مشخصات ماسک موی بعد از حمام آرگان و جوجوبا

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ماسک موی بعد از حمام آرگان و جوجوبا هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی ماسک موی بعد از حمام آرگان و جوجوبا

ماسک مو در انواع مختلفی در بازار موجود است که همگی عملکرد یکسانی دارند.

این محصولات باید بتوانند بدون کمترین آسیب، انعطاف و نرمی مو را فراهم کنند و از گره خوردن موها جلوگیری کنند. همچنین شانه کردن موها را راحت تر می کند.

نمونه های موجود در بازار به دلیل استفاده از سیلیکون های سنگین موها را پس از چندین بار استفاده سنگین و کدر می کند که به مرور زمان احساس بسیار ناخوشایندی برای کاربر ایجاد می کند، در صورتی که ماسک مو Trust به این صورت طراحی و ساخته شود. فاقد سیلیکون سنگین بوده و علاوه بر جذب بالا به موها استحکام و درخشندگی می بخشد.

این محصول با ساختار منحصربفرد خود پس از ماساژ مو در دمای اتاق ذوب می شود و اثر چربی بر جای نخواهد گذاشت و بر خلاف سایر محصولات مشابه، استفاده طولانی مدت آن نه تنها تاثیر بدی بر موها می گذارد بلکه بهتر و موثرتر است. تاثیر بر روی مو

روغن آرگان با چسباندن به تارهای مو، تارهای مو را برای موهای خشک و معمولی بهتر می کند و لایه این ماده باعث می شود که تارهای مو در برابر آسیب های احتمالی در طول روز مقاومت کنند.

این ماسک علاوه بر ایجاد احساس لطافت به تار مو و بهبود شانه شدن موهای خیس و در نهایت کاهش گره خوردن تار مو، به لطف لایه محافظی که در طول تار مو دارد از ایجاد فر جلوگیری می کند. .

ماسک موی بعد از حمام آرگان و جوجوبا

خروج از نسخه موبایل