مشخصات روغن آرگان پوست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات روغن آرگان پوست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی روغن آرگان پوست

روغن آرگان از دانه های درخت آرگان به دست می آیداینبیا و نام دیگر این درخت درخت حیات است. روغن آرگان از پوست و مو در برابر شرایط سخت محیطی محافظت می کنداینانجام شود این روغن همچنین مرطوب کننده بوده و از تبخیر رطوبت از پوست جلوگیری می کنداینروغن آرگان سرشار از ویتامین باشد هکاروتن، فنلایناسید فنولیک، اسکوالن و بسیاری از اسیدهای چرب ضروری از جمله اولئیک، اسید آلفا لینولنیک، اسید پالمیتیک، اسید استیریدونیک، اسید میریستیک و اسید لینولئیک. این روغن به دلیل وجود استرول استاینعصاره های گیاهی خاص دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند.

در راستای اثربخشی استثنایی روغن آرگان، این محصول به نام روغن آرگان ویتامین پلاس با بیش از ۹۸ درصد روغن آرگان خالص تهیه شده به روش پرس سرد همراه با کمپلکس ویتامین است.ایننیازهای پوست گام جدیدی در روند بهبودی و مراقبت از پوست برداشته است.
این محصول برای اولین بار در ایران با این فرم و مواد اولیه طراحی و تولید شده است. به گونهاینبعد از اینکه امتحان دادیدایندر مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار، 99 درصد نتایج رضایت بخشی به دست آمد. در کنار این محصول روغن آرگان با خواص بی نظیر برای مو نیز طراحی و تولید شده است. با توجه به جذب آهسته روغن آرگان خالص توسط پوست بدن، برای اولین بار به دلیل وجود تجهیزات تخصصی فرآوری روغن در کارخانه مهلران، روغن آرگان با همان خلوص فرآوری و برای استفاده روی پوست صورت و بدن

روغن آرگان پوست

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا