خرید بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات خرید بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن هستید با مجله رز همراه باشید.

خرید بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن

خرید God of War Ragnarok برای پلی استیشن

به احتمال زیاد نام بازی God of War را بارها شنیده اید و علاقه مند بوده اید در مورد آن بیشتر بدانید و یا شاید یکی از طرفداران و گیمرهای این بازی هیجان انگیز بوده اید. بهتر است بدانید که نسخه دیگری از این بازی مهیج در حال انتشار است و انتظارات در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 به پایان می رسد.

در این بازی شخصیت اصلی بازی کریتوس با کسب قدرت های خارق العاده و مبارزه با خدایان بسیار به خدای جنگ تبدیل می شود. او می خواهد از این طریق انتقام خون خانواده اش را از دشمنانش بگیرد.

در این بازی پسر کریتوس همراه اوست که باعث جذابیت بیشتر و داستانی شدن گیم پلی بازی می شود. در نسخه های قبلی، آترئوس پسری بود که فقط حواس رقبا و دشمنان را پرت می کرد و به دلیل سن کمش نمی توانست مستقیم بجنگد. اما در نسخه پیشرفته، آترئوس با پدرش هم مبارزه می کند و تاثیر زیادی در گیم پلی بازی می گذارد.

Ragnarok که به عنوان آخرین دوره اسکاندیناوی این مجموعه بازی می کند، Ragnarok را پوشش می دهد، مجموعه ای از رویدادها که خبر از پایان روز می دهد و مرگ برخی از خدایان نورس را به تصویر می کشد، چیزی که بازی قبلاً پیش بینی کرده بود اتفاق می افتد. پس از کشتن کریتوس خدای اسیر بالدور.

برخی از ویژگی های بازی God of War Ragnarök

بازی God of War Ragnarök Santa Monica در سال 2022 برای PS4 و PS5 سونی منتشر خواهد شد. سازندگان این قسمت را پایانی بر روایت داستان سری بازی God of War به زبان نورس می دانند. در نتیجه به نظر می رسد که بازی God of War محصول 2018 و بازی God of War Ragnarök محصول 2022 با هم یک دو داستان کامل را تشکیل می دهند که به سه گانه تبدیل نمی شود.

داستان God of War Ragnarök سال ها پس از وقایع God of War (2018) اتفاق می افتد. آترئوس اکنون کمی پیرتر و اعتماد به نفس بیشتری دارد. کم کم با پدرش شباهت هایی پیدا می کند و گویا جوهر خداگونه اش را می بیند.

پدر و پسر در این بازی باید به زودی با رویداد Ragnarok (افسانه نورس که به آخرالزمان اشاره دارد) روبرو شوند. آنها باید در طول مسیر با دشمنان قدیمی و جدید خود مقابله کنند. بد نیست اشاره کنیم که فریا و ثور دو دشمن اصلی کریتوس هستند. داستان بازی God of War Ragnarok در Nine Kingdoms می گذرد که ما تنها 6 منطقه از این فرنچایز را می شناسیم.

نسخه های مختلف

مشخص شد که علاوه بر نسخه فیزیکی بازی، سه نسخه نیز وجود دارد God of War Ragnarok Collectors Edition ، God of War نسخه Ragnarok Jotnar و God Of War Ragnarok Steelbook Edition منتشر شده است و نسخه Steelbook بازی دارای یک نقشه بوم خواهد بود که دارای 9 قلمروی است که کریتوس به آنها می رود، به علاوه متن زبان رونیک.

سوالات مهمی که قبل از خرید محصول باید در نظر بگیرید

  • این بازی به صورت قانونی از حساب شما یا یک حساب کاربری جدید برای شما ساخته و خریداری شده است.
  • حساب کاربری ظرفیت نیست
  • اگر برای منطقه ترکیه حساب کاربری ندارید با هماهنگی با پشتیبانی سفارش خود را ثبت کنید حساب منطقه ترکیه برای شما ایجاد و در آن فعال می شود.
  • این محصول 1 تا 8 ساعت آینده تحویل خواهد شد.
  • این محصول تا آخرین لحظه موجود است گارانتی و گارانتی سلامتی است
  • اگر می خواهید این بازی را در منطقه آمریکای حساب خود خریداری کنید، می توانید گیفت کارت پلی استیشن خریداری کنید.

همچنین می توانید اشتراک EA PLAY Turkey Region و بارگیری حساب PlayStation Plus Turkey Region و PlayStation Turkey Volt را همراه با این محصولات تخفیف دار از ما خریداری کنید.

خرید بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا