همبستگی فعالان فرهنگی عامل احیای گفتمان انقلاب اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی پور یوسفی شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی حرکت که با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی شفت در حسینیه مزار شهدای گمنام شفت برگزار شد، اظهار کرد: باید با ایجاد همبستگی از ظرفیت مجموعه‌های مردمی و فعالان فرهنگی در جهت پیشبرد گفتمان انقلاب اسلامی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل چنین نشست‌هایی در هر شهرستان باعث ایجاد یک حرکت خوب در عرصه فرهنگی می‌شود، افزود: مقام معظم رهبری به بهره‌مندی از این ظرفیت و تقویت جریان‌های حلقه‌های میانی تاکید فراوانی دارند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در ادامه با اشاره به مأموریت این نهاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تحقق حرکت عمومی گفت: همبستگی فعالان فرهنگی یکی از عوامل احیا و تحقق گفتمان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پوریوسفی با بیان اینکه باید جوانان انقلابی نخبه در عرصه فرهنگی شناسایی شوند، ادامه داد: مدیریت در میدان عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی باید به این جوانان نخبه آموزش داده شده و از آنها حمایت شود.

وی در ادامه این برنامه ضمن مروری بر سوابق تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و بیان اهداف تشکیل این جبهه اضافه کرد: شناسایی ظرفیت‌های جدید و تقویت ظرفیت‌های موجود در حوزه فرهنگی و اجتماعی از دیگر اهداف جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا