مشخصات سرم کراتین و آرگان

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم کراتین و آرگان هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم کراتین و آرگان

اکثر محصولات آرایشی ادعا می کنند که از آسیب مو جلوگیری می کنند اما هیچ راه حلی برای ترمیم مو ندارند. برای رفع مشکل ناشی از آسیب مو می توان از یک سرم مو مناسب استفاده کرد. سرم ها محلول های محافظ مو هستند و درخشندگی می بخشند و از ریزش مو جلوگیری می کنند.
سرم موی One Phase Trust از موها در برابر اشعه های بیش از حد خورشید محافظت می کند. این سرم موهای شما را حفظ می کند و توصیه می کنیم بعد از شستن موها از آن استفاده کنید. این محصول آرایشی و بهداشتی آب را به مو برمی گرداند و رطوبت آن را حفظ می کند.

مکانیسم عملکردی سرم اطمینان مو به گونه ای است که به کوتیکول های مو می چسبد و آنها را به هم می چسباند. سپس لایه‌های مو به یکدیگر متصل می‌شوند و این باعث از بین رفتن دو شاخه شدن و شکستگی مو می‌شود و همچنین موها را نرم و براق می‌کند.

سرم اطمینان مو اثر طولانی مدت دارد. این محصول با نفوذ به قشر مو و ایجاد تغییراتی در ساختار موها اثرات استثنایی برای درمان و رفع موخوره دارد. زیرا این سرم حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی است که اثرات قابل توجهی در درمان کک و مک دارد.

ترکیبات موثر در سرم مو تراست روغن آرگان، کراتین، روغن بادام و جوانه گندم است.

معرفی مواد موثره:

روغن بادام که از درخت بادام استخراج می شود حاوی اسید فولیک، آلفا کوفرول (ویتامین E) و روی است. روغن بادام شیرین حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع است که برای عملکرد بهتر سلول های مو ضروری است. این روغن به عمق پوست و مو نفوذ می کند و فولیکول های مو را با مواد مغذی مرطوب و تغذیه می کند. این روغن به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی موها اثر می گذارد و برای درمان موهای آسیب دیده، خشک و حساس نیز استفاده می شود. از دیگر اثرات این روغن بر روی مو می توان به درخشندگی، ضخیم شدن، شاداب نگه داشتن موهای رنگ شده، جلوگیری از خشک شدن موهای رنگ شده، محافظت از مو در برابر اشعه UV و آلودگی های محیطی اشاره کرد. این روغن حاوی ویتامین های A، B1 و B6 با مقدار کمی ویتامین E و D است.
ویتامین E موجود در روغن رادیکال های آزاد را از بین می برد. این ویتامین در اپیدرم پوست یافت می شود و به عنوان یک سد محافظ قوی در برابر تبخیر آب و رطوبت پوست عمل می کند و باعث می شود مواد مغذی به سلول ها برسد، از التهاب جلوگیری کرده و ضخامت دیواره سلولی را افزایش می دهد.

روغن درخت بادام شیرین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که از سلول ها در برابر اثرات رادیکال های آزاد محافظت می کند.

روغن آرگان از هسته میوه درخت آرگان به دست می آید، نام دیگر این درخت درخت زندگی است. روغن آرگان از پوست و مو در برابر شرایط سخت محیطی محافظت می کند. این روغن دارای خواص مرطوب کنندگی، تقویت، افزایش ضخامت مو، محافظت و کنترل مو در برابر عوارض ناشی از نور خورشید و آلودگی است. روغن آرگان مرطوب کننده است و از تبخیر رطوبت پوست و مو جلوگیری می کند. این روغن همچنین باعث درخشندگی، افزایش تراکم، کشسانی و نرمی مو می شود و از کوتیکول مو در برابر آسیب های ناشی از گرمای دستگاه های حالت دهنده مو محافظت می کند. مولکول های موجود در این روغن اندازه کوچکی دارند که به آنها اجازه می دهد به راحتی به قشر مو نفوذ کنند و مواد مغذی و ویتامین ها را به مو برسانند.
روغن آرگان با افزایش تولید کراتین در پوست سر، حفظ و ماندگاری فولیکول ها و رشد مو را افزایش می دهد. همچنین سرشار از ویتامین E، کاروتن، فنل ها و بسیاری از اسیدهای چرب ضروری است.

سرم کراتین و آرگان

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا