مشخصات دی دی کرم تراست شماره 3 (بژ تیره)

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات دی دی کرم تراست شماره 3 (بژ تیره) هستید با مجله رز همراه باشید.

مشخصات فنی دی دی کرم تراست شماره 3 (بژ تیره)

کرم دی دی مخفف Daily Defense Cream یا Dynamic Do-all Cream است، محصولی که علاوه بر پوشش دهی مناسب برای پوست، دارای مزایای ضد آفتاب، ضد چروک و ضد پیری نیز می باشد.

DD Cream Trust حاوی «اسید هیالورونیک» در ترکیبات خود دارای اثر مرطوب کنندگی استثنایی برای پوست بوده و از تبخیر آب از لایه های پوست جلوگیری کرده و استحکام پوست را تضمین می کند. وجود ماده موثره هلیوگارد در این کرم از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و از پیری ناشی از نور خورشید جلوگیری می کند. همچنین ماده «کوآنزیم کتون» موجود در این محصول ضمن ایجاد سد محافظ پوست و مهار رادیکال های آزاد، باعث تقویت و بازسازی پوست و بازسازی سلول های پوست می شود. “پروتئین کلاژن هیدرولیز شده” موجود در این محصول از تجزیه الیاف کلاژن و الاستین جلوگیری می کند و به حفظ و تحریک بازسازی آنها در پوست کمک می کند. علاوه بر این وجود کمپلکس سرامید در DD Cream Trust باعث تقویت سلول های پوست و استحکام آنها می شود و از پیری پوست جلوگیری می کند.

روش استفاده:

کرم DD را روی پوست تمیز بمالید و با انگشت یا پد آن را روی پوست پخش کنید. قبل از استفاده از این محصول توصیه می شود از کرم مرطوب کننده متناسب با نوع پوست خود و یا پرایمر تراست استفاده کنید. برای تمیز کردن پوست، از محصولات قابل اعتماد استفاده کنید تا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

مرحله 1: ابتدا پوست خود را با آب میسلار یا پاک کننده دو فازی تمیز کنید.

مرحله 2: پوست خود را با ژل شستشو یا مواد شیمیایی (با توجه به نوع پوست خود) بشویید.

مرحله 3: از تونر مغذی Trust با توجه به نوع پوست خود (چرب و مختلط یا خشک و معمولی) استفاده کنید.

دی دی کرم تراست شماره 3 (بژ تیره)

خروج از نسخه موبایل