نمایندگی های معتبر تعمیر لوازم خانگی در مازندران

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در مازندران

لوازم خانگی؛ مهم و همیشه دردسرساز!

یه روز خوب از صبح تا شب بدون هیچ دردسری گذشت و شب که رسیدی خونه می خوای غذا درست کنی یهو گازت کار نمی کنه. یا مثلا اون یخچالی که همیشه قراره خنک بمونه یهو شروع می کنه به گرم کردن. هر کسی که لوازم خانگی خریده کمابیش این مشکلات رو تجربه کرده و مطمئنم که هر کدوم از شماها که دارین اینو می خونین یه خاطره ای از دردسرهای وسایلتون دارین. اینجا مازندرانیم و یه سری نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی داریم که خوشبختانه خیلی هاشون توی کارشون حرفه ای هستن. ولی خب همیشه این سوال پیش میاد که بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کدومه و چطور می شه یه جای درست و حسابی پیدا کرد.

چطور یه نمایندگی معتبر پیدا کنیم؟

حالا سوال اینجاست که از کجا بفهمیم یه نمایندگی معتبره؟ من خودم تو تجربه های خودم همیشه به سه تا نکته مهم توجه کردم :

  • تجربه و تخصص : سعی می کنم از جایی سرویس بگیرم که تعمیرکاراش تجربه خوبی داشته باشن. معمولا شرکت های بزرگ مثل ال جی سامسونگ و بوش تعمیرکارای خودشون رو آموزش می دن و اونا می دونن چطور با دستگاه ها برخورد کنن.
  • گارانتی خدمات : این خیلی مهمه که وقتی وسیله تون تعمیر شد یه مدتی ضمانت داشته باشه. تو مازندران چند تا نمایندگی هستن که یه چیزی حدود ۳ ماه یا بیشتر گارانتی می دن و اینطوری خیال آدم راحت تر می شه.
  • نظرات مشتریا : راستش نظرای بقیه خیلی کمکم می کنه. همیشه تو گوگل نظراتو می خونم و از بقیه که استفاده کردن می پرسم تا یه دیدگاه واقعی داشته باشم.

نمایندگی های معتبر در مازندران

مازندران به خاطر موقعیت جغرافیایی که داره خیلی از این شرکت های تعمیراتی معتبر رو در خودش جا داده. اینجا چند تا از بهترین نمایندگی ها رو بهتون معرفی می کنم که می تونین روشون حساب کنین :

۱. نمایندگی ال جی در ساری

این نمایندگی تقریبا هر نوع تعمیراتی که بخواین رو انجام می ده. از یخچال و فریزر گرفته تا ماشین لباسشویی و ظرفشویی ال جی. اینجا یکی از قدیمی ترین نمایندگی های ال جی توی مازندران هست و تجربه خوبی توی تعمیرات داره.

۲. نمایندگی سامسونگ در بابل

تو این نمایندگی از همون اول کار مشتری مداریشون مشخصه. من خودم یه بار برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رفتم و خیلی از سرویسشون راضی بودم. اونجا کارشناس های خبره دارن که تعمیرات رو خیلی سریع و بدون دردسر انجام می دن.

۳. نمایندگی بوش در نوشهر

اگه یه لوازم خانگی بوش دارید که دردسر درست کرده نمایندگی نوشهر بوش یه انتخاب عالیه. این نمایندگی به دلیل تعمیرات با کیفیتی که داره بین مردم خیلی محبوبه. خدماتشون هم گارانتی می شه و خیالتون از بابت کیفیت راحت می شه.

نکاتی برای قبل از تماس با نمایندگی تعمیر

گاهی اوقات لازم نیست بلافاصله به نمایندگی زنگ بزنید. قبل از این کار می تونین چند تا نکته ساده رو چک کنین تا شاید خودتون بتونید مشکل رو حل کنید :

  1. بررسی اتصالات و پریز : ممکنه پریز کار نکنه یا اتصالات شل باشن. همیشه اولین چیزی که باید چک کنین برق دستگاهه.
  2. ریست کردن دستگاه : خیلی از وسایل دکمه ریست دارن که می تونه مشکل رو حل کنه.
  3. بررسی فیلترها : تو دستگاه هایی مثل ماشین لباسشویی و ظرفشویی اگه فیلتر کثیف باشه می تونه مشکل ساز بشه. بهتره قبل از تماس یه نگاهی به فیلترها بندازین.

تعمیر لوازم خانگی در مازندران اوسا

جدول نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی در مازندران

برند

شهر

نوع خدمات

شماره تماس

ال جی

ساری

تعمیر یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی

09909400065

سامسونگ

بابل

تعمیر تلویزیون مایکروفر یخچال

09909400065

بوش

نوشهر

تعمیر یخچال جاروبرقی ماشین ظرفشویی

09909400065

سوالات متداول

۱. هزینه تعمیر چقدر می شه؟

هزینه تعمیر بستگی به نوع وسیله و میزان خرابی داره. معمولا هزینه های تعمیر رو قبل از شروع کار بهتون می گن تا اگر راضی نبودین کار رو به یه جای دیگه بسپارین.

۲. چه مدت طول می کشه؟

زمان تعمیر هم به نوع خرابی بستگی داره. ولی در حالت کلی بین ۱ تا ۳ روز طول می کشه.

۳. آیا گارانتی شامل همه قطعات می شه؟

نه معمولا گارانتی قطعات الکترونیکی یا قطعاتی که امکان آسیب دیدگی بالا دارن رو شامل نمی شه. حتما قبل از شروع کار این موارد رو از نمایندگی بپرسین.

نتیجه گیری

در کل اگر شما هم مثل من از دردسرای تعمیر لوازم خانگی خسته شدین بهترین کار اینه که به یه نمایندگی معتبر زنگ بزنین. با این کار می تونین خیال خودتون رو از بابت کیفیت و گارانتی راحت کنین. اگر هم نمایندگی معتبری می شناسین که من اینجا بهش اشاره نکردم خوشحال می شم توی بخش نظرات بهم بگین. همیشه کمک بقیه باعث می شه بتونیم تصمیمای بهتری بگیریم. پس اگر شما هم تجربه مشابهی داشتین لطفا با من و بقیه به اشتراک بزارین تا همه ازش استفاده کنیم!

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا