مشخصات صابون ذغال بامبو و نارگیل

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات صابون ذغال بامبو و نارگیل هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی صابون ذغال بامبو و نارگیل

مراقبت از پوست چرب

چربی بیش از حد پوست برای بسیاری از افراد یک مشکل آزاردهنده است. به خصوص در تابستان و به دلیل جذب ذرات گرد و غبار و آلودگی هوا، تحریک این مشکل دوچندان می شود. استفاده از صابون زغال برای شستن روزانه پوست یک راه آسان و کاربردی برای حل این مشکل است. صابون زغال با جذب مواد زائد و آلودگی های محیطی تاثیر شگفت انگیزی در رفع چربی اضافی و سلامت پوست دارد.

زغال فعال چربی پوست را متعادل کرده و از ایجاد جوش در صورت جلوگیری می کند. بنابراین شستن دوبار پوست در روز برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مفید خواهد بود.

صابون زغال برای درمان آکنه

درمان آکنه صورت، از بین بردن سموم پوست و از بین بردن جای جوش و جای آکنه یکی از خواص صابون زغال خالص است. این صابون نه تنها سموم را از منافذ پوست شما پاک می کند، بلکه با از بین بردن ناخالصی ها به درمان آکنه نیز کمک می کند.

کوچک و کوچک شدن منافذ پوست

دود ناشی از سوخت خودرو، گرد و غبار و آلودگی های محیطی در افرادی که بیشتر اوقات خود را در فضای باز می گذرانند باعث می شود که این آلاینده ها به تدریج منافذ پوست را پر کرده و به تدریج این منافذ روی پوست ظاهر شوند. صابون زغال چوب راه حل خوبی برای این مشکل است.

از بین بردن آلودگی و پاکسازی پوست بدون آسیب رساندن به لایه های آن از دیگر مزایای این محصول است. استفاده روزانه از این محصول از پیری پوست، تجزیه آن و ترک و آسیب به پوست جلوگیری می کند. همچنین این محصول برای پوست های حساس و ملتهب گزینه مناسبی است.

لایه برداری سلول های مرده پوست

پاکسازی پوست از سلول های آسیب دیده و مرده و تنفس بهتر پوست از دیگر خواص شگفت انگیز صابون زغال است.

صابون زغال با لایه برداری سلول های مرده پوست باعث شادابی پوست می شود. همچنین این محصول با لایه برداری پوست از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و باعث روشن شدن آن می شود.

پوست بی عیب و نقص

از بین بردن چربی های اضافی صورت، پاکسازی منافذ پوست از آلودگی ها و آلودگی ها از ویژگی های اصلی صابون زغال است. همچنین صابون زغال سلول های مرده پوست را از بین می برد و ظاهری درخشان و بی عیب به چهره شما می بخشد.

صابون ذغال بامبو و نارگیل

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا