آغاز طرح جذب ناظران افتخاری برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، علی مسلم خانی با اشاره به جذب ناظران افتخاری برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و رصد بازار اظهار کرد: این طرح، در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و به‌منظور استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد مردمی اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان با بیان اینکه مشارکت و نظارت مردمی یکی از ارکان اصلی توسعه اقتصادی است، گفت: نظارت، حلقه‌ای است که فعالیت‌های دولتی را به‌طور معناداری به شهروندان پیوند می‌دهد.

وی با بیان اینکه هدف از این اقدام، شناسایی، کشف و معرفی تخلفات اقتصادی است خاطرنشان کرد: از تمامی اقشار جامعه، از جمله بانوان، دانشجویان، طلاب، بازنشستگان، انجمن‌ها، نخبگان و فعالان فرهنگی، تولیدی و صنفی که علاقه‌مند به همکاری در راستای سیاست‌های سازمان هستند، دعوت به همکاری می‌شود.

مسلم خانی تشریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پورتال سازمان حمایت به نشانی www.cppo.ir، با ایجاد حساب کاربری به‌عنوان ناظر افتخاری ثبت‌نام کنند و پس از تکمیل فرم درخواست عضویت باید فایل آموزشی را دریافت و مطالعه کرده و در آزمون مشارکت مردمی شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل صمت استان همدان ادامه داد: متقاضیان در صورت موفقیت در آزمون و طی مراحل قانونی در زمینه نظارت بر واحدهای صنفی، رصد بازار و ارزیابی مشکلات به کمک بازرسان و ستادهای خبری می‌شتابند.

وی تاکید کرد: این همکاری افتخاری هیچ‌گونه تعهد مالی یا استخدامی برای افراد به همراه نخواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل