مشخصات کرم ضد آفتاب و ضد پیری (پوست خشک تا نرمال)

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کرم ضد آفتاب و ضد پیری (پوست خشک تا نرمال) هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی کرم ضد آفتاب و ضد پیری (پوست خشک تا نرمال)

فرقی نمی کند تابستان باشد یا زمستان، آفتابی یا ابری، پوست ما نیاز به محافظت در برابر اشعه های مضر خورشید مانند UVA، UVB و IR دارد. اگر پوست صورت و بدن بدون محافظت در معرض نور خورشید قرار گیرد، در دراز مدت می تواند منجر به پیری زودرس، چین و چروک، لکه های پیری، آفتاب سوختگی و حتی سرطان پوست شود.
کرم ضد آفتاب و ضد پیری SPF+50 Trust با استفاده از بهترین و جدیدترین مواد اولیه مانند هیالورونیک اسید و کوآنزیم کتون، پوست شما را به طور کامل در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این کرم علاوه بر مهار رادیکال های آزاد و محافظت از پوست در برابر آلودگی های محیطی، از تخریب سلول های پوست، چین و چروک، پیری زودرس و لکه های ناشی از آفتاب نیز جلوگیری می کند. این محصول بافتی سبک دارد و با قابلیت جذب سریع و آبرسانی قوی به پوست های خشک و حفظ رطوبت آن، پس از مصرف منافذ پوست را نمی بندد و در روند تنفس سلول های پوست اختلالی ایجاد نمی کند.

روش مصرف: 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، مقدار کافی کرم ضد آفتاب Trust را روی پوست تمیز بمالید و ماساژ دهید. همچنین بهتر است کرم را هر دو ساعت یکبار تمدید کنید.

* در ضمن در کرم ضد آفتاب و ضد پیری تراست از پارابن استفاده نمی شود.

کرم ضد آفتاب و ضد پیری (پوست خشک تا نرمال)

خروج از نسخه موبایل