سپاهان پیشتاز لیگ برتر دوچرخه سواری

به گزارش خبرگزاری مجله رز از اصفهان، پس از سپاهان که با انسجام، آمادگی تیمی و همدلی پیشتاز است، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و توماس زنجان در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

 

ناطقی موفق شد مسیر ١٢٧ کیلومتری این مسابقه را زودتر از ۶٩ رکابزن از ١١ باشگاه حاضر در رقابت ها طی کند و پس از عبور از خط پایان قهرمان شود.

 

حسین عسگری یکی دیگر از رکابزن سپاهان در این مصاف، ششم شد.

 

شایان ذکر است، سعید صفرزاده و حسین عسگری رکابزنان تیم سپاهان موفق شدند روز گذشته در رقابت ماده‌ تایم تریل انفرادی لیگ برتر به رده‌های اول و سوم دست یابند.

 

مراسم اختتامیه مرحله اول لیگ برتر، ظهر امروز در محدوده دریاچه شورابیل اردبیل با حضور نفرات برتر و مسوولان فدراسیون و عوامل اجرایی استانی برگزار شد و ناطقی و صفرزاده مدال طلا و عسگری مدال برنز خود را دریافت کردند.

 

مراحل دوم و سوم لیگ برتر، آنلاین و آبان در استان گلستان و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

 

مهدی ناطقی، حسین عسگری، سعید صفرزاده، حسین علیزاده، علیرضا عبدالهی، علیرضا فرقانی و فرزاد شهبازی رکابزنان طلایی پوش سپاهان در این دوره هستند که با هدایت حامد جنت و یاسر رضوانی بعنوان سرمربی و مربی تیم در مسابقات شرکت دارند.

 

همچنین محمود حضوری و جاسم عابدیان به ترتیب بعنوان تکنسین و ماساژور و محمد باقری و علیرضا حکیمیان نیز بعنوان مدیر تیم و مدیر رسانه ای دیگر اعضای تیم دوچرخه سواری سپاهان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل