خرید گیفت کارت استیم ترکیهروش فعال سازی و شارژ کیف پول از طریق گیفت کارت:

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات خرید گیفت کارت استیم ترکیهروش فعال سازی و شارژ کیف پول از طریق گیفت کارت: هستید با مجله رز همراه باشید.

خرید گیفت کارت استیم ترکیهروش فعال سازی و شارژ کیف پول از طریق گیفت کارت:

خرید گیفت کارت ترکی استیم

کارت‌های هدیه و کدهای کیف پول استیم راهی آسان برای شارژ کردن کیف پول استیم شما هستند. گیفت کارت‌های استیم دقیقاً مانند یک کد فعال‌سازی بازی کار می‌کنند و از هر دو می‌توان برای خرید بازی، نرم‌افزار، اعتبار کیف پول و هر چیز دیگری که می‌توانید در Steam بخرید، استفاده کرد.

گیفت کارت کیف پول استیم ترکیه یکی از مناطق ارزان کیف پول استیم است که می توان از آن برای خرید بازی با قیمت کمتر استفاده کرد. پلت فرم بخار این سرویس برای خرید بازی و انجام بازی های آنلاین است. اکثر افرادی که در ایران با این پلتفرم بازی می کنند انجام می دهند خرید گیفت کارت ترکی استیم و منطقه Steam را تغییر دهید واحد پول ترکیه لیر است.

شما شما می توانید گیفت کارت اصل استیم را با قیمت مناسب از فروشگاه های معتبر اینترنتی سفارش دهید و کد گیفت کارت در اسرع وقت از طریق پیامک برای شما ارسال و وارد حساب کاربری شما می شود.

نحوه فعال سازی و بارگیری کیف پول با استفاده از کارت هدیه:

  1. ابتدا وارد حساب Steam خود شوید.
  2. سپس در قسمت Steam Wallet Code کد گیفت کارت را وارد کرده و روی ادامه کلیک کنید تا مبلغ گیفت کارت خریداری شده از کیف پول حساب شما شارژ شود.
  3. استفاده از نرم افزار تغییر IP ترکیه را در طی مراحل فعال سازی فراموش نکنید.

سوالات متداول در مورد خرید کیف پول استیم ترکیه:

بله اگر در بارگیری و بازخرید گیفت کارت مشکل دارید یا به هر دلیلی نمی توانید کیف پول خود را بارگیری کنید، لطفاً برای راهنمایی های لازم از طریق واتساپ پیام دهید.

بله، اگر به دلایلی نمی توانید کیف پول خود را بارگیری کنید، باید IP ترکیه را تغییر دهید پشتیبانی واتساپ برای ما پیام ارسال کنید.

تحویل کارت های هدیه Steam Wallet پس از خرید چقدر طول می کشد؟

کد هدیه استیم خریداری شده بلافاصله پس از خرید آنلاین از طریق پیامک و پنل کاربری برای شما ارسال می شود، همچنین می توانید از طریق پنل کاربری لیست محصولات خریداری شده را مشاهده کنید.

خرید گیفت کارت استیم ترکیهروش فعال سازی و شارژ کیف پول از طریق گیفت کارت:

خروج از نسخه موبایل