مشخصات کیت تخصصی رویش مجدد موی سر

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کیت تخصصی رویش مجدد موی سر هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی کیت تخصصی رویش مجدد موی سر

این محصول شامل 4 عدد تونیک ضد ریزش مو، 1 عدد شامپوی تخصصی، دفترچه راهنمای کیت و کتاب آموزشی “بررسی کلی ریزش مو، مبانی و درمان” می باشد.

این کیت برای افرادی است که بارها از محصولات ضد چکه موجود در بازار استفاده کرده اند اما به نتیجه مطلوب نرسیده اند! کیت تخصصی رشد مجدد تراست با استفاده از مواد طبیعی به گونه ای طراحی شده است که اثربخشی بیشتری داشته باشد و در یک دوره 6 ماهه اثرات قابل توجهی بر روی رشد مو خواهد داشت.

محلول تخصصی رشد مو مجد:
این محصول باید هر شب قبل از خواب استفاده شود تا تمام قسمت های مستعد ریزش را بپوشاند. سپس به آرامی با انگشتان خود ماساژ دهید. اگر قصد دوش گرفتن دارید، باید حداقل 8 ساعت از مصرف تونیک گذشته باشد. این کیت تخصصی برای استفاده در مدت یک ماه طراحی شده است (هر بطری باید ظرف یک هفته استفاده شود) و اثر آن پس از یک ماه استفاده کاملاً مشهود است. اما برای بهترین نتیجه بهتر است از این محصول به مدت ۶ ماه به طور مداوم استفاده کنید. در طول مدت استفاده، محلول را هر شب بدون وقفه تا پایان مصرف ادامه دهید.

شامپو تخصصی ترمیم مو:

شامپو را به آرامی روی موها و پوست سر مرطوب ماساژ دهید و پس از یک دقیقه آبکشی کنید. در طول دوره درمان باید با هر بار شستشو از شامپوی مخصوص برای ترمیم موها استفاده کنید. در طول درمان، شامپو و محلول باید با هم استفاده شوند. اگر در حین استفاده شامپو زودتر از محلول تمام شد، از شامپوهای ضد چکه سری تخصصی Trust مناسب موهایتان (چرب، خشک و معمولی) استفاده کنید.

کیت تخصصی رویش مجدد موی سر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا