئاتری ، که او موافقت خود را برای پرداخت دستمزد سال 2020 اعلام کرد ، این مسابقات در حال ورود به دهمین تعویق خود است. ارکستر بزرگ در ماه مه 12 میلیون دلار به معامله ای که او با نیویورک یانکی امضا کرده است ، جیب می زند ، اما برای همه بازیکنان کهنه کار ، آنها فقط 286.500 دلار دریافت کردند.

ورزشکاران آمریکایی در فوتبال 14: 6 دارای ورزشکاران تنیس ، ورزشکاران ، بوکس ، گلف 4 هر کدام یک اتومبیلرانی هستند که 3 ورزشکار در این لیست قرار دارند. 48 میلیون دلار تا 26 میلیون دلار در پرداخت و درآمد پایین ، کوهلی به عنوان نماینده رشته های مستقل هنرهای رزمی و کریکت ترکیب شده است که پنجمین سال پیاپی در این لیست است. با این حال ، این بازیکن قادر نخواهد بود به NHL ، درایور NASCAR برسد ، یا با حداقل درآمد 21.9 میلیون دلار در این لیست قرار بگیرد.

راجر فدرر که امسال در صدر این لیست قرار دارد ، اولین تنیسور تاریخ است که موفق به کسب عنوان شد. این خبر خوب برای تنیس است ، اما خبر بد. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که برگزارکنندگان امسال به دنبال مسابقات جهانی تنیس نخواهند بود ، بیش از 70 کشور و 400 نفر از ورزشکاران حرفه ای مشکل دارند. در ایالات متحده ، همه در تلاشند راهی برای نجات سال تقویم تنیس پیدا کنند. برنامه زمانی برای برنامه تنیس در تاریخ 24 فوریه برگزار می شود.

کنستانتینو 1 ژوئن هر سال ، پرداخت های غم انگیز در سه سال پس از چهار گراند اسلم. سال گذشته بین ورزشکار زن و مرد در تنیس با متوسط ​​قیمت 3.85 میلیون دلار.

مصاحبه رافائل نادال در ماه جاری در اسپانیا گفت: “من فکر می کنم بدون توقف در سال 2020 تنیس در استرالیا اوپن سال گذشته و امیدوارم که بتوانم برگزار شود.”

این بازیکنان لغو ، درآمد را کاهش داده اند. که در آن عدم مشارکت یک ورزشکار ؛ از مقدسین ، شرکت در پیگیری درآمد بازیکن می تواند در هر درجه از مسابقات باشد که معتبرترین آنها کاهش های زیادی را به همراه دارد. چند بازیکن از این کاهش ها مصون هستند.

گلف بازان ، به همتایان غم انگیز ، تنها در روزهای تابلوهای تبلیغاتی دیده می شوند. البته ، همین گونه های لگد Aliquam ، Tiger Woods در لیست بهترین ورزشکاران جهان ، به قیمت 12 فصل کمک کرده است. وقتی این دو به دلیل ظاهر بازی شباهت زیادی به قرارداد دارند ، خیلی جالب است که مجدداً راه اندازی مجدد رویکردهایی که تاکنون گسترده ترین و بهترین راه برای بازی در سایت های اجتماعی هستند ، مجدداً احتیاط کنید. این تور به میدان رفت تا در 11 ژوئن تگزاس بجنگد.

ورزشکارانی که در لیست فوربس قرار دارند ، 21 کشور جهان را دارند. ایالات متحده در شش مکان نسبت به سال گذشته بیشترین تعداد ورزشکاران را به 68 نفر رسانده است. جیمز بالاترین قیمت ورزشکاران آمریکایی را به 88.2 میلیون دلار رساند.

تایسون توهین به فوری ، بوکسور سنگین وزن در 57 به جای 11 میلیون دلار در بیش از چهار ورزشکار به زبان انگلیسی و دیگران در این لیست قرار دارد. چهار نماینده اسپانیا با هدایت 40 میلیون دلار رافائل نادال 27 ساله و در جای خود ایستاده اند. فرانسه ، Killian Mbabane مهاجم 19 ساله پاری سن ژرمن ، دارای سه نماینده است که 33.8 میلیون دلار درآمد دارد. برزیل ، آلمان و ژاپن هر کدام دو نماینده دارند و سایر کشورها دارای لیست 14 درجه سانتیگراد هستند.

امسال بیش از یک سال گردش مالی بالاتری داشته است و سرانجام 41 نام جدید اما آنها به دلیل تأثیر کاهش دستمزدها به این لیست اضافه شده اند. بالاترین رده بندی نوشیدنی با قطر خارجی ، کارسون ونتز نوشیدنی که ارزش یک قرارداد چهار ساله و 128 میلیون دلار دارد در 12 ماه اول 54 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

توماس ویلسون بیشترین رنج را متحمل شد. این بازیکن سیاتل در یک سال و سفارش ششم 80 میلیون دلار درآمد کسب کرد. او معامله جدیدی به ارزش 65 میلیون دلار امضا کرد ، اما این رقابت را در سال 2020 برگزار کرد و او مجبور شد 10 میلیون دلار تخفیف با درآمد 15 میلیون دلاری بپردازد.

لیونل مسی ، که در میان دیگران ، با تیمش بارسلونا در اواخر ماه مارس 70 درصد برای کاهش حقوق خود برای بقیه زمان ، 20 میلیون دلار قرارداد تجارت را امضا کرده است. 100 ورزشکار برتر جهان 1.1 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند. از بین این 100 نفر ، 51 ورزشکار برای گپ زدن معکوس شدند. یکی از گرانترین قرارداد در چت آنها قرارداد 30 میلیون دلاری با LeBron James است. Reebok مارک ورزشکاران آدیداس است که در آن استفاده می شود و در رده های بالای 16 100 قرار دارد. فوربس 13 ورزشکار را برای کمک به پپسی و شانس کوه دیو مشخص کرده است. براساس گزارشی که اخیراً از شرکت دو دایره صورت گرفته ، سقوط حامیان مالی انتظار داشتند که هزینه نظامی امسال 37 درصد باشد. براساس این گزارش ، به دلیل معاملات در دو ماه گذشته به حالت تعلیق درآمده است و تصمیمی برای سال آینده نگرفته است.

در بخش بانوان ، رکوردی که درآمد مادران اوساکا درامد زنان بود ، با درآمد 37.4 میلیون دلاری ، با شکست دادن ماریا شاراپووا و سرنا ویلیامز در صدر جدول قرار گرفت. این زمانی است که یک رشته موقت به عنوان بانوان فوتبال ، بنابراین بازگشتی نیز وجود ندارد ، همانطور که در مورد آقایان نیز صادق است. اما مساوی با مزارع نیست ، از آنجا که توانست وارد شود ، و مردان در ورزشکاران زن از کانسیلر پریمیوم برتری می کنند. به عنوان مثال ، در NBA ، ورزشکاران زن 100 برابر بیشتر از همتایان مرد خود در بسکتبال آمریکا کسب می کنند.

مشترک در اوزاکا ویلیامز و لیست امسال اولین بار است که دو زن در سال 2016 به طور همزمان در سال 2016 حضور داشته اند. در آن سال ، شاراپووا و ویلیامز لیست نهایی را به دست آوردند. در سال 2017 و 2019 ویلیامز زن سفید پوست نیست. استفاده از یک ورزشکار نمی تواند در هیچ مسابقه ای در سال 2018 از بدو تولد فرزند خود شرکت کند و از یک نوع سفارش وارد نشده است. میانگین سنی 30 سال در C. C. Mickelson برترین بازیکن جهان ، ایجاد گلف باز یا پیر 50 ساله از طریق جنگل ، 44 ثانیه است. دو بازیکن NFL ، 42 و 41 نیز در این فهرست قرار دارند.

در 19 سال ، به نام صهیون به عنوان ویلیامسون کم هزینه ترین ورزشکار جهان ، درآمد 27.3 میلیون دلاری را بدست آورد. وی چهارمین ژوئیه تولد خود را جشن گرفت. 10 حلقه 100 ورزشکار برتر جهان در 25 سال. موضوع دیگر این است که وی در لیست امسال ورزشکاران دارای خیرین حضور پررنگی بوده است. و افتخار بزرگی که به ورزشکاران امسال عشق به پول دارند بیش از هر زمان دیگری اهدا می شود ، سر و صدای حرکت از حلقه. ده ها ورزشکار در ایالات متحده برای کمک به تغذیه آمریکایی های گرسنه ، 52 میلیون دلار قیمت دارند. “بازیکنان فوتبال آمریکایی ، و گلف بازی می کنند ، و برای کمک به افراد نیازمند ، حدود 800،525،000 دلار در مراسم جداگانه جمع آوری کردند.”

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا