بازی Diablo IV پلی استیشن ترکیهگیم پلی بازی Diablo IV

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات بازی Diablo IV پلی استیشن ترکیهگیم پلی بازی Diablo IV هستید با مجله رز همراه باشید.

بازی Diablo IV پلی استیشن ترکیهگیم پلی بازی Diablo IV

بازی ترکی Diablo IV برای پلی استیشن

Diablo IV یک بازی است که برای پلی استیشن و دیگر پلتفرم های بازی منتشر شده است. Diablo IV با استفاده از فناوری پیشرفته، گرافیک بالا و سیستم های خبره سعی دارد تجربه ای عمیق و هیجان انگیز از دنیای تاریک و ترسناک دیابلو را در اختیار بازیکنان قرار دهد. این بازی دارای روایتی جذاب، سیستم‌های گیم‌پلی هدایت‌شده و جهان باز است که به بازیکنان اجازه می‌دهد آزادانه دنیای ماجراجویی Diablo IV را کشف کنند. بازی Diablo IV یک تجربه پرفروش و موفق در پلی استیشن و دیگر پلتفرم های بازی برای طرفداران بازی های اکشن نقش آفرینی و همچنین برای دوستداران دنیای تاریک و خشن دیابلو خواهد بود.

بازی Diablo IV

فرمول اصلی بازی این است که با شکست دادن دشمنانی که در طول بازی سخت تر می شوند، تجهیزات قدرتمندتری را بدست آورید. دشمنان با استفاده از مهارت‌های شغلی مختلف شخصیت مورد حمله قرار می‌گیرند که می‌توان آن‌ها را با تجهیزات و درختان استعداد شخصی‌سازی کرد. از این مفهوم برای پیشبرد داستان و کوئست ها استفاده می شود. هر خانواده از نمونه‌های مختلفی تشکیل شده است که نقش‌های متفاوتی را ایفا می‌کنند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند که توانایی‌های تخصصی را بین اعضای خانواده ترکیب کنند. برای متمایز کردن آنها، آنها طرح های سایه، شکل و اسلحه منحصر به فردی دارند.

اثربخشی یک شخصیت بازی در نبرد با ویژگی ها و ارتقاء تجهیزات او تعیین می شود. ویژگی های حمله شامل حمله و شانس بحرانی است که خروجی ضربه را افزایش می دهد. آمار دفاعی شامل مقاومت عنصری و دفاع می شود که میزان آسیبی که می توانید وارد کنید را افزایش می دهد. Diablo IV سه ویژگی جدید به نام‌های Angelic، Demonic و Ancient Powers را معرفی می‌کند. قوای فرشته ای و شیطانی به ترتیب مدت اثرات مفید و منفی را تغییر می دهند. Ancient Power شانس اعمال افکت ها را بر روی یک شی دیگر افزایش می دهد.

بازی آنلاین است و در زمان اجرا نیاز به اتصال به اینترنت دارد.

در زیر می توانید اکانت بازی Diablo IV را از فروشگاه های معتبر اینترنتی دریافت کنید و در صورت نیاز به بازی دیگر می توانید از تب خرید بازی از فروشگاه پلی استیشن ترکیه و در صورت لزوم اکانت پلی استیشن ترکیه را شارژ کنید این بازی را در منطقه آمریکا دارید یا می خواهید با مراجعه به صفحه از حساب کاربری خود دریافت کنید کارت هدیه پلی استیشن ایالات متحده فراهم کند.

نکته آخر: با خرید این محصول به حساب کاربری و ایمیل خود دسترسی کامل خواهید داشت، هیچ گونه محدودیتی برای حساب کاربری خود نخواهید داشت و می توانید بدون محدودیت از این محصول استفاده کنید.

بازی Diablo IV پلی استیشن ترکیهگیم پلی بازی Diablo IV

خروج از نسخه موبایل