مشخصات سرم ویتامین سی تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات سرم ویتامین سی تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی سرم ویتامین سی تراست

پوست ما هر روز ساعت های زیادی در معرض اشعه های خورشید، آلودگی هوا و سایر آلاینده های محیطی قرار می گیرد. و از آنجایی که پوست یکی از اعضای حیاتی بدن است و به عنوان یک سد محافظ از سایر اعضای بدن محافظت می کند، وظیفه ما این است که از آن به خوبی مراقبت کنیم تا دچار فرسودگی و پیری زودرس نشود.

سرم ویتامین C Trust با ترکیبات موثر در ساختار خود، علاوه بر مراقبت از پوست، با قدرت “روشنایی قدرتمند” پوستی روشن، درخشان، شاداب و سرزنده به شما هدیه می دهد. ویتامین C پایدار موجود در این سرم از پوست در برابر عوامل مضر محافظت می کند، باعث بازسازی و احیای پوست (جوانسازی پوست) و افزایش تولید کلاژن در پوست می شود و در نتیجه از ایجاد چین و چروک و چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند. ماده موثره نیاسینامید موجود در این سرم با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و لایه محافظ پوست را تقویت می کند. همچنین این محصول با داشتن ویتامین E در ترکیبات خود از پیری زودرس جلوگیری می کند، رطوبت پوست را حفظ می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد.

روش استفاده: سرم ویتامین C Trust را یک یا دو بار در روز صبح یا عصر روی پوست تمیز صورت ماساژ دهید. برای نتیجه بهتر توصیه می شود نیم ساعت بعد از سرم از کرم ویتامین C استفاده کنید. اگر در طول روز از محصول استفاده می کنید، حتما از ضد آفتاب تراست استفاده کنید.

سرم ویتامین سی تراست

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا