مشخصات تونیک ضد ریزش و تقویت کننده مو

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات تونیک ضد ریزش و تقویت کننده مو هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی تونیک ضد ریزش و تقویت کننده مو

برای تاثیر بهتر، از شامپوی تخصصی ضد چکه استفاده کنید.

طراحی مکانیسم ضد ریزش در این تونر به گونه ای است که در مرحله اول چرخه رشد مو را تحت تاثیر قرار می دهد. با افزایش زمان رشد تار مو (آناژن) و کاهش زمان فاز ریزش (تلوژن)، تار زمان بیشتری را در فاز رشد سپری می کند. در مرحله بعد این محصول باعث می شود

مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز و جلوگیری از تشکیل DHT،

مهار التهابات پوستی و التهابات ریز فولیکول های مو

و کنترل غدد چربی پوست سر

خواهد بود ( ترشح زیاد غدد چربی باعث تجزیه اسیدهای چرب در پوست سر و ایجاد محیط مناسب برای رشد قارچ ها و باکتری ها می شود. فعالیت باکتری ها باعث ایجاد رادیکال های آزاد می شود که ریزش مو را تشدید می کند)

این محصول برای ریزش مو در خانم ها و آقایان قابل استفاده است و مکانیسم موثر محصول به گونه ای است که پس از قطع مصرف، عوارض محصولات حاوی ماینوکسیدیل را ندارد. همچنین دارایی های تخصصی تونیک تراست باعث بهبود گردش خون در پوست سر و ایجاد شرایط مناسب برای تغذیه کامل ریشه مو و تحریک گردش خون مویرگی و رشد مو می شود. ویتامین های مورد استفاده در تونیک تراست نیز اثرات منحصر به فردی بر روی فولیکول ها و تارهای مو دارند.

بیوتین یا ویتامین H موهای شکننده و سالم و بافت کلی مو را بهبود می بخشد. بیوتین برای ضخامت و حجم مو بسیار مفید است و برای تولید اسیدهای چرب و بسیاری از فرآیندهای دیگر مهم است. بیوتین همچنین سرعت رشد مو را افزایش می دهد.

ویتامین E برای رشد مو ضروری است و مشکلات رایج موهای خشک و زبر را حل می کند، موها را مرطوب و براق می کند و همچنین پوست سر را سالم نگه می دارد و گردش خون را بهبود می بخشد. ویتامین های گروه B بر فرآیندهای متابولیک تأثیر می گذارد و فولیکول های مو را تقویت می کند.

برای اثربخشی بهتر این محصول حتما از شامپوهای مورد اعتماد متناسب با نوع موی خود استفاده کنید.

تونیک ضد ریزش و تقویت کننده مو

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا