خرید بازی A Plague Tale : Requiem برای پلی استیشن به دنبال یک خانه جدید

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات خرید بازی A Plague Tale : Requiem برای پلی استیشن
به دنبال یک خانه جدید
هستید با مجله رز همراه باشید.

خرید بازی A Plague Tale : Requiem برای پلی استیشن
به دنبال یک خانه جدید

خرید A Plague Tale: Requiem برای پلی استیشن

بازی های بزرگ از سوی شرکت های بزرگی مانند راک استار، سونی یا مایکروسافت نمی آیند. استودیوهای مستقل نیز می توانند با استعداد و خلاقیت خارق العاده خود، عناوین اصلی را مدعی شوند.

از نمونه های پرونده های موفق در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد. Asobo با بازی A Plague Tale: Innocence توانست قدرت خود را نشان دهد و حالا همه منتظر انتشار دومین بازی از این سری به نام A Plague Tale: Requiem هستیم. اگرچه مدتی تا انتشار Plague Story: Requiem باقی مانده است، اما هر آنچه در مورد این عنوان جدید می دانیم را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. با هدایای فروشگاه های معتبر اینترنتی ادامه دهید.

به دنبال یک خانه جدید

داستان بازی A Plague Tale: Requiem ادامه داستان اول آن یعنی A Plague Tale: Innocence است. در واقع از نظر زمانی اتفاقات بازی 6 ماه پس از اتفاقات نسخه اول است. آمیشیا و هوگو قصد دارند به جنوب فرانسه سفر کنند تا جزیره ای مناسب برای هوگو پیدا کنند. با پیشروی داستان، هوگو بیشتر در مورد قدرت جدید خود می‌آموزد. اما آشنایی او با این نیروها چندان آسان نیست و به عبارتی بر او تأثیر می گذارد. اما این تمام ماجرا نیست.

خواهر هوگو، آمیشیا، که ما در بازی کنترل او را داریم، در حال گذراندن یک نبرد ذهنی بزرگ است. آمیشیا برای نجات خود و هوگو مجبور به انجام کارهای مختلف و حتی کشتن مردم می شود. این فقط با چیزهای وحشتناکی که او شاهد بوده متفاوت است. رویدادهایی مانند مرگ پدر و موقعیت های خطرناک گاهی توسط یوگو نادیده گرفته می شد. آمیشیا و تراژدی های مختلفی که برای او اتفاق افتاد، داستان های بعدی بازی ما هستند.

نسخه به روز شده مشابه نسخه قبلی است

از ابتدا باید بگوییم که تقریباً با همان بازی نسخه اول مواجه خواهیم شد. این روند این بار با تغییرات نسبتاً جزئی خود را نشان خواهد داد. در حالی که این جزئیات هنوز مشخص نشده اند، ما همان دیدگاه سوم شخص را داریم و قرار است دوباره کنترل آمیسیا را در دست بگیریم.

یکی از مواردی که سازندگان در این نسخه قول داده بودند استفاده از سلاح های جدید توسط شخصیت اصلی داستان است. بعداً در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. از طرفی محیط بازی و نقشه در دسترس عموم بسیار بزرگتر از Innocence خواهد بود. افزایش اندازه نقشه و مناطق موجود باعث می شود بازی از داستان خطی منحرف شود.

این بدان معناست که می‌توانیم ماجراجویی‌های بیشتری را در مناطق تعیین‌شده بازی داشته باشیم. ناگفته نماند که مانند نسخه قبلی استفاده از نور، حل پازل های مختلف، ترکیبات شیمیایی و گیاهی جای خود را حفظ کرده است. همچنین برخلاف نسخه قبلی، به نظر می رسد در A Plague Tale: Requiem سفرهای دریایی خواهیم داشت و بخشی از داستان های بازی در یک منطقه آبی و دریایی روایت می شود.

انواع سلاح ها

یکی از جنبه های مورد انتقاد نسخه Innocence عدم تنوع در سلاح ها است. اگرچه تیرهای متعددی برای شلیک یا آسیب رساندن به دشمنان وجود دارد، اما نبود انواع مختلف سلاح یا بهتر بگوییم داشتن تنها یک سلاح در بازی کمی مورد انتقاد قرار گرفت.

اما همانطور که گفتیم استفاده از آن بسیار خلاقانه است و مخاطب را خسته نمی کند. در A Plague Tale: Requiem، با این حال، ما سلاح های دیگری دریافت می کنیم.

سازندگان تا کنون به گیمرها قول داده اند که یک چاقو، یک بند مانند آنچه در نسخه اول دیدیم و یک کمان پولادی. درست مانند بازی اول، هر یک از این نمونه ها را می توان سفارشی کرد، ارتقا داد و از فلش های مختلف برای کمان استفاده کرد. نور همچنان به عنوان یک سلاح قدرتمند در میان گزینه های موجود عمل می کند. در این مورد بیشتر بحث خواهیم کرد.

محور اصلی طرح در A Plague Tale: Requiem

نویسنده اصلی بازی، سباستین رینولد، اعلام کرد که A Plague Tale: Requiem بر روی ضربه روحی آمیشیا تمرکز خواهد کرد. بنابراین هر چه آمیشیا توانایی های بیشتری کسب کند، آسیب بیشتری به روح او وارد می شود.

این بازی شاید بیشتر از یک داستان ترسناک باشد، اما بیشتر یک داستان جذاب است و پیچیدگی های پیوند عاطفی بین این خواهر و برادر را بررسی می کند. اگرچه آنها عشق خود را با نجات جان یکدیگر ثابت می کنند، اما از عمد یکدیگر را آزار می دهند.

بازی دوم علاوه بر وحشت موش ها و مرگ های بیشتر، نگاهی جدی به وضعیت روحی آمیشیا دارد. بازی Plague Tale برای کنسول های بازی (پلی استیشن 5)، کنسول های بازی مایکروسافت (Xbox Series X و S) منتشر خواهد شد.

سوالات مهمی که قبل از خرید محصول باید در نظر بگیرید

همچنین می توانید اشتراک EA PLAY Turkey Region و بارگیری حساب PlayStation Plus Turkey Region و PlayStation Turkey Volt را همراه با این محصولات تخفیف دار از ما خریداری کنید.

خرید بازی A Plague Tale : Requiem برای پلی استیشن
به دنبال یک خانه جدید

خروج از نسخه موبایل