مشخصات کرم ویتامین سی تراست

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کرم ویتامین سی تراست هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی کرم ویتامین سی تراست

درست است که پرتقال سرشار از ویتامین C است، اما هر چقدر هم که از آن استفاده کنید، جایگزین محصولات ویتامین C برای پوست شما نمی شود. اگر لکه هایی روی پوست دارید که ناشی از آکنه و کک و مک است، اگر برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار گرفته اید و پوستتان تیره شده است، اگر به آنتی اکسیدان قوی برای پوست خود نیاز دارید، کرم ویتامین C Trust یک گزینه عالی برای پوست است. شما.

کرم ویتامین سی Trust محصولی منحصر به فرد با عملکردهای متعدد برای جوانسازی و تقویت روزانه پوست است. این محصول با داشتن ویتامین C پایدار و مواد مغذی به افزایش سنتز کلاژن، کاهش علائم پیری، سفت شدن و روشن شدن پوست کمک می کند. کرم ویتامین C از ایجاد لکه های تیره روی پوست جلوگیری می کند و برای افراد دارای کک و مک بسیار مناسب است. آنتی اکسیدان های تخصصی موجود در این محصول با خنثی سازی رادیکال های آزاد باعث بهبود سطح پوست شده و به پوست شادابی و جوانی می بخشد. این محصول به سرعت جذب پوست می شود بدون اینکه اثری از چربی بر روی پوست به جا بگذارد و اثری جوان کننده و روشن کننده بر روی آن دارد و در عین حال در درمان آسیب های ناشی از اشعه خورشید بر روی پوست تخصص دارد و این آسیب را به حداقل می رساند.

روش استفاده: با کرم ویتامین C تراست یک یا دو بار در روز صبح یا عصر روی پوست تمیز ماساژ دهید. برای نتیجه بهتر توصیه می شود نیم ساعت قبل از کرم از سرم ویتامین C استفاده کنید. اگر در طول روز از محصول استفاده می کنید، حتما از یک ضد آفتاب مطمئن استفاده کنید.

کرم ویتامین سی تراست

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا