خرید بازی Gotham Knights – گاتهام نایت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات خرید بازی Gotham Knights – گاتهام نایت هستید با مجله رز همراه باشید.

خرید بازی Gotham Knights – گاتهام نایت

خرید بازی Gotham Knights

داستان شوالیه های گاتهام در دنیایی خارج از کیهان به نام «بتمن آرکام» می گذرد.

هنگام رویارویی با شوالیه های گاتهام، باید تمام خاطراتی را که در طول این سال ها با سری Arkham Batman ساخته ایم کنار بگذاریم.

زیرا این بازی در دنیایی کاملاً جدید اتفاق می افتد و باید مراقب باشیم که ماجراهای آن را با سری Arkham اشتباه نگیریم. داستان شب‌های گاتهام از جایی شروع می‌شود که رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها برای پوشش خبری یک رویداد عجیب می‌روند. انفجاری بزرگ عمارت وین را با خاک یکسان کرد و در خرابه های این حادثه جسد بروس وین (بتمن) دیده می شود!

پوشش رسانه ای مرگ بتمن مترادف با جنگ قدرت در کوچه های گاتهام شد. به قول معروف وقتی کلانتری نباشد قورباغه ها در شهر با اسلحه شلیک می کنند! و این گفته توصیف دقیق ایالت گاتهام در غیاب بتمن است.

شوالیه سیاه قبل از مرگش پیامی محرمانه برای اعضای خانواده اش می فرستد.

Batfamily متشکل از باربارا گوردون (Batgirl)، تیم دریک (رابین)، دیک گریسون (Nightwing) و جیسون تاد (Red Hood) است. افرادی که خود را فرزندان معنوی بتمن می دانند پیام نهایی بروس را دریافت می کنند. آیا بروس وین مرگ خود را پیش بینی کرده بود؟ آیا او می دانست که عمارت وین به ناگهانی ترین شکل ممکن تخریب می شود؟ آیا بتمن مرگ خود را جعل کرده است؟ هنوز چیزی مشخص نیست. در این پیام بتمن به خانواده اش دستور می دهد که از گاتهام محافظت کنند

اینجاست که شوالیه‌های گاتهام باید وارد خیابان‌های خیس، تاریک و خونین گاتهام شوند تا با سخت‌ترین چالش‌های زندگی‌شان روبرو شوند.

محتوای نسخه Gotham Knights Deluxe Edition

بسته ویژنری شامل:

– ترانس ماگ انحصاری “Nnightwatch by Jim Lee”.

– Beyond Suitstyle با الهام از دنیای بتمن Beyond

– برای ساخت Gear جدید ذخیره کنید

– تجهیزات تقویت شده

– یک احساس خارق العاده

– 3 رنگ منحصر به فرد کت و شلوار

مطالب نسخه استاندارد گاتهام نایتز

ویژگی های بازی شوالیه های گاتهام :

اکشن: این سبک بازی معمولاً مهیج، مبارزه تن به تن با انواع سلاح های سرد و گرم و فعالیت بدنی زیاد است.

Single Player: در حالت تک نفره شما معمولا کنترل یک نفر را دارید و کنترل آیتم های مختلف بر اساس هوش مصنوعی بازی است. این بازی ممکن است علاوه بر ویژگی تک نفره دارای بخش آنلاین یا چند نفره باشد.

Co-op: به آن گروه تعاونی می گویند که در آن می توانید با دوستان خود که معمولاً 2 تا 8 نفر هستند بازی کنید. این عملکرد آنلاین یا LAN (آفلاین) است.

RPG – بازی نقش آفرینی: (بازی نقش آفرینی) یکی از قدیمی ترین سبک های بازی است که در آن شما شخصیت اصلی یا گروهی را در دنیایی بزرگ رهبری می کنید، داستان بازی غنی و جذاب است و معمولا این قابلیت را دارد که ارتقای مهارت ها.

Open World: در سبک جهان باز یا جهان آزاد، بازیکن می تواند آزادانه در دنیای بزرگ بازی پرسه بزند و به کاوش بپردازد.

سوالات مهمی که قبل از خرید محصول باید در نظر بگیرید

همچنین می توانید اشتراک EA PLAY Turkey Region و صورتحساب PlayStation Plus Turkey Region و PlayStation Turkey Volt را به همراه این محصولات با تخفیف از ما خریداری کنید.

خرید بازی Gotham Knights – گاتهام نایت

خروج از نسخه موبایل