برسی گوشی شیائومی پوکو C40 دو سیم کارت 64GB 4GB

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات
گوشی شیائومی پوکو C40 دو سیم کارت 64GB 4GB
هستید با مجله رز همراه باشید.

گوشی شیائومی پوکو C40 دو سیم کارت 64GB 4GB

مرور
گوشی شیائومی پوکو سی 40 با دو سیم کارت 64 گیگابایت 4 گیگابایت

صفحه نمایش 6.71 اینچی

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی

باتری 6000 میلی آمپر ساعتی

گوشی شیائومی پوکو سی 40 دو سیم کارت 64 گیگابایتی 4 گیگابایتی در سال 2022 روانه بازار شد و علاوه بر قیمت مناسب، از سخت افزار بسیار خوبی بهره می برد که باعث می شود تجربه ای عالی با این دستگاه جذاب داشته باشید. شیائومی سعی کرد از زبان طراحی مشابه مدل های میان رده برای طراحی پوکو C40 استفاده کند. یکی از تفاوت های نسخه ارزان قیمت اما مربوط به لنز دوربین سلفی است که به صورت قطره ای بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. شرکت سازنده برای کاهش قیمت نهایی محصول از ترکیب شیشه (برای نمایشگر) و پلاستیک برای بقیه قطعات استفاده کرده است. با این حال Poco C40 وزنی در حدود 204 گرم دارد که دلیل اصلی آن را می توان به سایز صفحه نمایش بزرگ مربوط دانست.

سخت افزار گوشی شیائومی POCO C40

گوشی شیائومی پوکو C40 دو سیم کارته 64 گیگابایتی 4 گیگابایتی از چیپست 11 نانومتری JLQ JR510 استفاده می کند که بیشتر در گوشی های ارزان قیمت یافت می شود. این تراشه در مجموع از 8 هسته و پردازنده گرافیکی Mali-G57 بهره می برد. عملکرد سخت افزاری این گوشی به خوبی مدل های میان رده و پرچمدار نیست، اما بد نیست، بنابراین می توانید کارهای روزانه را بدون مشکل انجام دهید.

علاوه بر موارد فوق باید اشاره کنیم که گوشی موبایل POCO C40 دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم می باشد. اگر به فضای داخلی بیشتری نیاز دارید، می توانید فضای ذخیره سازی را از طریق کارت خوان SD افزایش دهید. دسترسی به 4 گیگابایت رم نیز از نیازهای ضروری این روزها برای گوشی های هوشمند است که خوشبختانه شیائومی نیز از این موضوع غافل نشده است.

تصویر و دوربین گوشی موبایل شیائومی پوکو C40

اگرچه با یک گوشی گران قیمت طرف نیستیم، اما شیائومی از ترکیب دوگانه برای دوربین پشتی استفاده می کند. در این قسمت شاهد دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی هستیم. عملکرد دوربین اصلی قابل قبول است و به لطف فلاش LED، پانوراما و پشتیبانی از HDR می توانید تصاویر واضحی ثبت کنید. امکان فیلمبرداری با وضوح 1080p و 30 فریم نیز وجود دارد. در جلو، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با مشخصات مشابه لنز اصلی وجود دارد. از نمای جلو، اولین چیزی که توجه را به خود جلب می کند، نمایشگر بزرگ شیائومی پوکو C40 است. در این بخش شاهد یک صفحه نمایش بزرگ 6.71 اینچی هستیم که با وضوح 1650 در 720 پیکسل مجهز شده است. تراکم پیکسلی نمایشگر این گوشی 228 نقطه در اینچ است و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می رسد.

پورت و باتری شیائومی Poco C40

خوشبختانه این دستگاه در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است. اما باید در نظر داشته باشید که نمی تواند در آب دوام بیاورد. در بخش وایرلس شاهد Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث ۵.۰ و NFC هستیم. در قسمت اتصال کابل، یک پورت USB Type-C 2.0 برای شارژ گوشی و یک جک 3.5 میلی متری هدفون وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. با توجه به اینکه گوشی موبایل POCO C40 از صفحه نمایش بسیار بزرگی استفاده می کند، طبیعی است که سازنده روی باتری بزرگتر شرط بندی کند. به همین دلیل این مدل از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 18 واتی پشتیبانی می کند. یک حسگر اثر انگشت در کناره قرار دارد که به خوبی با سخت افزار موجود کار می کند. همچنین به شتاب‌سنج، قطب‌نما و GPS دسترسی خواهید داشت.

گوشی شیائومی پوکو C40 دو سیم کارت 64GB 4GB

خروج از نسخه موبایل