مشخصات ماسک موی بعد از حمام کراتین

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ماسک موی بعد از حمام کراتین هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی ماسک موی بعد از حمام کراتین

ماسک مو در انواع مختلفی در بازار موجود است که همگی عملکرد مشترکی دارند.

این محصولات باید بتوانند بدون کمترین آسیب، انعطاف و نرمی را به موها ارائه کنند و از گره خوردن موها جلوگیری کنند. همچنین شانه کردن موها را راحت تر می کند.

نمونه های موجود در بازار به دلیل استفاده از سیلیکون های سنگین موها را پس از چندین بار استفاده سنگین و کدر می کند که به مرور زمان احساس بسیار ناخوشایندی برای کاربر ایجاد می کند، در صورتی که ماسک مو Trust به این صورت طراحی و ساخته شود. بدون سیلیکون سنگین ساخته شده و علاوه بر جذب بالا به موها استحکام و درخشندگی می بخشد.

این محصول با ساختار منحصربفرد خود پس از ماساژ مو در دمای اتاق ذوب می شود و اثر چربی بر جای نخواهد گذاشت و بر خلاف سایر محصولات مشابه، استفاده طولانی مدت آن نه تنها تاثیر بدی بر موها می گذارد بلکه بهتر و موثرتر است. تاثیر بر روی مو

به دلیل سازگاری تارهای مو با کراتین، فیلم این ماده با نفوذ به کوتیکول مو، علاوه بر بستن کوتیکول و حفظ رنگ، باعث ترمیم مو می شود. از طرفی رنگ کردن و آسیب رساندن به یک تار مو با مواد شیمیایی یا فیزیکی از طریق سشوارهای حرارتی و غیره. با آسیب مستقیم به کوتیکول مو همراه است به گونه ای که باعث بلند شدن بیرونی ترین لایه مو می شود و مو درخشش خود را از دست می دهد.

این ماسک با بازگرداندن فرم طبیعی کوتیکول مو و در نهایت بازگرداندن آن، درخشندگی مو را باز می گرداند. از طرفی با داشتن لایه محافظ روی تار مو از تشدید آسیب های فیزیکی جلوگیری می کند.

ماسک موی بعد از حمام کراتین

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا